Vriendlief liegt
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
Hallo lieve mensen hier,
Ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen. Ik heb een hartstikke lieve vriend en ben ook heel erg gek op hem. Heel veel dingen gaan goed tussen ons. De liefde en we genieten heerlijk samen. Maar ik ben erachter gekomen dat hij gelogen heeft tegen me.
Gisteravond kreeg hij een messenger bericht om 23:00. Ik vroeg vanochtend van wie die eigenlijk was zo laat nog, die was gewoon van vrienden zei die. Toevallig heb ik die ochtend gezien dat het van een vrouw was waarin als laatste stond: slaap lekker, Werkze morgen X. En hij dit hele gesprek verwijderd had.
Ik heb echt drie keer gevraagd, je weet dat je altijd eerlijk tegen me kan zijn, was het echt van je vrienden? Hij raakte nogal geïrriteerd en bleef zeggen dat het van zijn vrienden was. Nee, hij loog echt niet tegen me en ik moest niet zo irritant doen.
Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Wij hebben een lastige tijd achter de rug en dit speelt nog steeds waarbij vertrouwen heel belangrijk is. Ik heb hem verteld dat het me verder niet boeit waar het gesprek over ging of wie ze is, maar ik weet dat het een bericht was van ene Laura. En dat hij niet moet liegen tegen me. Hij voelde zich een sukkel en heeft wel 30 x sorry gezegd.
Ik vind dit echt moeilijk. En dan het feit dat hij erover liegt. Wat vinden jullie hiervan? Of gewoon een leugentje om eigen bestwil? Stel ik me aan? Ik heb gezegd dat ik het vergeet, verder niet meer erover wil hebben, dat hij eraan moet werken want niet iedereen is perfect en niet nog een keer moet liegen tegen me.
Ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen. Ik heb een hartstikke lieve vriend en ben ook heel erg gek op hem. Heel veel dingen gaan goed tussen ons. De liefde en we genieten heerlijk samen. Maar ik ben erachter gekomen dat hij gelogen heeft tegen me.
Gisteravond kreeg hij een messenger bericht om 23:00. Ik vroeg vanochtend van wie die eigenlijk was zo laat nog, die was gewoon van vrienden zei die. Toevallig heb ik die ochtend gezien dat het van een vrouw was waarin als laatste stond: slaap lekker, Werkze morgen X. En hij dit hele gesprek verwijderd had.
Ik heb echt drie keer gevraagd, je weet dat je altijd eerlijk tegen me kan zijn, was het echt van je vrienden? Hij raakte nogal geïrriteerd en bleef zeggen dat het van zijn vrienden was. Nee, hij loog echt niet tegen me en ik moest niet zo irritant doen.
Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Wij hebben een lastige tijd achter de rug en dit speelt nog steeds waarbij vertrouwen heel belangrijk is. Ik heb hem verteld dat het me verder niet boeit waar het gesprek over ging of wie ze is, maar ik weet dat het een bericht was van ene Laura. En dat hij niet moet liegen tegen me. Hij voelde zich een sukkel en heeft wel 30 x sorry gezegd.
Ik vind dit echt moeilijk. En dan het feit dat hij erover liegt. Wat vinden jullie hiervan? Of gewoon een leugentje om eigen bestwil? Stel ik me aan? Ik heb gezegd dat ik het vergeet, verder niet meer erover wil hebben, dat hij eraan moet werken want niet iedereen is perfect en niet nog een keer moet liegen tegen me.
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:32
zaterdag 13 oktober 2018 om 10:49
Ja echt, hè. Zo naïef. Maar misschien begreep ik ook niet hoe zoiets ging toen ik zelf nog geen kinderen had en onbezonnen in het leven stond. Mannen klagen vaak in de fase met kleine kinderen.. dat hun vrouw alleen nog moeder is, dat er alleen stress en ruzie is.. dat alles draait om het ritme en de wensen van de kinderen. Vrij egoïstisch en kinderachtig om dan te stellen 'ik kies voor mezelf'. En die kinderen dan, die hij ook heeft gewild? Heb niet de illusie dat het met jou straks anders is, mocht jij hem ook gaan 'beperken in zijn vrijheid'.Susan schreef: ↑12-10-2018 21:15Ze hadden twee kleine kinderen samen, eentje van een jaar, dat zijn echt tropenjaren. Slaapgebrek, poepluiers, driftbuien, twee kinderen met compleet verschillende ritmes, want eentje net baby-af en eentje net op school, dat zijn meestal niet de meest romantische jaren van je leven. Ik vind het vrij zwak als een man dan de weg van de minste weerstand kiest en in de armen vlucht van een jong huppelkutje dat nog geen verantwoordelijheid hoeft te dragen voor een gezin.
Ik zou bijna zeggen: je komt er wel achter als jij in de schoenen van zijn ex staat. Maar hé, als hij zo doorgaat met Linda dan komt het bij jou waarschijnlijk niet eens zo ver.
Krijg ajb geen kinderen met hem.
zaterdag 13 oktober 2018 om 11:22
Inderdaad ja.
Dit gaat nooit werken je komt er wel achter. Hij is niet eerlijk doe die bril van ontkenning is af en wees reëel.
Jij bent niet zijn enige lieffie
maandag 15 oktober 2018 om 10:37
Dus hij verwijdert nooit berichtjes op de app, behalve deze ene ene keer. Omdat zij gewoon vroeg om af te spreken en hij heel braaf gezegd zou hebben, nee dat wil niet.
Ja ja.
Iemand die nooit appjes verwijdert en nu ineens wel, die wist iets wat hij wil verbergen.
Als hij heel neutraal die vrouw afwijst, dan heeft hij niks te verbergen. Dan zou hij haast willen dat je het zag, dat je zag dat hij voor jou koos en dat je trots was.
Neuh, die heeft zitten geilen op de app, over hoe hij haar wel zou willen neuken. En dat soort dingen gewist.
Je moet ook begrijpen dat het helemaal niet de bedoeling was dat jij had gehoord en gezien dat hij toen 's avonds laat dat appje nog kreeg. Hij hield het allemaal zo mooi bij je weg. Nu ook nog, omdat hij erover liegt.
maandag 15 oktober 2018 om 14:00
Dit. Het is overduidelijk.Chocolotje schreef: ↑15-10-2018 10:37Dus hij verwijdert nooit berichtjes op de app, behalve deze ene ene keer. Omdat zij gewoon vroeg om af te spreken en hij heel braaf gezegd zou hebben, nee dat wil niet.
Ja ja.
Iemand die nooit appjes verwijdert en nu ineens wel, die wist iets wat hij wil verbergen.
Als hij heel neutraal die vrouw afwijst, dan heeft hij niks te verbergen. Dan zou hij haast willen dat je het zag, dat je zag dat hij voor jou koos en dat je trots was.
Neuh, die heeft zitten geilen op de app, over hoe hij haar wel zou willen neuken. En dat soort dingen gewist.
Je moet ook begrijpen dat het helemaal niet de bedoeling was dat jij had gehoord en gezien dat hij toen 's avonds laat dat appje nog kreeg. Hij hield het allemaal zo mooi bij je weg. Nu ook nog, omdat hij erover liegt.