Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
15-10-2018 21:44
Ik heb in ieder geval een paar hele goede voorbeelden gelezen van redenen waarom ik niet op dit forum mijn angsten, twijfels en onzekerheden zou willen bespreken.
Daarvoor zou ik je zeker een wat kleiner, beslotener, en daardoor hopelijk veiliger plek aanraden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nemaìn’ schreef:
15-10-2018 21:34
Ik ben moe en las de niet niet. Dat was even heel gek.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemaìn’ schreef:
15-10-2018 21:18
Dit begrijp ik nooit zo. Wat voor beeld heb je dan? Huisje, boompje, beestje?
Ik hoop vooral dat hij een fijn mens blijft en een gelukkig leven heeft. Hoe dat er uit ziet houdt me helemaal niet bezig, ik heb er ook geen beeld bij en het maakt me ook niet uit of ik wel of geen kleinkinderen krijg, een schoonzoon een schoondochter of 3 schoondochters of mss wel helemaal geen schoon-.
Ik snap niet wat voor beeld je dan maakt dat je verschrikkelijk moet wennen dat het anders wordt.
Veel ouders hopen toch echt op kleinkinderen later bijvoorbeeld. Ik weet nog dat mijn laatste (nu gelukkig ex-) schoonmoeder bijna kwaad werd en heel verontwaardigd was dat ik geen kinderen meer wilde. Zij vond het geen geldige reden dat mijn dochter nu al bijna volwassen is en ik gewoon geen zin meer heb in opnieuw aan de luiers beginnen. Zij heeft daar dus een heel star beeld in. Dat haar zoon helemaal niet in staat zou zijn die aandacht te delen, ontging haar ook. Een paar bezoeken later zei ze dan toch dat ze het wel begreep, want ze had met haar man erover gepraat... Alsof ik dus haar toestemming of goedkeuring moest krijgen voor het feit dat ik geen kinderen meer wilde.

En ik denk dat meer ouders best starre ideeen hebben over het toekomstbeeld van hun kinderen. Zeker als ze zelf altijd aan alle " normen" hebben voldaan.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Solomio schreef:
15-10-2018 21:33
Mijn kinderen zijn allebei ongelukkig. Dat vind ik echt vreselijk.
Erfelijk belast enzo, dus ook nog mijn schuld.
:hug:
En ik denk niet dat het jouw schuld is Solomio
Quaintrelle schreef:
15-10-2018 21:49
Veel ouders hopen toch echt op kleinkinderen later bijvoorbeeld. Ik weet nog dat mijn laatste (nu gelukkig ex-) schoonmoeder bijna kwaad werd en heel verontwaardigd was dat ik geen kinderen meer wilde. Zij vond het geen geldige reden dat mijn dochter nu al bijna volwassen is en ik gewoon geen zin meer heb in opnieuw aan de luiers beginnen. Zij heeft daar dus een heel star beeld in. Dat haar zoon helemaal niet in staat zou zijn die aandacht te delen, ontging haar ook. Een paar bezoeken later zei ze dan toch dat ze het wel begreep, want ze had met haar man erover gepraat... Alsof ik dus haar toestemming of goedkeuring moest krijgen voor het feit dat ik geen kinderen meer wilde.

En ik denk dat meer ouders best starre ideeen hebben over het toekomstbeeld van hun kinderen. Zeker als ze zelf altijd aan alle " normen" hebben voldaan.
Ik weet dat dit er is, ik begrijp het alleen niet.
Solomio schreef:
15-10-2018 21:33
Mijn kinderen zijn allebei ongelukkig. Dat vind ik echt vreselijk.
Erfelijk belast enzo, dus ook nog mijn schuld.
Hoe kan het jouw schuld zijn als jij dan waarschijnlijk ook erfelijk belast bent? Het lijkt mij wel heel verdrietig voor je, maar aan je genen kun je toch niets doen?

Ik heb waarschijnlijk een erfelijk syndroom, zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn dochter het heeft. Maar dat is toch niet iemands verantwoordelijkheid maar gewoon een foutje/variatie in dna/genen.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Je gaat naar Parijs en gaat naar de Hema :HA:

reizen/hoeveel-geld-meenemen-parijs/lis ... ges/429713
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is het M.M. op missie?
FV je hebt gelijk. je wordt structureel uit de tent gelokt, ik heb het ook gezegd op het mod topic, straks zit jij weer in de dug out
en wat betreft die forummer, natuurlijk heb je gelijk. hij/zij heeft meerdere nicks.
sam1968 schreef:
15-10-2018 22:21
Is het M.M. op missie?
ze hebben allemaal meerdere nicks
S-Meds schreef:
15-10-2018 22:22
FV je hebt gelijk. je wordt structureel uit de tent gelokt, ik heb het ook gezegd op het mod topic, straks zit jij weer in de dug out
en wat betreft die forummer, natuurlijk heb je gelijk. hij/zij heeft meerdere nicks.
Maar dan zit ze dus al tijden te dubbelnicken.

Ik kijk nergens meer van op, hoor. Ik vind het alleen wel bijzonder dat de mods met hun (gebrek aan) actie zo duidelijk laten merken aan welke kant ze staan. Was me al langer duidelijk maar nu ligt het er wel heel erg dik bovenop.
Am Yisrael Chai!
Quaintrelle schreef:
15-10-2018 21:58
Hoe kan het jouw schuld zijn als jij dan waarschijnlijk ook erfelijk belast bent? Het lijkt mij wel heel verdrietig voor je, maar aan je genen kun je toch niets doen?

Ik heb waarschijnlijk een erfelijk syndroom, zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn dochter het heeft. Maar dat is toch niet iemands verantwoordelijkheid maar gewoon een foutje/variatie in dna/genen.
Ja joh, dat weet ik natuurlijk.
Maar mijn oudste wreef het me vanmiddag weer eens in.
Als ie het heel moeilijk heeft doet ie dat wel eens.
Heeft ie ook heel snel weer spijt van.
Hij heeft ook mijn spierziekte geërfd. Goed bezig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
fashionvictim schreef:
15-10-2018 22:25

Ik kijk nergens meer van op, hoor. Ik vind het alleen wel bijzonder dat de mods met hun (gebrek aan) actie zo duidelijk laten merken aan welke kant ze staan. Was me al langer duidelijk maar nu ligt het er wel heel erg dik bovenop.
het is misselijk wat er gebeurt. betreffende forummer is nu aan het ‘mailen’ met de mod. de andere nick werd hem of haar zeker te heet onder de voeten. Jij wordt de laatste pagina’s weggezet als leugenaar, fantast, racist en er wordt niet ingegrepen. Ik heb een bericht op het modtopic gezet.
Pfff wat een gedraai. Kunnen we gewoon zeggen wat er nou eigenlijk aan de hand is?
fashionvictim schreef:
15-10-2018 22:25

ik geloof altijd nog dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
Ik denk dat het gewoon echte oprechte donmigheid is.
sam1968 schreef:
15-10-2018 22:30
Ik denk dat het gewoon echte oprechte donmigheid is.
Niet van de mods maar van de forummer bedoel ik dan.
topic is dicht, iemand is wakker
Solomio schreef:
15-10-2018 22:26
Dat is pijnlijk, ook al begrijp je waar het vandaan komt.
Ik kan het eens zijn en oneens zijn met FV, maar dat is toch geen uitlokken. FV is vrij gepassioneerd en vrij aanwezig in dat topic, dan is het toch ook niet raar als ze relatief veel tegengeluid krijgt?

En dat die fleurtje niet helemaal 100% is, dat is toch ook duidelijk, daar hoef je je dan niet al te veel van aan te trekken. Maar dat mag je toch gewoon zeggen?
Ik zwaai vast. :hello:

Want heel bijzonder: nu moet er ineens eerst overlegd worden en het topic gesloten enzo. Wedje leggen dat ondanks dit ziekelijke stalkergedrag ik zo meteen degene ben die iets verkeerd gedaan zou hebben?

Mocht dat zo zijn: het was me een waar genoegen, dames. Jullie weten wie jullie zijn. :lips:
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
15-10-2018 22:26
Weet je wat ik het lastigste vind aan het ouderschap? Je machteloos voelen op zijn tijd. Dikke knuffel
quaintrelle wijzigde dit bericht op 15-10-2018 22:34
1.63% gewijzigd
Desmond Tutu
fashionvictim schreef:
15-10-2018 22:32
Ik zwaai vast. :hello:

Want heel bijzonder: nu moet er ineens eerst overlegd worden en het topic gesloten enzo. Wedje leggen dat ondanks dit ziekelijke stalkergedrag ik zo meteen degene ben die iets verkeerd gedaan zou hebben?

Mocht dat zo zijn: het was me een waar genoegen, dames. Jullie weten wie jullie zijn. :lips:
nee geloof ik niet, wat er gebeurde de laatste pagina’s was overduidelijk. jij deed niks verkeerd
shifty schreef:
Ik kan het eens zijn en oneens zijn met FV, maar dat is toch geen uitlokken. FV is vrij gepassioneerd en vrij aanwezig in dat topic, dan is het toch ook niet raar als ze relatief veel tegengeluid krijgt?

En dat die fleurtje niet helemaal 100% is, dat is toch ook duidelijk, daar hoef je je dan niet al te veel van aan te trekken. Maar dat mag je toch gewoon zeggen?
Ach kom nou, dat gedrag van die Fleurtje is toch gewoon knettergek? En dat er dan ineens allerlei andere mensen aan mee gaan doen en me wegzetten als leugenaar en racist enzo, dat is toch gewoon bizar gedrag, of niet dan?

Ik ben trouwens helemaal niet "vrij aanwezig", ik heb het grootste deel van dat topic een ban gehad, ben vandaag de hele dag aan het werk geweest en heb echt geen tijd gehad om te forummen, maar toch is het de hele dag over mij gegaan. Dat alleen al is tegen de regels, hoor.
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:

lees even terug, fv wordt uitgemaakt voor leugenaar, fantast, racist. Is dat geen uitlokken? Bijzonder dat je dat zegt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven