Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

18-10-2018 08:49 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het is hier weer de tijd van het jaar om te bedenken wat we in de kerstpakketten van alle werknemers gaan stoppen.

Ik heb al de grote websites bekeken maar vind dit jaar eigenlijk niks leuks. Ja eentje met een plaid en een windlicht en ander lekkers voor 65€

Wie heeft er leuke ideeën voor kerstpakketten? Ik wil het graag leuk maken voor iedereen, wat bijna geen doen is.

Oh en we gaan geen bonnen geven, een envelopje met geld krijgen ze ook nog bij het kerstpakket.

Ik ben dus vooral opzoek naar een ding wat leuk is om te krijgen. In het verleden hebben we al gegeven koffertje, grill, vuurkorf.

Budget max 60€
loesiepoesie wijzigde dit bericht op 18-10-2018 08:52
13.51% gewijzigd
#doeslief
JollyRider schreef:
18-10-2018 10:06
Behalve de kerstmarkthaters
Tis altijd wel wat haha. Ik heb er hier ook eentje zitten die alles haat wat met gezelligheid te maken heeft na werktijd. Al zou dit tijdens werktijd zijn.

Ik heb het gevoel als we een bon ofzo doen dat we ons dan er zo makkelijk vanaf maken.

Het is altijd ook zo'n mooi gezicht al die kerstpakketten op een rij met daarop nog een brood, krans, envelopje met geld en een zelf geschreven kaart van de directeur.

Zou toch wel raar zijn als we nu opeens een bon zouden geven.
#doeslief
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 10:17
Tis altijd wel wat haha. Ik heb er hier ook eentje zitten die alles haat wat met gezelligheid te maken heeft na werktijd. Al zou dit tijdens werktijd zijn.

Ik heb het gevoel als we een bon ofzo doen dat we ons dan er zo makkelijk vanaf maken.

Het is altijd ook zo'n mooi gezicht al die kerstpakketten op een rij met daarop nog een brood, krans, envelopje met geld en een zelf geschreven kaart van de directeur.

Dus de oplossing is heel simpel: kies een pakket dat JIJ leuk vindt en laat de haters haten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zelf zou ik een bon dan leuker vinden dan zo'n levensmiddelenpakket. Daar wordt vaak zo veel van weg gegooid.
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 10:17

doe eens gek en vraag het de mensen eens??

Liever een bon die je zelf naar eigen inzicht goed kan besteden, dan meuk wat je uiteindelijk weggeeft of weggooit.
gizzmo-returns schreef:
18-10-2018 10:19
doe eens gek en vraag het de mensen eens??

Liever een bon die je zelf naar eigen inzicht goed kan besteden, dan meuk wat je uiteindelijk weggeeft of weggooit.
En zo zijn er ook bon-haters. TO doet het nooit voor iedereen goed.
(Dead Kennedys)
Hier ook ooit de optie gehad dat je mocht kiezen:
Bon
Kerstpakket
Goed doel

De meeste kozen toch voor kerstpakket, nauw gevolgd door de bol.com bon en een paar voor het goede doel.

TO je kan die bon toch een jaartje proberen en kijken hoe het valt.
als je even googelt op kerstmarkt personeel kom je diverse aanbieders tegen
Gooi er een mail uit dat ze zich kunnen opgeven voor ofwel een bol.combon ofwel een klassiek kerstpakket. Dan kun je gewoon naar wens inkopen. Heb je bijv 25 kerstpakketten nodig en de rest bonnen.
"koffertje, grill, vuurkorf"
heeft man ook allemaal gehad en is allemaal op de gemeentewerf/recycleperron geëindigd binnen een week of twee. Een plaid was handig voor de katten. Maar na een paar maanden de moeite niet waard om te wassen dus ook op de werf geëindigd. Het is gewoon altijd meuk
redbulletje schreef:
18-10-2018 10:30
Gooi er een mail uit dat ze zich kunnen opgeven voor ofwel een bol.combon ofwel een klassiek kerstpakket. Dan kun je gewoon naar wens inkopen. Heb je bijv 25 kerstpakketten nodig en de rest bonnen.
Goed idee! Zo is iedereen tevreden.
Die kerstmarkt vind ik ook leuk. Maar sinds jaren krijgt man een bon van Bol.com en daar is iedereen heel blij mee. Van de voedselpakketten gaat ook nooit iets op. Die vind ik altijd weer terug het jaar erop als ik de nieuwe kerstpakket voedselzooi in de kasten wil leggen...

De standaard, crackers, aioli, jam, chocolade etc. etc. En altijd een nutteloze 'keukenkastvuller' als een grilletje, broodrooster, ovenstoofpannetjes, waar je nooit wat mee doet of je hebt het gewoon al. Ik vind het echt zonde van het milieu en qua voedsel gewoon zonde van weggegooid voer. Bij de bank waar ik voorheen een opdracht had kregen ook externen gewoon een pakket. Er stond in de hal een grote kerstboom en onder die boom kon je de dingen die je niet wilde gebruiken uit je pakket leggen. Die gingen dan naar een goed doel. Uiteindelijk stond de hele receptiehal vol met kerstpakketten (want iedereen gaf bijna alles terug. Toen zijn ze er dus mee gestopt. En terecht .
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 10:40
9.23% gewijzigd
Bearnaise schreef:
18-10-2018 10:32
:) wedden dat er dan nog klagers zijn?
(Dead Kennedys)
Wij krijgen ook een bol.com bon maar ik vind een kerstpakket leuker. Met de bol.com bon koop ik uiteindelijk altijd wel wat, hoor, maar ik vind bol.com een hele dure webwinkel en ik vind het vaak zonde dat ik bij bol.com iets voor 75 euro aan het kopen ben dat ik elders voor 45 kan kopen. En voor e-books is het bedrag weer meestal te hoog, dat vind ik ook zonde, zeker omdat ik ook een kobo abonnement heb. En dat abonnement mag je weer niet met een cadeaubon betalen. Meestal koop ik er daardoor nuttige spullen die ik sowieso nodig had mee, in plaats van iets leuks.
Am Yisrael Chai!
Veel, variërend en feestelijk verpakt. En een beetje decadent bijvoorbeeld slakken of meelwormen in blik. Met saus.

Laat de mensen kiezen tussen diverse pakketten. Stuur ze tevoren een keuzemenu.
tv-icoon wijzigde dit bericht op 18-10-2018 10:58
30.03% gewijzigd
Dan moet het maar zoals het kan
Bearnaise schreef:
18-10-2018 10:32
Dan krijg je weer het gezeik dan 30% niet reageert.

Het wordt gewoon een pakket, alleen nu nog de vraag met wat.
#doeslief
Bol zou voor de bonnen Kerstpakketten in de verkoop moeten hebben...
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 10:58

Haha dus we zijn gewoon weer terug bij het begin :)
Bijvoorbeeld pakket eco, pakket kaas en wijn, pakket vrouw en verzorging, pakket luxe voedingsmiddelen. Dus drie of vier soorten. Stuur app en e-mail. En dan merk je wel wat je moet bestellen.

Leuk zijn ook zelfbak-ingrediënten bijvoorbeeld een stolpakket. In het ecopakket kan je dan een biologisch pakket doen en in de kaas & wijn- en luxe voedingsmiddelenpakketten een echte buitenlandse stol of nederlandse luxe stol.

Dus je zet vier dozen klaar en vult die zelf.
tv-icoon wijzigde dit bericht op 18-10-2018 11:27
42.43% gewijzigd
Dan moet het maar zoals het kan
Ooit een Etos kerstpakket gehad (verschillend voor man en vrouw) was erg leuk. Lekker handzeepje, douchegel, glitter eyeliner, etc. Leuk en feestelijk.
Loesiepoesie schreef:
18-10-2018 10:58

Is er in jullie vestigingsplaats niet een leuke winkel en dat je die wat laat samenstellen. Altijd goed om de lokale kleine ondernemers te steunen.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 11:29
0.29% gewijzigd
RogerPriddy schreef:
18-10-2018 11:21
Ooit een Etos kerstpakket gehad (verschillend voor man en vrouw) was erg leuk. Lekker handzeepje, douchegel, glitter eyeliner, etc. Leuk en feestelijk.
Dat zou ik dan weer verschrikkelijk vinden. Verzorgingsproducten zijn zo persoonlijk. En glitter? Neem aan dat er geen pubermeisjes werken dus wat moet je daar nu weer mee?
Ik zou toch een bon overwegen, van de AH of Jumbo. Kan iedereen fijn zelf kiezen wat ze willen kopen en zo weet je ook zeker dat je het iedereen naar de zin maakt. Gewoon het bedrag van het kerstpakket en het envelopje bij elkaar optellen en dan iedereen een bon van 80 euro ofzo. Daar hebben ze echt veel meer aan dan aan een pakket met een windlicht en een deken en spul.
Maar ze krijgen dus al een envelopje met geld, een kerstbrood, een kerstkrans en een kerststukje.

Dus het moet een ding zijn wat zeg maar de ruime meerderheid leuk vindt om te krijgen (aangezien je nooit iedereen tevreden krijgt) en het mag absoluut geen bon zijn.
Een ding wat leuk is om te krijgen en je had al een koffertje, een grill en een vuurkorf........dan vind ik een airfryer wel in dat rijtje passen.

https://www.kerstpakketten.nl/kerstpakk ... JAQAvD_BwE
Een briefopener. Iedereen krijgt brieven en niemand heeft zoiets in huis. Klaar! :proud:

Een usbstick. Is ook altijd handig.

Een wijnopener. Die ben ik altijd kwijt.

Ik weet het echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven