Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
dianaf schreef:
02-10-2018 21:08
Die buik is zo nep! Of misschien heb ik geen verstand van zwangere buiken.
Ja echt, die hele sfeer rond die reclame is gewoon deprimerend. Grijze kut flat, plat aso accent, alleenstaande toekomstige moeder, vriendinnen die janken over roken, vieze bak filterkoffie, troosteloos interieur...

"Ik moet plassuhhhh"

Lekker de vooroordelen onderstrepen.
Alle reacties Link kopieren
Een oma van begin '60:
"net als vroeger, van de viskraam".

Ik koop nog steeds vis bij de viskraam. Die zijn nooit weg geweest.
Heb nog nooit vis bij de supermarkt gekocht.
De ob tampon reclame met een vrouw die dan 'durft' te gaan wandklimmen. Waarbij vervolgens wordt ingezoomd op haar kruis terwijl ze omhoog klimt... waarom..
Fishie44 schreef:
22-10-2018 22:01
De ob tampon reclame met een vrouw die dan 'durft' te gaan wandklimmen. Waarbij vervolgens wordt ingezoomd op haar kruis terwijl ze omhoog klimt... waarom..
Ik betrap me erop dat ik kijk of er echt geen rooie vlek zit van het doorlekken. |-)
Fishie44 schreef:
22-10-2018 22:01
Die tampon die in 3D uitzet?
Alle tampons zetten al jaren alle richtingen uit, ook toen het nog geen 3D werd genoemd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
snoopylynn schreef:
02-10-2018 20:24
Die Zalando reclame met Cara Delevinge. Stom overdreven mens. Bahbah
Ja, ongemakkelijk, hard uitziend kind, totaal niet prettig om naar te kijken
parbleumondieu schreef:
22-10-2018 22:19
Ik betrap me erop dat ik kijk of er echt geen rooie vlek zit van het doorlekken. |-)
:rofl:

En ik vraag me altijd af...hoe dóen die vrouwen dat?! Een fris stralend gezicht, energie om te sporten etc
Ben ik de enige die 4 dagen per maand leeft op pijnstillers om koppijn te onderdrukken zodat ik kan werken. Na een werkdag op de bank plof met kant en klaar salade van de supermarkt en dan ook nog ff getrakteerd word op 2 joekels van pukkels....elke maand weer. Mijn sport is dan een warme douche :yes:
hamaika schreef:
19-09-2018 07:18
Die ASR reclames weer met die nep mocro straattaal.
Echt walgelijk idd. Reden om niet bij ASR te gaan of je rekening op te heffen.
Taralina schreef:
23-10-2018 02:05
Echt walgelijk idd. Reden om niet bij ASR te gaan of je rekening op te heffen.
Dat inderdaad. Ik had er ooit een spaarpolis, die is gelukkig beëindigd anders had ik hem zelf wel overgeheveld. Wie verzint zoiets he?

Vandaag ook een tenenkrommende nieuwe gezien over, jawel, een aflossingsBLIJE hypotheek......... Inclusief dansjes, of course.......
Man man man zeg.....
Iemand die vreselijke reclame al gezien van dat kind wat onnatuurlijk jankt als de kop van zijn speelgoed dino? afbreekt? Gaat over superlijm ofzo. Alleen door die rare klanken die dat kind uitstoot zou ik de lijm willen gebruiken om zijn mond dicht te plakken.
Heeft zo'n reclamebureau dan echt niet door hoe idioot dat klinkt?
cheshire-cat wijzigde dit bericht op 23-10-2018 08:12
Reden: Typo's
0.61% gewijzigd
We’re all mad here
Ik blijf me ergeren aan die jumbol*l. En idd die ASR. Hoe kun je nou zo'n verloedering promoten.
groef schreef:
23-10-2018 08:48
Ik blijf me ergeren aan die jumbol*l. En idd die ASR. Hoe kun je nou zo'n verloedering promoten.

Das hip toch, je weet wel. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Een of andere midlife crisis eikel in een oldtimer die wel van risico houdt en zijn spaargeld in een of ander beleggings iets heeft gedouwd en dan een soort sulletje wat tegen zijn vrouw prevelt dat ze ook maar eens naar beleggen moeten gaan kijken.
Horror-Clown schreef:
23-10-2018 10:55
Een of andere midlife crisis eikel in een oldtimer die wel van risico houdt en zijn spaargeld in een of ander beleggings iets heeft gedouwd en dan een soort sulletje wat tegen zijn vrouw prevelt dat ze ook maar eens naar beleggen moeten gaan kijken.
O ja die jhad ik gistern ook willen plaatsen, maar er kwam wat tussen " ik hou wel van een beetje risico" :sick:
nlies schreef:
23-10-2018 11:13
O ja die jhad ik gistern ook willen plaatsen, maar er kwam wat tussen " ik hou wel van een beetje risico" :sick:
Echt walchelijke kerel.
De nieuwe reclame van de Jumbo.....
Om de herfst te proeven hoef ik de supermarkt niet in te duiken, dat doe ik gewoon buiten in de frisse lucht. Flinke verkoudheid los je niet op met stoofvlees of appeltaart, erger nog, je hebt er geen smaak van. Er zijn mensen die deze reclame echt serieus nemen en met gezondheidsklachten niet meer naar de huisarts gaan terwijl dat wel wenselijk zou zijn............. Sorry maar gezond verstand is niet te koop.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-10-2018 00:35
Reden: ongenuanceerde (kwetsende) post
98.45% gewijzigd
Quinty Trustfull en haar dochter. Die meubelreclame waar ze de hele tijd YES roepen. Bloedirritatant.
Oh en die nieuwe jimdo reclame met de konijnen Jim en Do is ook echt tenenkrommend.
Cheshire-cat schreef:
23-10-2018 08:11
Iemand die vreselijke reclame al gezien van dat kind wat onnatuurlijk jankt als de kop van zijn speelgoed dino? afbreekt? Gaat over superlijm ofzo. Alleen door die rare klanken die dat kind uitstoot zou ik de lijm willen gebruiken om zijn mond dicht te plakken.
Heeft zo'n reclamebureau dan echt niet door hoe idioot dat klinkt?
Eerst de boel slopen en dan janken. Ik had de dino in twee delen in de kliko gegooid. #leermomentje
Die radio reclame van Second Love (ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook). Die hoor dan meestal als ik moe in mijn bed lig, pfff, verschrikkelijk. Ik snap 'm ook niet, waarom zou je willen vreemdgaan als je gelukkig getrouwd bent? En waarom heb je daar een website voor nodig? Iedereen moet voor zichzelf weten of 'ie vreemdgaat, maar die reclame vind ik echt bloedirritant.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Van Appie. Op tv en posters.
"Brood iedere dag tot sluit vers gebakken"
Tot SLUIT? Is dat een stom krom nieuw Nederlands zelfstandig naamwoord?

In de regio Rijnmond adverteert een damesmodezaak met:
"korte maten, kleine maten, grote maten, ALLE maten!".
Ik schreeuw altijd tegen de tv: ALLE? Waar zijn de LANGE maten?"
Mijn doelgroep ;)
SilverShadow schreef:
24-10-2018 19:20
Eerst de boel slopen en dan janken. Ik had de dino in twee delen in de kliko gegooid. #leermomentje
;-D
We’re all mad here
amarna schreef:
26-10-2018 09:45
Van Appie. Op tv en posters.
"Brood iedere dag tot sluit vers gebakken"
Tot SLUIT? Is dat een stom krom nieuw Nederlands zelfstandig naamwoord?
'tot sluit' ken ik wel vanuit de horeca.
Hoor heel vaak mensen zeggen dat ze 'tot sluit' moeten werken.
Zorgen om de dochter in Albufera op vakantie, daarom de geldzaken goed geregeld. Wat heeft het een met het ander te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven