Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:18
Jij vroeg om uitleg daarover en die heb je gekregen.Pipistrello schreef: ↑23-10-2018 20:16Hoezo verwacht je dat iemand dit snapt? Of is het niet de bedoeling dat iemand weet waar dit over gaat?
Pumps heeft hier ook haar eigen gedachtendagboek. Wat dat betreft...
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:20
Jouw vraag:
Pipistrello schreef: ↑23-10-2018 17:30
Was het? Was wat?
Mijn antwoord:
simbalabimba dinsdag 23 oktober 2018 18:58
De forummer met de dubbele naam waar ik eens een discussie mee had over een topic op Actueel. ( 'kwam zondag ter sprake)
Over dat zo'n topic dan op NP besproken wordt, dat zo'n topic ongepast/sensatiezoekerij e.d. is En dat sommige mensen veel te ver gaan en op FB gaan kijken.
En dat dan de indruk gewekt wordt dat de forummers op dat Actueel topic sensatie FB gluurders zijn, terwijl dat helemaal niet zo is.
Zij hebben de macht en zullen deze misbruiken. (Maaike Vaatstra)
Pipistrello schreef: ↑23-10-2018 17:30
Was het? Was wat?
Mijn antwoord:
simbalabimba dinsdag 23 oktober 2018 18:58
De forummer met de dubbele naam waar ik eens een discussie mee had over een topic op Actueel. ( 'kwam zondag ter sprake)
Over dat zo'n topic dan op NP besproken wordt, dat zo'n topic ongepast/sensatiezoekerij e.d. is En dat sommige mensen veel te ver gaan en op FB gaan kijken.
En dat dan de indruk gewekt wordt dat de forummers op dat Actueel topic sensatie FB gluurders zijn, terwijl dat helemaal niet zo is.
Zij hebben de macht en zullen deze misbruiken. (Maaike Vaatstra)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:20
Je snapte mijn uitleg niet.Pipistrello schreef: ↑23-10-2018 20:15Moet jij weten. Maar als er dan alleen maar staat Oh ja AFF en geen hoe en wat, dan moet je het niet gek vinden als een ander niet jouw herenkronkel snapt.
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:22
Duh... ik reageerde op die eerste kreet uit het niets. De uitleg een halve dag later hoeft dan niet meer hoor. Conclusie al getrokken
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:27
Eet ik ook al nietHet-groepje schreef: ↑23-10-2018 20:25Aanrader: de aanbieding eendenborst van de Jumbo.
Onverwacht restaurant eten.
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:28
Ja je reageerde op die eerste kreet uit het niets, dat weet ik. Je reageerde (vroeg iets) om 17.30.Pipistrello schreef: ↑23-10-2018 20:22Duh... ik reageerde op die eerste kreet uit het niets. De uitleg een halve dag later hoeft dan niet meer hoor. Conclusie al getrokken
Ik reageerde om 18.58, anderhalf uur later.
Als ik had geweten dat je meteen, direct antwoord wilde..... had ik 't nog niet anders gekund.
Goh, je reageert al net zo kribbig als G en F en T wat dat betreft ......
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:32
simbalabimba schreef: ↑23-10-2018 20:28
Goh, je reageert al net zo kribbig als G en F en T wat dat betreft ......![]()
Ik wil het niet eens weten maar je wilt het zo graag hé... Wie?
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:16
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:18
Precies dit.doornroosje9 schreef: ↑23-10-2018 22:16Wat is dat toch voor onzin, dat je zou 'klikken' als je vraagt of een topic van een gepermabande weggehaald kan worden.
Perma is perma, klaar en als de TO het er niet mee eens is, mailt zij of hij maar met de mods.
Maar schijnbaar is iedereen met een zielig verhaaltje zo zielig dat-ie clementie verdient.
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:22
Dat is niet jouw probleem hoor.Coconuts12 schreef: ↑23-10-2018 22:21Inderdaad.
Ik had ook echt geen idee dat het zoveel los zou maken.