Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Amaqanda schreef:
24-10-2018 15:56
Iets over een hulphond.
Hulphond? Iemand ging vechten toch tegen IS? Of gaat het daar niet over?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amaqanda schreef:
24-10-2018 15:56
Iets over een hulphond.
Nee, je weet duidelijk niet waar het over gaat. Zoon, ex-militair, die is afgereisd naar Syrië om tegen IS te vechten.
nounou
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 15:57
Dat hebben de mods mij verteld in een mail.
Beklaag je dan verder bij hen en vraag hen (nogmaals) de reden. Ik las alleen in het bantopic: permaban ivm terugkeer onder permaban.
Zazamaenade schreef:
:O
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
24-10-2018 15:58
Jawel, zoon zat in Syrië. Kwam een jaar later terug, had binnen een maand of 2 een hulphond en heeft nu de hulphond verlaten en zit weer in Syrië. En dat alles zonder paspoort, want die heeft hij moeten inleveren.
Zazamaenade schreef:
Nou, is het warempel toch bekend gemaakt.
En dan nog kies je er voor om iemand die een vraag stelt om een topic te sluiten, zo te behandelen, in plaats van die ban aan te kaarten.

Vraag van coconut is logisch gevolg op ban. Als je de ban niet terecht vindt, dan moet je het daar zoeken.

Die 6 regels op kunnen wel weer opnieuw geschreven worden als de ban onterecht blijkt en de eerste pagina reacties waren ook verwaarloosbaar aangezien 90% niet snapte waar het over ging en de rest die 90% verwijtte dat ze het niet snapten.
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 15:51
Die permaban is dus niet bekend gemaakt.
Natuurlijk wel, misschien zelfs pas nu, bij 'terugkeren onder permaban'.
Je had kunnen stampvoeten over die permaban zodra je die doorkreeg, zonder in je moraalridderpakje gênant om je heen te meppen en jezelf daarmee als ongeschikte gesprekspartner weg te zetten.

Over knullige permabannen gesproken. De hoerenloper die per ongeluk dubbelnickt, niet om zichzelf bij te vallen maar gewoon uit domheid, krijgt een permaban. Das ook een beetje sneu.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nemaìn’ schreef:
24-10-2018 16:00
Jawel, zoon zat in Syrië. Kwam een jaar later terug, had binnen een maand of 2 een hulphond en heeft nu de hulphond verlaten en zit weer in Syrië. En dat alles zonder paspoort, want die heeft hij moeten inleveren.
Geschikt onderwerp wel voor het forum :sarcastic:
Nouschi schreef:
24-10-2018 15:58
Dat ook ja. Maar ik vond vooral de hond een belangrijk detail.
Nemaìn’ schreef:

Nee, ook dat klopt niet. Zoon had deze hond al. Is bij moeder geweest toen hij in Syrië zat. Dat stond ook in de topics.
Het kan dat je het niet vertrouwt. Maar je vult nu wat je niet weet in uit wantrouwen.
nounou
Zazamaenade schreef:
De mods hebben jou in een mail verteld dat de permaban van een andere forummer onterecht was?
Geloof je het zelf?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
feow schreef:
24-10-2018 16:01
Natuurlijk wel, misschien zelfs pas nu, bij 'terugkeren onder permaban'.
Je had kunnen stampvoeten over die permaban zodra je die doorkreeg, zonder in je moraalridderpakje gênant om je heen te meppen en jezelf daarmee als ongeschikte gesprekspartner weg te zetten.

Over knullige permabannen gesproken. De hoerenloper die per ongeluk dubbelnickt, niet om zichzelf bij te vallen maar gewoon uit domheid, krijgt een permaban. Das ook een beetje sneu.

Ook nu trek je weer conclusies over zaken waar je niet alles van weet.
De mods hullen zich om een reden die ik niet ken in zwijgen over de eerste permaban.
Ik ga hier geen info neerzetten die achter de schermen is gedeeld door betrokkenen.
nounou
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:03
Nee, ook dat klopt niet. Zoon had deze hond al. Is bij moeder geweest toen hij in Syrië zat. Dat stond ook in de topics.
Het kan dat je het niet vertrouwt. Maar je vult nu wat je niet weet in uit wantrouwen.
En wéér zit je in te vullen.
Rosabella1 schreef:
24-10-2018 16:06
De mods hebben jou in een mail verteld dat de permaban van een andere forummer onterecht was?
Geloof je het zelf?
Nee, je leest niet goed. De mods doen geen uitspraken over een eerste permaban die ook niet in het bantopic staat.
Raadselachtig.
nounou
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:03

Echt irritant dit weer.
Nemaìn’ schreef:
24-10-2018 16:08
En wéér zit je in te vullen.
Nee, jij vult iets in over Christian en zijn hulphond.
nounou
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:09
Nee, jij vult iets in over Christian en zijn hulphond.
Jij vult in. Je ziet het zelf niet eens.

Ik had gewoon een feit fout.
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:07
De mods hullen zich om een reden die ik niet ken in zwijgen over de eerste permaban.
Ik ga hier geen info neerzetten die achter de schermen is gedeeld door betrokkenen.
Weet je zeker dat je mij wilde quoten voor deze reactie?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:08
Nee, je leest niet goed. De mods doen geen uitspraken over een eerste permaban die ook niet in het bantopic staat.
Raadselachtig.
Bijzonder dat iedereen jou toch maar verkeerd leest. Hoe komt dat denk je?
Nemaìn’ schreef:

Echt héél geloofwaardig.
Mensen, ik schreef al eerder : ik ga geen info delen die mij in vertrouwen achter de schermen is gedeeld.
Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, net zomin als anderen op dit forum.
Het enige wat wel duidelijk is is dat de eerste permaban, waar de rest uit voortkwam, onduidelijk is. Die is uitgedeeld voor iets wat zeer onkarakteristiek was voor die forummer, en is niet vermeld op het bantopic.
Veel meer zinnigs heb ik hier niet meer over te zeggen.
nounou
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:07

Hou het dan ook lekker achter de schermen. Als jij die mensen graag wil steunen, prima. Dat hangt niet af van het verhaal op een openbaar forum plaatsen toch?
Gaat ie lekker dames? Met zijn allen tegen 1 forummer?
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 16:13
Mensen, ik schreef al eerder : ik ga geen info delen die mij in vertrouwen achter de schermen is gedeeld.
Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, net zomin als anderen op dit forum.
Het enige wat wel duidelijk is is dat de eerste permaban, waar de rest uit voortkwam, onduidelijk is. Die is uitgedeeld voor iets wat zeer onkarakteristiek was voor die forummer, en is niet vermeld op het bantopic.
Veel meer zinnigs heb ik hier niet meer over te zeggen.
Dus je weet wel waarvoor die perma is uitgedeeld.
nessemeisje schreef:
24-10-2018 16:14
Gaat ie lekker dames? Met zijn allen tegen 1 forummer?
Nee, met zijn allen tegen Coco was stoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven