Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:35
Pasta Pesto.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:36
Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:33Je kunt me onder de negeer plaatsen, daar is die knop voor.
Ik vind ook een heleboel dingen hinderlijk, en nu ?
Nou, ik dacht ik geef het je even mee. Maar omgaan met kritiek is niet iedereen gegeven.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:37
Laat je niet gek maken. De fatsoenspolitie die nu vol gas geeft, vliegt zelf ook vaak genoeg uit de bocht.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:33Je kunt me onder de negeer plaatsen, daar is die knop voor.
Ik vind ook een heleboel dingen hinderlijk, en nu ?
Zoals bv naar cateautje gisteren, omdat ze geen link had voor wetenschappelijk bewijs.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
woensdag 24 oktober 2018 om 16:37
Dat spelletje van jou laatst, was dat autocorrect of was dat mal taalgebruik van daarwaarjijwoont?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:39
Nee. Je moest alleen even zeggen dat zij het beter moest weten.nessemeisje schreef: ↑24-10-2018 16:33Waarom zou ik? Ik heb niets tegen Coconuts. Hou maar op met je heksenjachtje hoor.
Moeilijk he toegeven dat het nergens op sloeg.
Slap.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:40
Brood met oude kaas en fruitsla.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:41
Het is patat!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:43
Zij gaf aan dat ze het schoolpleingedrag ook niet fijn vond. Daarop heb ik gereageerd dat ze dan beter zou moeten weten, want ondertussen wordt er al een paar pagina's op Zaza ingehakt.Lucifer2018 schreef: ↑24-10-2018 16:39Nee. Je moest alleen even zeggen dat zij het beter moest weten.
Moeilijk he toegeven dat het nergens op sloeg.
Slap.
Dit gehak en deze ruziezoekerij slaat werkelijk helemaal nergens op.
En ondertussen mensen beschuldigen van agressief forumgedrag. Echt, lees je eigen posts even na.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:43
Eens!!!
Wij eten boerenpatat uit de luchtbakker en broccoli en schnitzel.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:44
Ja toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 24 oktober 2018 om 16:45
Bij jou patat, bij mij friet. Ik houd het dan maar op gefrituurde aardappelstaafjes
woensdag 24 oktober 2018 om 16:51
Frietjes! Ne patat is de hele aardappelCoconuts12 schreef: ↑24-10-2018 16:45Bij jou patat, bij mij friet. Ik houd het dan maar op gefrituurde aardappelstaafjes![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 24 oktober 2018 om 16:51
Doet u mij maar gefrituurde aardappelstaafjes speciaal zonder curry en uitjes.Coconuts12 schreef: ↑24-10-2018 16:45Bij jou patat, bij mij friet. Ik houd het dan maar op gefrituurde aardappelstaafjes![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:53
Rosabella1 schreef: ↑24-10-2018 16:51Doet u mij maar gefrituurde aardappelstaafjes speciaal zonder curry en uitjes.![]()
woensdag 24 oktober 2018 om 17:02
Volgens mij is (minstens) één van de vaste napraters zelfs een ooit gepermabande.simbalabimba schreef: ↑24-10-2018 16:28Wat een achterlijk gedoe.
t Wordt nog meer een kwestie als iemand afgebekt wordt omdat ie wil discussiëren over een perma ( en terugkeren onder perma).
Wat normaal gesproken hier wel vaker gebeurd.
Dat de mods geen - verdere- uitleg willen geven: prima, dat de eerste perma kennelijk niet vermeld staat: prima, dat andere forummers hier niets weten,willen of kunnen zeggen: ook prima, maar doe nou niet of te werkelijk bij de beesten af is, dat iemand zich ergens om bekommert. En doe ook niet alsof die op een onbeschofte manier is gebeurd ( tegen een andere forummer).
Van mij mag iedereen in het modtopic (en hier) opkomen voor wie hij wil. Heel goed juist, dat dat nog wel eens gebeurt. Over deze case heb ik overigens geen mening, want destijds niet gevolgd.
.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:06
Ik had ooit een permaban, maar die is weer teruggedraaid.impala schreef: ↑24-10-2018 17:02Volgens mij is (minstens) één van de vaste napraters zelfs een ooit gepermabande.
Van mij mag iedereen in het modtopic (en hier)opkomen voor wie hij wil. Heel goed juist, dat dat nog wel eens gebeurt. Over deze case heb ik overigens geen mening, want destijds niet gevolgd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 24 oktober 2018 om 17:13
Ah oke. Het stond er zo raar dat ik even dacht er weer wat werd aangesmeerd.