Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 oktober 2018 om 10:25
Waarom zoek je t dan elke keer weer op?TanteBedelia schreef: ↑27-10-2018 09:43De vluchtelingenbootjes zijn ook weer betrokken bij dat topic.
Hoe verzinnen ze het elke keer.
Gelukkig maar dat de mods actueel goed in de gaten houden.![]()
Schrijf dan op een ander topic: sociaal krediet in China, wel of geen excuses, Wim Kok, titel voor VMBOers.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 27 oktober 2018 om 11:18
thedutchwiseguy schreef: ↑27-10-2018 07:32Gelukkig bestaan er nog mensen die van de afgelopen weken napraat en modtopics screenprints van alle Posts maken en het hogerop gaan aankaarten. Ik schat hun kans best hoog in, loopt echt spuitgaten uit. Wat een doffe ellende dat stel elkaar ophitsende forummers bij elkaar. Gewoon enge mensen, en dan hebben ze het over de moffenmeisjes. Dat waren nog dames die al dan niet uit pure overlevingsdrang hun hele ziel en zaligheid gebruikten om te overleven in een verschrikkelijke periode uit onze geschiedenis. Jullie (vraag later niet naar de bekende weg met vragen wie worden bedoeld of bedoel je daar ook mij mee?) becreëren als kliekje een klimaat waar forummers die minder lef c.q. grote bek hebben angstig uit de buurt blijven. Natuurlijk bestaan er mensen met in andermans ogen rare denkbeelden. Niet door de beugel kunnen? Staffen! Maar jullie methode heet als deze binnen het bedrijfsleven plaatsvind de zogenaamde “GESTAPO-methode en daar grijpen ze of ik zeer hard bij in. Wees er maar trots op! Als jullie het verbaal op een normale manier niet kunnen winnen, dan maar zo!![]()
Ik vind jou een héle vervelende forummer. Wat een gezuig zeg.
zaterdag 27 oktober 2018 om 11:21
op al die wannebe topics gaat het vroeg of laat over sylvana of vluchtelingensimbalabimba schreef: ↑27-10-2018 10:25Waarom zoek je t dan elke keer weer op?
Schrijf dan op een ander topic: sociaal krediet in China, wel of geen excuses, Wim Kok, titel voor VMBOers.
zaterdag 27 oktober 2018 om 11:54
Dat is slap excuus natuurlijk.
Of zo’n topic een wannebe topic is of wordt, hangt vd reageerders af.
Maar wie liever om wat voor reden dan ook, topics leest om zich dan steeds weer hier te beklagen, ipv zelf bij te dragen op topics waar het niet over vluchtelingen of Sylvana gaat, prima hoor.
Ieder t ziene, zei boer, en gaf t zwien een smok.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 27 oktober 2018 om 11:58
nee hoorsimbalabimba schreef: ↑27-10-2018 11:54Dat is slap excuus natuurlijk.
Of zo’n topic een wannebe topic is of wordt, hangt vd reageerders af.
Maar wie liever om wat voor reden dan ook, topics leest om zich dan steeds weer hier te beklagen, ipv zelf bij te dragen op topics waar het niet over vluchtelingen of Sylvana gaat, prima hoor.
Ieder t ziene, zei boer, en gaf t zwien een smok.
zaterdag 27 oktober 2018 om 12:01
Ik vind dat koemelk-topic wel een mooie parodie op de racisme discussie hier.
Je zou eigenlijk verwachten dat zo'n volslagen idioot gegeven wel een soort verbondenheid creëert. Onder het motto: onderling kunnen we verschillen van mening, maar dat dit over iets volslagen idioots gaat, zijn we het samen eens. Maar helaas. Ik schatte dat toch iets te rooskleurig in.
Je zou eigenlijk verwachten dat zo'n volslagen idioot gegeven wel een soort verbondenheid creëert. Onder het motto: onderling kunnen we verschillen van mening, maar dat dit over iets volslagen idioots gaat, zijn we het samen eens. Maar helaas. Ik schatte dat toch iets te rooskleurig in.
zaterdag 27 oktober 2018 om 12:07
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2018 11:18Ik vind jou een héle vervelende forummer. Wat een gezuig zeg.
+1
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:06
Ik begrijp überhaupt niet wat je bedoelt met "zo'n volslagen idioot gegeven", dus ik zou ook niet weten waar ik me dan mee verbonden zou moeten voelen.shifty schreef: ↑27-10-2018 12:01Ik vind dat koemelk-topic wel een mooie parodie op de racisme discussie hier.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:14
Je hoofdletters en leestekens zijn kapot.
Overigens zie ik niet in wat het verschil is tussen staffen en screenshots maken om Hogerop mee om de oren te slaan in de niet aflatende strijd tegen Groen Links-vrouwtjes.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2018 16:18
Reden: quote verwijderd ivm provoceren
36.04% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:18
Ik begrijp dat je het niet meer helemaal goed ziet. Klinkt eng. Ik zou je graag helpen, maar diagnoses geven mag niet op Viva.
Ga naar de dokter en vraag een doorverwijzing!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2018 16:18
39.59% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:20
fashionvictim schreef: ↑27-10-2018 13:06Ik begrijp überhaupt niet wat je bedoelt met "zo'n volslagen idioot gegeven", dus ik zou ook niet weten waar ik me dan mee verbonden zou moeten voelen.
Ik vind 'koemelk=racistisch' een volslagen idioot gegeven. Maar je gaf inderdaad al aan dat je daar anders over dacht. En als je daar dus anders over denkt dan gaat mijn vlieger van verbondenheid niet op.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:22
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:24
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:25
Ritalin vergeten?
Je stuitert.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:26
Tuurlijk. Openlijk joden afschieten vind jij veel eervoller dan stiekem staffen op dit forum
Ik ben blij dat we op basis daarvan vrij helder hebben in welke mentale categorie jij je bevindt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2018 16:17
36.84% gewijzigd
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:30