Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 19:40
Spelletjes spelen (als in aan het lijntje houden, mijn woorden) is totaal iets anders dan aan het spel van aantrekking meespelen. Dat laatste doe je niet als je iemand voor geen meter aantrekkelijk vindt, hoewel, die zullen er ook zijn. Het eerste vind ik sowieso al uitgesloten.
En ook bij een sv/fwb kun je elkaar nog gewoon leuk/aantrekkelijk vinden en niet als iemand die een lekker lijf heeft met een leuke babbel maar die je een zak over zijn/haar hoofd wil doen om aan je trekken te komen.
Hoe komt het dat jij er zo tegenaankijkt? Dat het haast lijkt alsof seks om seks om het even is met wie?
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 19:43
Ja, eens. Hoevaak zijn de reacties op een Tinderdate wel niet, is alleen voor de seks, meer niet. Komt iemand een keer een leuke vent in het wild tegen, weer niet goed. Lijkt me heel gezond om tijdens het flirten/appen/bellen erachter te komen wat iemand zijn/haar intentie is. Kan maar beter snel duidelijk zijn.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 19:44
Het gaat hier ook om zomaar seks, niet om een relatie want dat willen ze beiden niet. Dan is het toch gewoon makkelijk? Niet te lang in het appen zitten met de druk lekker opvoeren in de praktijk. Passie is toch veel leuker dan letters op je telefoon tikken?iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 19:40Spelletjes spelen (als in aan het lijntje houden, mijn woorden) is totaal iets anders dan aan het spel van aantrekking meespelen. Dat laatste doe je niet als je iemand voor geen meter aantrekkelijk vindt, hoewel, die zullen er ook zijn. Het eerste vind ik sowieso al uitgesloten.
En ook bij een sv/fwb kun je elkaar nog gewoon leuk/aantrekkelijk vinden en niet als iemand die een lekker lijf heeft met een leuke babbel maar die je een zak over zijn/haar hoofd wil doen om aan je trekken te komen.
Hoe komt het dat jij er zo tegenaankijkt? Dat het haast lijkt alsof seks om seks om het even is met wie?
zondag 28 oktober 2018 om 19:50
Als dit al waar is dan ben ik erg benieuwd naar zijn kant van het verhaal, haha. Weet je zeker dat je het niet verkeerd hebt opgevat en je niet gewoon volgende week de rekening nog krijgt? En dat er andere problemen waren ontstaan door je lekke band waardoor je auto gezien moest worden ipv dat hij dat voor de gein deed?
Onze tijd is nu.
zondag 28 oktober 2018 om 19:54
Tussen seks en een relatie kan dus bijv. de optie sv/fwb zitten. Dan nog is het zoeken/vinden van een sv/fwb niet makkelijk, iemand met wie je vaker evt. voor seks wil afspreken. Elkaar op zijn minst leuk genoeg/aantrekkelijk vinden en dat gebeurt niet met elke willekeurige man/vrouw. Jij vindt van wel? Druk/passie opvoeren via app/bellen kan prima werken hoor. Ook niet herkenbaar?
iceteapeach wijzigde dit bericht op 28-10-2018 20:01
1.47% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 19:58
ik ben wel wat gewendvalentinamaria schreef: ↑28-10-2018 19:58Je zou het niet overleven, Ik moet al bijna aan de beademing.
zondag 28 oktober 2018 om 20:06
Waar haal je uit dat ik vind van wel? Mijn ervaring is dat een man daar altijd wel voor in is. En nee ik herken niets in het appen als voorspel, wel als tijdverspilling.iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 19:54Tussen seks en een relatie kan dus bijv. de optie sv/fwb zitten. Dan nog is het zoeken/vinden van een sv/fwb niet makkelijk, iemand met wie je vaker evt. voor seks wil afspreken. Elkaar op zijn minst leuk genoeg/aantrekkelijk vinden en dat gebeurt niet met elke willekeurige man/vrouw. Jij vindt van wel? Druk/passie opvoeren via app/bellen kan prima werken hoor. Ook niet herkenbaar?
zondag 28 oktober 2018 om 20:11
oke, foto in pb en hou ons van alle details op de hoogte
zondag 28 oktober 2018 om 20:15
Ja, ik zal updates geven. Als die er zijn tenminste.Namensgebruikersnaam schreef: ↑28-10-2018 19:54Oooh wat spannend! Krijg er zelf kriebels van! Ik blijf je topic volgen hoor! Up-date je ons?
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 20:25
Stug doorgaan, die vingers moeten los komen.valentinamaria schreef: ↑28-10-2018 20:20Hij is niet zo goed in appen, zegt hij nu. Na weet ik hoeveel appjes...
zondag 28 oktober 2018 om 20:38
Hij bedoelt daarmee te zeggen ' niet lullen maar gaatjes vullen'valentinamaria schreef: ↑28-10-2018 20:20Hij is niet zo goed in appen, zegt hij nu. Na weet ik hoeveel appjes...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
zondag 28 oktober 2018 om 20:52
Vanwege je opmerking dat seks om de seks naar jouw idee/mening makkelijk te vinden is mss als vrouw? Je vergeet wellicht omstandigheden waarin dat niet zo makkelijk voorkomt/gebeurt/voorhanden is. Ah, helder, jouw persoonlijke ervaring. Dat je het niet herkent, en daar zul je idd niet de enige in zijn, is iets anders dan dat het niet werkt/kan werken/helpen. Dat jij het als tijdsverspilling ziet, betekent niet per definitie dat dat ook zo ís.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 21:05
Waarom vind je appen noodzakelijk voor een neukertje?iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 20:52Vanwege je opmerking dat seks om de seks naar jouw idee/mening makkelijk te vinden is mss als vrouw? Je vergeet wellicht omstandigheden waarin dat niet zo makkelijk voorkomt/gebeurt/voorhanden is. Ah, helder, jouw persoonlijke ervaring. Dat je het niet herkent, en daar zul je idd niet de enige in zijn, is iets anders dan dat het niet werkt/kan werken/helpen. Dat jij het als tijdsverspilling ziet, betekent niet per definitie dat dat ook zo ís.