Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:08
Hahaha.
Neeuh het kan mij echt niet schelen of ik wel of niet tot dat groepje hoor in iemands ogen.
Begrijp nooit dat mensen daar wel mee kunnen zitten. Ik bedoel er zijn IRL zo veel vervelende mensen om je echt over op te winden, dan is een typering van een forummer toch wel wat lauw in vergelijking.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:12
Al zolang ik de term 'hengelsport' ken, denk ik altijd even bij mezelf "kijk, daar heb je een sportman", als ik weer zo'n uitgesproken zandzakkerig exemplaar langs de waterkant spot.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:03
Dus jij bent het met hem eens dat Purdey Hats is?
Anders zou je niet (zo dom) met hem mee lachen
Maar ja, eigenlijk zie ik jou alleen maar meelullen en geen eigen mening hebben.
Heb je nog iets anders te posten dan: Eens! Ja! Of
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:12
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:12
Jagersma eet alleen nog maar babychips.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:16
Nee jij bent Iris. Aka Blauwe Bloem. Aka beige regenjas
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:20
Die heb ik al. Er is een plan dat er minder kont zal zijn, al zal ik altijd een spekkie blijven. In dat plan spelen zakjes chips van 20 gram een rol.Pipistrello schreef: ↑30-10-2018 23:17Slim. Ik eet familiezakken. Daar krijg ik een dikke kont van.
Ik eet namelijk op wat ik pak, 20, 50, 100 gram, dat deert me niet.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:21
Omdat t kan
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:22
Goed voor de lijn misschien?