Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet de moeder van Freek Vonk zijn verzekering regelen... daar is die man toch echt zelf wel oud en wijs genoeg voor??
Snjókorn falla, á allt og alla
AnAppleADay schreef:
26-10-2018 10:07
'tot sluit' ken ik wel vanuit de horeca.
Hoor heel vaak mensen zeggen dat ze 'tot sluit' moeten werken.
Ik begrijp wel wat ermee bedoeld wordt, het is echter geen bestaand woord, maar een afkorting van "sluitingstijd". Ik vind het teloorgang van de Nederlandse taal als dit op tv ipv het correcte woord wordt gebruikt.
Een Ikea reclame waarbij een meisje bij het ontdekken van een gat in haar sok onmiddellijk op de fiets springt: "even nieuwe halen"".
Heeft ze maar één paar sokken dan?

Onderweg ontmoet ze de liefde van haar leven en even later wonen ze samen.

Vage aanloop naar woninginrichting.
Bij de reclame voor de online-supermarkt hoor ik steeds ´Stockholm' best wel overdreven om helemaal daarheen te gaan voor je boodschappen :-D
Snjókorn falla, á allt og alla
Zalando, wat een bagger reclame.
Wijkopenautos.nl met Sandra die met haar handen in haar zakken in een veel te ongelukkige outfit en kapsel op een veel te ongelukkige manier haar ervaring deelt. "ja ehh want ehh ik wil snel van mijn auto af en eeh bij wijkopenautos is dat gelukt".

Echt, alles is slecht aan die reclame.
Ik snap nog steeds de NS reclame niet. Tutje in de trein kijkt even naar een meisje dat verderop zit. Dan kijkt ze op haar mobiel. Stapt uit, gaat fietsen en komt vervolgens op een terras dat meisje weer tegen. Waar gaat het over???
Ik vind hier dingen van.
de radio reclame over wel of geen donor zo tenenkrommend slecht
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sabeltandcavia schreef:
31-10-2018 21:21
Ik snap nog steeds de NS reclame niet. Tutje in de trein kijkt even naar een meisje dat verderop zit. Dan kijkt ze op haar mobiel. Stapt uit, gaat fietsen en komt vervolgens op een terras dat meisje weer tegen. Waar gaat het over???
iets met dat lesbisch zijn super geaccepteerd is ofzo.
Sabeltandcavia schreef:
31-10-2018 21:21
Ze heeft sjans in de trein en dan komt ze haar toevallig later weer tegen, #treinleven enz.
hamaika schreef:
23-10-2018 07:48

Vandaag ook een tenenkrommende nieuwe gezien over, jawel, een aflossingsBLIJE hypotheek......... Inclusief dansjes, of course.......
Man man man zeg.....
Deze is inderdaad echt tenenkrommend. Prima dat de banken gezamenlijk een campagne opzetten om mensen bewust te maken van de eventuele risico's van een aflossingsvrije hypotheek maar ik denken niet dat deze reclame daarbij helpt. Juist niet volgens mij: er wordt alleen maar gedanst, nergens iets over risico's. Stom spotje
AnAppleADay schreef:
01-11-2018 09:57
Ze heeft sjans in de trein en dan komt ze haar toevallig later weer tegen, #treinleven enz.
Ow, ik mis steeds het eerste stukje en denk dan, waar gaat dit over?!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
ohohwatnuweer schreef:
01-11-2018 10:50
Deze is inderdaad echt tenenkrommend. Prima dat de banken gezamenlijk een campagne opzetten om mensen bewust te maken van de eventuele risico's van een aflossingsvrije hypotheek maar ik denken niet dat deze reclame daarbij helpt. Juist niet volgens mij: er wordt alleen maar gedanst, nergens iets over risico's. Stom spotje
Ik heb de link in dat spotje eens geopend en je wordt dan meteen doorverwezen naar je hypotheekverstrekker.
Slaat echt nergens op, dit spotje !
Die Dyson-reclame met die irritante kinderen: "Feestje!?" "Ik wil stofzuigen, ik wil stofzuigen!" :bonk:
Dat sjansen had ik er helemaal niet uitgehaald. En hoe moet dit verhaal mij ertoe bewegen om ook de trein te nemen? Vaag filmpje.
Ik vind hier dingen van.
Nooit meer zonder inkt. En dan een soort van fanfare die in een zaal een soort van taptoe houden met een heel irritant muziekje en een of andere enge kerel die roept dat je printer nooit meer zonder inkt hoeft te zitten. Hallo, het is 2018, wie print er nou nog? Dat is helemaal niet duurzaam.

En die nagesynchroniseerde lullo van Strato die zogenaamd in een speedboot vaart. Zooooooo slecht.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
cequadrat schreef:
01-11-2018 16:04
Die Dyson-reclame met die irritante kinderen: "Feestje!?" "Ik wil stofzuigen, ik wil stofzuigen!" :bonk:
Die vind ik ook zo irritant
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
SweetFirefly schreef:
03-11-2018 20:05
Nooit meer zonder inkt. En dan een soort van fanfare die in een zaal een soort van taptoe houden met een heel irritant muziekje en een of andere enge kerel die roept dat je printer nooit meer zonder inkt hoeft te zitten. Hallo, het is 2018, wie print er nou nog? Dat is helemaal niet duurzaam.

En die nagesynchroniseerde lullo van Strato die zogenaamd in een speedboot vaart. Zooooooo slecht.
Dat is de groep Broederliefde die dat zingt.
Heeeeel populair bij de jeugd van nu
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kan de reclame niet uitstaan van dat kind dat SCHREEUWT omdat z'n dinosaurus kapot is gegaan.

Als ik z'n moeder was, had ik hem een flinke slag om z'n oren gegeven. Wat een lawaai produceert dat kind, vreselijk!!!
Vast al genoemd, die afgrijselijke Almhof reclames met dat vrolijke Heidi-mensch van 40 die doet of ze 18 is... Opjodelen aub!
Magister schreef:
06-11-2018 16:07
Vast al genoemd, die afgrijselijke Almhof reclames met dat vrolijke Heidi-mensch van 40 die doet of ze 18 is... Opjodelen aub!
18? een kind van 14 is er nog volwassen bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Joling in bio van de Lidl. Wie verzint het?
labradokus schreef:
06-11-2018 19:21
Joling in bio van de Lidl. Wie verzint het?
Ik opende juist dit topic om die te melden!
Ik kan ook geen woord van hem verstaan. Wat zegt hij nou op het eind, waarna zei zegt Nee dat is van ons??
nlies schreef:
06-11-2018 19:09
18? een kind van 14 is er nog volwassen bij

Idd
calvijn1 schreef:
06-11-2018 15:58
Dat is de groep Broederliefde die dat zingt.
Heeeeel populair bij de jeugd van nu
Tsja, onze kinderen houden alleen van goede muziek dus geen wonder dat ik dat riedeltje niet ken ;-) .
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven