Meest irritante reclame - DEEL 2

vrijdag 26 oktober 2018 om 12:18
Ik begrijp wel wat ermee bedoeld wordt, het is echter geen bestaand woord, maar een afkorting van "sluitingstijd". Ik vind het teloorgang van de Nederlandse taal als dit op tv ipv het correcte woord wordt gebruikt.AnAppleADay schreef: ↑26-10-2018 10:07'tot sluit' ken ik wel vanuit de horeca.
Hoor heel vaak mensen zeggen dat ze 'tot sluit' moeten werken.
maandag 29 oktober 2018 om 11:09

dinsdag 30 oktober 2018 om 23:14
woensdag 31 oktober 2018 om 21:21

woensdag 31 oktober 2018 om 22:27
iets met dat lesbisch zijn super geaccepteerd is ofzo.Sabeltandcavia schreef: ↑31-10-2018 21:21Ik snap nog steeds de NS reclame niet. Tutje in de trein kijkt even naar een meisje dat verderop zit. Dan kijkt ze op haar mobiel. Stapt uit, gaat fietsen en komt vervolgens op een terras dat meisje weer tegen. Waar gaat het over???
donderdag 1 november 2018 om 09:57
Ze heeft sjans in de trein en dan komt ze haar toevallig later weer tegen, #treinleven enz.Sabeltandcavia schreef: ↑31-10-2018 21:21Ik snap nog steeds de NS reclame niet. Tutje in de trein kijkt even naar een meisje dat verderop zit. Dan kijkt ze op haar mobiel. Stapt uit, gaat fietsen en komt vervolgens op een terras dat meisje weer tegen. Waar gaat het over???

donderdag 1 november 2018 om 10:50
Deze is inderdaad echt tenenkrommend. Prima dat de banken gezamenlijk een campagne opzetten om mensen bewust te maken van de eventuele risico's van een aflossingsvrije hypotheek maar ik denken niet dat deze reclame daarbij helpt. Juist niet volgens mij: er wordt alleen maar gedanst, nergens iets over risico's. Stom spotje
donderdag 1 november 2018 om 10:58
Ow, ik mis steeds het eerste stukje en denk dan, waar gaat dit over?!AnAppleADay schreef: ↑01-11-2018 09:57Ze heeft sjans in de trein en dan komt ze haar toevallig later weer tegen, #treinleven enz.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 1 november 2018 om 11:19
Ik heb de link in dat spotje eens geopend en je wordt dan meteen doorverwezen naar je hypotheekverstrekker.ohohwatnuweer schreef: ↑01-11-2018 10:50Deze is inderdaad echt tenenkrommend. Prima dat de banken gezamenlijk een campagne opzetten om mensen bewust te maken van de eventuele risico's van een aflossingsvrije hypotheek maar ik denken niet dat deze reclame daarbij helpt. Juist niet volgens mij: er wordt alleen maar gedanst, nergens iets over risico's. Stom spotje
Slaat echt nergens op, dit spotje !
zaterdag 3 november 2018 om 20:05
Nooit meer zonder inkt. En dan een soort van fanfare die in een zaal een soort van taptoe houden met een heel irritant muziekje en een of andere enge kerel die roept dat je printer nooit meer zonder inkt hoeft te zitten. Hallo, het is 2018, wie print er nou nog? Dat is helemaal niet duurzaam.
En die nagesynchroniseerde lullo van Strato die zogenaamd in een speedboot vaart. Zooooooo slecht.
En die nagesynchroniseerde lullo van Strato die zogenaamd in een speedboot vaart. Zooooooo slecht.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
dinsdag 6 november 2018 om 15:58
Dat is de groep Broederliefde die dat zingt.SweetFirefly schreef: ↑03-11-2018 20:05Nooit meer zonder inkt. En dan een soort van fanfare die in een zaal een soort van taptoe houden met een heel irritant muziekje en een of andere enge kerel die roept dat je printer nooit meer zonder inkt hoeft te zitten. Hallo, het is 2018, wie print er nou nog? Dat is helemaal niet duurzaam.
Heeeeel populair bij de jeugd van nu
Frankly my dear, I don"t give a damn

dinsdag 6 november 2018 om 19:09
dinsdag 6 november 2018 om 21:08
Ik opende juist dit topic om die te melden!
Ik kan ook geen woord van hem verstaan. Wat zegt hij nou op het eind, waarna zei zegt Nee dat is van ons??

dinsdag 6 november 2018 om 21:34