Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 5 november 2018 om 16:19
Het is in elk geval enorm gezuig. Al zou je al zo een pb hebt ontvangen, waarom plemp je dat dan geheimzinnig neer? Alleen maar om reactie uit te lokken lijkt mij.redbulletje schreef: ↑05-11-2018 16:11Wellicht wordt er gelogen dat er pb's gestuurd zijn, ik krijg nooit zulke berichten.
maandag 5 november 2018 om 16:23
Niet helemaal, de eerste was van de mods
¡Apagando las luces!
maandag 5 november 2018 om 16:28
Dat kan je zien als je op het stafje klikt.fashionvictim schreef: ↑05-11-2018 16:25Wel bijzonder dat Viva freelancers kennelijk wel een nick mogen aanmaken om allerlei oproepjes op het forum te mogen doen. Heeft er al iemand gestaft?
maandag 5 november 2018 om 16:51
Rare gedachtengang.
Zowel de mededeling van VNL'er en de vraag van Lil'Putr vond ik gewoon duidelijk. Niks geheimzinnigs aan. Er werd hier verder amper op ingegaan, dus dan krijg je ook niet meer informatie.
Maar wie weet komt VNL'er nog terug op mijn vraag?
dinsdag 6 november 2018 om 12:14
Nou ik weet nog dta ik hier mijn eerste topic opende. Over een tot leven gekomen eastpak van mijn dochter. Ze had een boterham voor haar oude dag bewaard ( beschimmeld)....Rosabella1 schreef: ↑05-11-2018 16:50Hahahaha de Vivamedewerker met het oproepje heeft de OP weggehaald want zure reacties![]()
En eerst moest ze het zelf doen, toen legde ik uit hoe druk ze het had en was ik opeens een ontaarde moeder want zielig voor dochter enz. Je moet er tegen kunnen hier
dinsdag 6 november 2018 om 12:58
Kijk, en daarom heb ik hier zondag alleen even op napraat gemeld dat ik mijn brugpieper in zee had laten zwemmen. Liever off topic dan zelf op het schavot klimmen.Quaintrelle schreef: ↑06-11-2018 12:14Nou ik weet nog dta ik hier mijn eerste topic opende. Over een tot leven gekomen eastpak van mijn dochter. Ze had een boterham voor haar oude dag bewaard ( beschimmeld)....
En eerst moest ze het zelf doen, toen legde ik uit hoe druk ze het had en was ik opeens een ontaarde moeder want zielig voor dochter enz. Je moet er tegen kunnen hier.
dinsdag 6 november 2018 om 17:21
Als je een bekende forummer bent valt het wel mee volgens mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 6 november 2018 om 17:25
Natuurlijk.
Die man moet er niet aan denken, dat ze zwanger van hem raakt.
dinsdag 6 november 2018 om 17:32
Precies en daarom zou dit forum ook wel de allerlaatste plek zijn waar ik mijn ellende zou neerplempen.
rosabella1 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 17:37
0.22% gewijzigd
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 6 november 2018 om 17:34
1 maar? Wat een watje.
dinsdag 6 november 2018 om 17:35
Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 17:32Precies en daarom zou dit forum ook we de allerlaatste plek zijn waar ik mijn ellende zou neerplempen.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 6 november 2018 om 17:36
dinsdag 6 november 2018 om 17:41
Maar goed iets leuks vertellen kan natuurlijk wel.
na alle grappen en grollen over een verloving met hollebollegijs heb ik een maand of 7 geleden toch weer een leuke vent getroffen.
Had ik na al die jaren niet meer verwacht.
na alle grappen en grollen over een verloving met hollebollegijs heb ik een maand of 7 geleden toch weer een leuke vent getroffen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 6 november 2018 om 17:42
leuk!Rosabella1 schreef: ↑06-11-2018 17:41Maar goed iets leuks vertellen kan natuurlijk wel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 6 november 2018 om 17:44
Ja dat hangt heel erg van de context af.