Man-moe
maandag 5 november 2018 om 13:27
Ik ben nu een jaar single na een relatie van 4 jaar en merk dat ik geen zin meer heb in relaties, laat staan daten. Mijn sexdrive is zowat nihil, als een man met mij flirt merk ik gewoon dat ik er fysiek en mentaal geen zin in heb. Ik heb Tinder, maar zodra iemand over seks begint gaat er bij mij een gevoel van walging door mij heen. Ik merk dat ik pok heel hoge eisen heb, misschien als een soort muur om me heen?
Dit is de eerste keer vanaf mijn 18e dat ik zo lang single ben en het is heerlijk. Geen kritiek op mijn innerlijk/uiterlijk, kunnen doen wat ik wil, focus op mijn carriere, geen angst dat partner vreemdgaat/mij zat is etc. Nu heb ik voornamelijk vermoeiende relaties gehad dus dat gevoel van er echt gelukkig van worden heb ik nooit gehad. Misschien komt dat nog... maar als ik nu eeuwig single zou zijn zou ik het niet erg vinden. Iemand anders die dit zo voelt?
Dit is de eerste keer vanaf mijn 18e dat ik zo lang single ben en het is heerlijk. Geen kritiek op mijn innerlijk/uiterlijk, kunnen doen wat ik wil, focus op mijn carriere, geen angst dat partner vreemdgaat/mij zat is etc. Nu heb ik voornamelijk vermoeiende relaties gehad dus dat gevoel van er echt gelukkig van worden heb ik nooit gehad. Misschien komt dat nog... maar als ik nu eeuwig single zou zijn zou ik het niet erg vinden. Iemand anders die dit zo voelt?
maandag 5 november 2018 om 22:23
Tja. Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
maandag 5 november 2018 om 22:29
TO: dat anderen het misschien vreemd vinden dat je alleen bent dat is hun probleem, niet dat van jou
Ga eens leren naar jezelf te kijken ipv naar de buitenwereld.
Ik vind dat je een beetje negatief en cynisch overkomt en dat vind ik jammer want je hebt niks aan die attitude. (Zie mijn onderschrift, vertaalt: 'Het leven is als een spiegel. Als je lacht dan lacht het terug')
Dit bedoel ik niet lullig, maar ga kijken naar jouw behoeftes en wensen en laat de mening van anderen langs je heen glijden, die hebben ze toch wel.
Ik ken het wel hoor, ik was tot voor kort ook erg bezig met wat anderen vinden, en dat neig ik nog wel te doen soms.
Zonde van je tijd.
Yagababa:
Ga eens leren naar jezelf te kijken ipv naar de buitenwereld.
Ik vind dat je een beetje negatief en cynisch overkomt en dat vind ik jammer want je hebt niks aan die attitude. (Zie mijn onderschrift, vertaalt: 'Het leven is als een spiegel. Als je lacht dan lacht het terug')
Dit bedoel ik niet lullig, maar ga kijken naar jouw behoeftes en wensen en laat de mening van anderen langs je heen glijden, die hebben ze toch wel.
Ik ken het wel hoor, ik was tot voor kort ook erg bezig met wat anderen vinden, en dat neig ik nog wel te doen soms.
Zonde van je tijd.
Yagababa:
maandag 5 november 2018 om 23:14
Alle mannen passen zich aan aan de verwachtingen. Resultaat: alle mannen zijn gelijk.
dinsdag 6 november 2018 om 07:11
Whahaha ga ik onthouden voor als ik oud weer vrijgezel word.Soulsista schreef: ↑05-11-2018 19:22Sommige wel ja.
Ik had er een keer één die mij dagelijks begon te bellen en berichten te sturen dat ik zijn droomvrouw was.
Onuitgenodigd bij mij op de stoep staan, echt vreselijk gewoon. Ik heb die vent op den duur verrot gescholden in de hoop dat de boodschap zou aankomen.
Hij liet mij toen ook met rust maar ik kijk vaak naar ID dus ik dacht straks komt hij ff revenge halen omdat ik hem niet moet. Je weet het immers maar nooit met die kerels.
Ik heb nu een vaste scharrel ik zei tegen hem dat ik een vriend heb die vastzit, zeer moeilijke gast kan elk moment vrijkomen en als hij hier achterkomt zijn we beiden de pineut dus geen telefoontjes geen berichtjes en je komt hier alleen als ik zeg dat de kust veilig is.
Werkt als een tierelier.
dinsdag 6 november 2018 om 07:25
dinsdag 6 november 2018 om 07:35
Maar als je alleen op Tinder zit omdat je het geinig vindt om te zien dat mannen die jij niet boeiend vindt je knap vinden en met je naar bed willen of daten of beiden, wat verwacht je dan van die activiteit? En natuurlijk ga je niet in op gesprekken over waarom je single bent. Die kun je het beste met een tegenvraag beantwoorden (tip: iets in de trant van ‘heb je onlangs een roman gelezen die je me kunt aanraden’ OF ‘hoe zie je de toekomst van de platformeconomie in het licht van de verzorgingsstaat’?)
dinsdag 6 november 2018 om 07:41
Nuja, die mannen kom ik ook in het wild steeds tegen.MadameJean schreef: ↑06-11-2018 07:35Maar als je alleen op Tinder zit omdat je het geinig vindt om te zien dat mannen die jij niet boeiend vindt je knap vinden en met je naar bed willen of daten of beiden, wat verwacht je dan van die activiteit? En natuurlijk ga je niet in op gesprekken over waarom je single bent. Die kun je het beste met een tegenvraag beantwoorden (tip: iets in de trant van ‘heb je onlangs een roman gelezen die je me kunt aanraden’ OF ‘hoe zie je de toekomst van de platformeconomie in het licht van de verzorgingsstaat’?)
En goede tip.
dinsdag 6 november 2018 om 10:10
dinsdag 6 november 2018 om 10:13
Wat maakt jou uniek? Jij bent toch ook gewoon de dertiende in een dozijn die voor foute mannen gaat? Wie ben jij en wat heb je te bieden?
dinsdag 6 november 2018 om 10:21
Veel mannen swipen toch alles naar rechts, in de hoop dat er ook maar íemand hapt. En dan gaan ze natuurlijk flink slijmen, alles om de vis aan de lijn te houden en in elk geval 1x seks te krijgen. En dan denkt TO dat ze uitverkoren is
.
dinsdag 6 november 2018 om 10:25
dinsdag 6 november 2018 om 11:25
Sommige mannen ja. Ik denk ook dat een aantal mannen pas gaat selecteren als er een match is. Als ik me niet vergis schreef TO ooit iets over ghostende matches. Wel een match, maar geen reactie van zo'n man. Die likes zeggen in ieder geval niets.
dinsdag 6 november 2018 om 17:07
Ik was dat niet hoor. En natuurlijk liken sommige mannen bijna alles. Maar het voelt gewoon lekker soms. En ach, ik date nu niet.
Ik wil een man met inhoud. Die ook kan meepraten over politiek, literatuur, wetenschap naast af en toe naar concertjes te gaan. Ik ga graag mee maar wil ook wat onderhoudends.
dinsdag 6 november 2018 om 17:20
dinsdag 6 november 2018 om 18:30
Sommige mannen liken alles. Veel mannen liken bijna alles. Het is natuurlijk kul om op Tinder te gaan om te kijken of je knap wordt gevonden. Dat snap je toch zelf ook wel?
Paiq had - vroeger althans - een overzicht van mannen die jou het meest aantrekkelijk vonden. Een soort hot or not. Als je dan toch jezelf een egoboost wil geven kan je beter zoiets doen.
Laat ook maar. Natuurlijk is Tinder goed voor dat doel.
woensdag 7 november 2018 om 00:01
Toch worden zij gematcht en de anderen niet.
Ik met mijn 'unieke' hobby's als talen en wielrennen was 4 of 5 keer gematcht in Lage Landen. Ruim de helft van mijn matches (dus, 2) deelden dezelfde hobby's.
Dus, vrouwen zoeken zeker niet naar unieke mannen.
woensdag 7 november 2018 om 05:42
Dat zijn geen rare hobby's en hier juist een pré. Maar als je knap bent match ik je altijd. Met mij de meeste vrouwen. Ik haak dan af bij het gesprek. Tijd om andere foto's te maken.
woensdag 7 november 2018 om 12:20
Pfff, blijf lekker genieten van je single leven. Doe ik ook.
Lekker doen wat jij wilt, wanneer en hoe laat. Niet voor een andere volwassene te hoeven zorgen en diens leed en problemen te hoeven opvangen.
Nog belangrijker: Niet continue met een andere agenda en dus verplichtingen verstrengeld te zitten. ZEER energie vretend en buitengewoon irritant.
Je kunt focussen op wat jij wilt en je hoeft geen onnodige verantwoording af te leggen. Plus je houdt altijd voldoende tijd over voor jezelf.
Relaties? Nee dankje. Geef me een reden waarom wel.
Hoeft ook van mij echt niet meer. Ben stabiel genoeg van mezelf.
Lekker doen wat jij wilt, wanneer en hoe laat. Niet voor een andere volwassene te hoeven zorgen en diens leed en problemen te hoeven opvangen.
Nog belangrijker: Niet continue met een andere agenda en dus verplichtingen verstrengeld te zitten. ZEER energie vretend en buitengewoon irritant.
Je kunt focussen op wat jij wilt en je hoeft geen onnodige verantwoording af te leggen. Plus je houdt altijd voldoende tijd over voor jezelf.
woensdag 7 november 2018 om 12:44
Voetbal en bier zijn banaler. Talen behalve Engels blijven toch niet zo populair in Vlaanderen en Nederland.
Maar ik denk dat er een fundamenteel probleem met vrouwen in het Westen is. Weinige vrouwen zijn echt geïnteresseerd in relatie. Eigen vrijheid is veel belangrijker.
In Oost-Europa had ik veel meer matches op tinder (voor alle duidelijkheid communiceerde ik in het Russisch, dus, dit is niet vanwege Western privilege).
Dat is mijn persoonlijk probleem ook niet, mijn Franse collega had nooit relaties of zelfs dates met Belgische vrouwen. Alleen Polen en voormalige Sovjet-Unie.
woensdag 7 november 2018 om 13:29
Die dingen die jij als nadeel beschrijft van het hebben van een partner vinden anderen juist leuk.ManOnTheForum schreef: ↑07-11-2018 12:20Pfff, blijf lekker genieten van je single leven. Doe ik ook.
woensdag 7 november 2018 om 13:59
woensdag 7 november 2018 om 14:15
Helemaal mee eens, mààr.... dat kan ook gewoon in een relatie. Ik ben gewoon verantwoordelijk voor mijn eigen leven en mijn eigen problemen. Die los ik dan dus ook zelf op. Net als hij.ManOnTheForum schreef: ↑07-11-2018 12:20Pfff, blijf lekker genieten van je single leven. Doe ik ook.
Onze eigen agenda's zijn leidend. In de praktijk komt het er op neer dat we elkaar toch vaak zien, omdat we dat leuk vinden. Familieverplichtingen doen we niet.
Ik hoef al zeker geen verantwoording af te leggen aan hem.
Wel vind ik het gezellig om samen op pad te zijn, tegen hem aan te slapen, hij stom voetbal kijken en ik lekker op Viva. Ik kook voor hem, hij haalt roti op de terugweg uit zijn werk.
Zonder verplichtingen. En als ik hem zat ben of alleen wil zijn, of hij is mij zat of wil alleen zijn, gaan we lekker naar ons eigen huis en zien we elkaar wel weer. Soms die avond weer, soms een week later.
woensdag 7 november 2018 om 15:02
De dingen die jij noemt hoeven niet in een relatie voor te komen, en het is ook niet mijn ervaring met relaties. Het is maar net hoe je je relaties vormgeeft.ManOnTheForum schreef: ↑07-11-2018 12:20Pfff, blijf lekker genieten van je single leven. Doe ik ook.
woensdag 7 november 2018 om 15:30
Nou ga het incelforum vervuilen en niet mijn topic.Texx82 schreef: ↑07-11-2018 12:44Voetbal en bier zijn banaler. Talen behalve Engels blijven toch niet zo populair in Vlaanderen en Nederland.
Maar ik denk dat er een fundamenteel probleem met vrouwen in het Westen is. Weinige vrouwen zijn echt geïnteresseerd in relatie. Eigen vrijheid is veel belangrijker.
In Oost-Europa had ik veel meer matches op tinder (voor alle duidelijkheid communiceerde ik in het Russisch, dus, dit is niet vanwege Western privilege).
Dat is mijn persoonlijk probleem ook niet, mijn Franse collega had nooit relaties of zelfs dates met Belgische vrouwen. Alleen Polen en voormalige Sovjet-Unie.