Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
06-11-2018 15:58
Dat is de groep Broederliefde die dat zingt.
Heeeeel populair bij de jeugd van nu
Jeugd lijkt me niet de doelgroep van printerinkt.
Sabeltandcavia schreef:
01-11-2018 19:06
Dat sjansen had ik er helemaal niet uitgehaald. En hoe moet dit verhaal mij ertoe bewegen om ook de trein te nemen? Vaag filmpje.
Misschien proberen ze te zeggen dat je met de trein zo vrij bent als een vogeltje: Je bent onderweg naar plaats A. In de trein zie je dat in plaatst B de zon schijnt.
Zo vrij als een vogel verander je a la minute je bestemming. Dat er in plaats A een werkgever/vriendin of moeder op je zit te wachten is totaal onbelangrijk.
Je moet en zal naar plaats B waar op dat moment de zon schijnt. Dat de kans groot is dat als je op plaats B arriveert de zon weg is en het miezert, dan denk je niet aan.
Dat het misschien uren duurt voor je op plaats B bent, wordt ook niet over gesproken, de trein naar plaats B staat gewoon op je te wachten.

Zoiets? :worship:
labradokus schreef:
06-11-2018 19:21
Joling in bio van de Lidl. Wie verzint het?
Die vind ik stiekem wel grappig, vooral om dat het op de melodie is van Maywood's "Rio" (maar dan moet je misschien wel stokoud zijn, om dat te herkennen).
De reclame die ik op dit moment met stip het gruwelijkst vind is die van ASR verzekeringen, met dat kind wat opeens met een mannenstem rapt. Ik weet niet hoe snel ik naar de afstandsbediening moet duiken als dat kreng voorbij komt.
Nothing happens for a reason
Dat vind ik.

En wat je vind mag je houden, opbokken graag!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
07-11-2018 13:18
Dat vind ik.

Oooh, die is echt zo irritant! Ik heb al eens mijn thee omgestoten in mijn haast de afstandsbediening te pakken.
Die van de NS vind ik in principe wel leuk, maar hij is vooral heel grappig/knullig. Meisje loopt in de gierende regen op station Dordrecht, stoot tegen ander meisje aan, zitten samen in de trein, dinnetjes appen "hier schijnt de zon!", hup Moerdijkbrug over om vervolgens in Rotterdam een terrasje te pakken. Dordt - Rotterdam is de andere kant op! En er zit geen klimaatverschil tussen Dordrecht en Rotterdam, is namelijk slechts een kwartier met de trein.
nessemeisje schreef:
07-11-2018 13:26
Die van de NS vind ik in principe wel leuk, maar hij is vooral heel grappig/knullig. Meisje loopt in de gierende regen op station Dordrecht, stoot tegen ander meisje aan, zitten samen in de trein, dinnetjes appen "hier schijnt de zon!", hup Moerdijkbrug over om vervolgens in Rotterdam een terrasje te pakken. Dordt - Rotterdam is de andere kant op! En er zit geen klimaatverschil tussen Dordrecht en Rotterdam, is namelijk slechts een kwartier met de trein.
Volgens mij stapt ze in Breda in de trein.
juliet64 schreef:
07-11-2018 12:26
Die vind ik stiekem wel grappig, vooral om dat het op de melodie is van Maywood's "Rio" (maar dan moet je misschien wel stokoud zijn, om dat te herkennen).
De reclame die ik op dit moment met stip het gruwelijkst vind is die van ASR verzekeringen, met dat kind wat opeens met een mannenstem rapt. Ik weet niet hoe snel ik naar de afstandsbediening moet duiken als dat kreng voorbij komt.
Stokoud = 60? Ik kan me die tuttige zusjes Maywood heel goed herinneren.... ;-)
amarna schreef:
07-11-2018 15:25
Volgens mij stapt ze in Breda in de trein.
Hell no.
Station Dordt.
https://www.ad.nl/dordrecht/dordrecht-s ... ~afeb6114/
Volgens mij kent iedereen 'Rio' wel hoor, daar hoef je niet 'oud' voor te zijn.
AeonOfWinter schreef:
07-11-2018 13:18
Dat vind ik.

Inderdaad.

:cheers: :cheer: :applause:
amarna schreef:
07-11-2018 15:26
Stokoud = 60? Ik kan me die tuttige zusjes Maywood heel goed herinneren.... ;-)
54 hier :) Dat "stokoud" was meer met een knipoog bedoeld hoor.
Maar ik begrijp dat Rio wel een soort klassieker is inmiddels. Des te beter.
Nothing happens for a reason
Geer probeerde een graantje mee te pikken door in 2014, toen het WK voetbal in Brazilie werd gehouden het nummer Rio opnieuw uit te brengen.

Geef mij maar Rio van Duran Duran.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Vader die zo'n last van brandend maagzuur heeft, net nu zijn dochter jarig is.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nessemeisje schreef:
Maar dat kan echt net genoeg zijn om goed weer te hebben. Een tijdje geleden was er in mijn stad sprake van enorme hagelstenen. Wij hadden er geen last van, maar mensen 5 km (max) verderop wel. Dus het kan hoor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
AnAppleADay schreef:
07-11-2018 15:59
Volgens mij kent iedereen 'Rio' wel hoor, daar hoef je niet 'oud' voor te zijn.
Elke vrijdag op Q-music om 10 uur (of was het om 9 uur)? :jump:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
S0LEIL schreef:
06-11-2018 21:08
Ik opende juist dit topic om die te melden!
Ik kan ook geen woord van hem verstaan. Wat zegt hij nou op het eind, waarna zei zegt Nee dat is van ons??
Dit dus. Ik let alleen maar op, wat Geer zegt op het laatst, maar versta het maar niet.
Kan iemand hier een leuke reclame voor me vertalen?

Sinterklaas leest verlanglijst in straattaal voor.
Klinkt als "balipattas".
Pattas zijn schoenen, maar balipattas?
Volgens Google zijn balipattas, Gouden juwelen uit Bali, maar ook sneakers.
die nieuwe van VSM. die kinderen worden lief toegesproken door mama en als vader zegt dat hij zo'n droge huid heeft zegt ze allen bits "VSM"!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
nessemeisje schreef:
JIj weet ook gewoon waar ze loopt :O

Ik vind het leuk bedacht, maar vind het onlogisch dat ze steeds een andere kant op gaan en uiteindelijk op hetzelfde terras terecht komen.
Later is nu
oorbel schreef:
08-11-2018 14:13
Dit dus. Ik let alleen maar op, wat Geer zegt op het laatst, maar versta het maar niet.
Ik weet het nog steeds niet! :furious:
Volgens mij egt hij for me, omdat dat echtpaar zegt nee voor ons
Gaat om die stokbrood
oorbel schreef:
08-11-2018 14:13
Ik ook niet, die laatste uithaal.... Geen idee >:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven