Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 november 2018 om 05:13
Iemand heeft jou gestafdEnn schreef: ↑10-11-2018 00:23Ach en zo ben je op precies dezelfde wijze als men zelf hanteert, duidelijk naar iemand en word je daarom gestaft. Morgen zal ik dus wel een waarschuwing ‘op de man’ hebben in de brievenbus hebben want van lezen zal het vast niet gaan komen. Wat een forum en driewerf hallelulja voor die achterlijke stafknop.
Slaap zacht voor straks.
Wat een stomme kleuters lopen hier toch rond.
zaterdag 10 november 2018 om 15:51
Gokje: die brengen tenminste wat leven in de tent hier en omdat de beslissingen der mods onder een enorm vergrootglas liggen (ze zelf worstelen met hun beleid en ze zelf weinig binding met het forum hebben) kunnen trollen die net binnen de lijntjes kleuren hun gang gaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 november 2018 om 16:49
Pas op! Ik ga deze post staffen. Zulke bewoordingen. Pfff.Het-groepje schreef: ↑10-11-2018 15:55Ik kreeg een waarschuwing omdat ik Jennie de blokkeerfries een 's*kkelige tr*t'. noemde. Dat vond men provocerend.
Vind ik niet en wie zou zoiets nou straffen?
zaterdag 10 november 2018 om 16:50
klinkt als een complimentHet-groepje schreef: ↑10-11-2018 15:55Ik kreeg een waarschuwing omdat ik Jennie de blokkeerfries een 's*kkelige tr*t'. noemde. Dat vond men provocerend.
zaterdag 10 november 2018 om 17:03
Ik gok dat een knotsgekke pvda-burgemeester of gevaarlijk randstandgespuis jouw woorden vér over de grens vindt gaan.Het-groepje schreef: ↑10-11-2018 15:55Ik kreeg een waarschuwing omdat ik Jennie de blokkeerfries een 's*kkelige tr*t'. noemde. Dat vond men provocerend.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 november 2018 om 17:04
Eens. Je hebt altijd van die grammofoonplaten die elk topic om zeep kunnen langspelen.
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar ik ben er ook erg voor om die mening dan maar fijn ergens anders te uiten en niet midden in een normaal gesprek.
zaterdag 10 november 2018 om 17:37
Ja, heel vreemd is dat. Waarschijnlijk gewoon niet nagedacht door de Mod. Ik kreeg een waarschuwing voor op de man omdat ik gezegd had dat Hilda van de dikke BMW beter een hemdje had kunnen aantrekken. Die zat blijkbaar dan ook op het forum.Het-groepje schreef: ↑10-11-2018 16:58Wie provoceer ik ook? Schrijft Jennie mee?
Ik hoop dat degene die dit heeft gestaft een manier heeft gevonden om met de schok om te gaan.
zaterdag 10 november 2018 om 18:07
vrouwjagersma schreef: ↑10-11-2018 17:45Er komen geen kinderen aan de deur. Moeten we al die troep zelf opeten.
Wij zijn vergeten troep te kopen, terwijl ik dat noodgedwongen zelf opeten altijd het leukste deel vind
Nu zitten we achter in het huis, met zo weinig mogelijk lampen aan, en zeker geen buitenlamp aan
zaterdag 10 november 2018 om 18:10
Ja nou he ver-schrik-ke-lijk grof. Dan zal ik maar niet posten hoe ik over dat mens denk dat wordt dan een permaban
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 november 2018 om 18:12
Morgen is het 11 november waarom zitten jullie nu al achter in het huis
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 november 2018 om 18:16
charlottew88 schreef: ↑10-11-2018 18:12Morgen is het 11 november waarom zitten jullie nu al achter in het huis![]()
Zondag wordt er in sommige plaatsen niet gelopen.
zaterdag 10 november 2018 om 18:18
zaterdag 10 november 2018 om 18:21
Ik kreeg een ban voor ongepast gisteren omdat ik vond dat de gokverslaafde niet nog meer geld van zijn ouders moest lenen maar gewoon volwassen moest worden en verantwoording moest nemen voor zijn problemen.Het-groepje schreef: ↑10-11-2018 15:55Ik kreeg een waarschuwing omdat ik Jennie de blokkeerfries een 's*kkelige tr*t'. noemde. Dat vond men provocerend.
Word steeds gekker. Snap nog steeds niet wat daar ongepast aan was.
zaterdag 10 november 2018 om 18:22
Ze komen morgen pas.vrouwjagersma schreef: ↑10-11-2018 17:45Er komen geen kinderen aan de deur. Moeten we al die troep zelf opeten.