Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 november 2018 om 21:04
Van nu, die jij net linkte.
Die van een tijdje geleden was er eentje met een sprookjesachtige ava. De nick weet ik niet meer. Ik geloof ook dat ze meer dan 1 nick had, na een ban ofzo. Die begon ook met beetje provocerende topics enzo. Maar werd wel snel erger. Die zoch overigens ook de confrontatie, dat doet deze nu minder.
zaterdag 10 november 2018 om 21:27
Zelfs dat hebben we vrijwel niet, contant geld. Zo modern is het hier dan weer wel, dat je met pin kunt betalen.
En ja, hier wordt niet op zondag gelopen. Volgens mij in heel veel dorpen in Nederland niet, heb al genoeg langs zien komen op FB. Ik woon niet op de biblebelt maar in het oosten van het land.
zaterdag 10 november 2018 om 21:34
Marana-- schreef: ↑10-11-2018 21:27Zelfs dat hebben we vrijwel niet, contant geld. Zo modern is het hier dan weer wel, dat je met pin kunt betalen.
En ja, hier wordt niet op zondag gelopen. Volgens mij in heel veel dorpen in Nederland niet, heb al genoeg langs zien komen op FB. Ik woon niet op de biblebelt maar in het oosten van het land.
Mijn dochter heeft een spaarpot
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 november 2018 om 21:41
Dus mocht ik binnenkort geanonimiseerd zijn, dan is het omdat er een ongezonde fascinatie met bepaalde nicks is. Alhoewel het ze maar krap twee jaar gekost heeft, wat best armoedig is.
Uiteraard is dit alles mijn eigen schuld en zal ik met een eventuele nieuwe nick niet op actueel posten. Heus. Beloofd.
Uiteraard is dit alles mijn eigen schuld en zal ik met een eventuele nieuwe nick niet op actueel posten. Heus. Beloofd.
zaterdag 10 november 2018 om 21:51
Ik vind het schandalig. Iemand met 49 posts die het zogenaamd spontaan even op zich neemt om te nickhinten (lees- dan kunnen de andere merknamen gewoon lekker verder met hun 'discussie' mocht er een mod wakker zijn en een ban uitrollen).
Wat je al niet overhebt om je domme mening ongestoord te kunnen ventileren. Zielig.
Wat je al niet overhebt om je domme mening ongestoord te kunnen ventileren. Zielig.
zaterdag 10 november 2018 om 21:53
Wie, wat, waar?Het-groepje schreef: ↑10-11-2018 21:51Ik vind het schandalig. Iemand met 49 posts die het zogenaamd spontaan even op zich neemt om te nickhinten (lees- dan kunnen de andere merknamen gewoon lekker verder met hun 'discussie' mocht er een mod wakker zijn en een ban uitrollen).
zaterdag 10 november 2018 om 21:59
Ik ga even proberen om je een pb te sturen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 november 2018 om 22:04
zondag 11 november 2018 om 20:58
Tegenwoordig gaat dat gewoon contactloos he?!
Hier maar twee keer aangebeld, voorgaande jaren was het veul drukker...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
maandag 12 november 2018 om 10:49
Laat je niet wegjagen, Vrouwjagersma. Ergens is het een compliment dat ze alles onthouden wat je ooit hebt gezegd, blijkbaar laat je een verpletterende indruk achter. En het is natuurlijk geen verrassing als je ziet uit welke hoek het weer komt, maar ik hoop dat er maatregelen worden genomen tegen dat stel achterbakse groepsverklikkers.vrouwjagersma schreef: ↑10-11-2018 21:41Dus mocht ik binnenkort geanonimiseerd zijn, dan is het omdat er een ongezonde fascinatie met bepaalde nicks is. Alhoewel het ze maar krap twee jaar gekost heeft, wat best armoedig is.
maandag 12 november 2018 om 18:37
Volgens mij was dat het-groepje. En ze zei sukkelige trut.
Over dat Bij1-topic zeg ik maar niets meer. Mijn suggestie om het artikel 1-topic te sluiten wordt nu door een enkeling gelijkgesteld aan dat ik van alles staf en alles in de gaten hou en tegen vrijheid van meningsuiting ben
maandag 12 november 2018 om 18:50
ik heb het gemeld. wat een raar gedoe dat topicbethweeter schreef: ↑12-11-2018 18:37Volgens mij was dat het-groepje. En ze zei sukkelige trut.
Over dat Bij1-topic zeg ik maar niets meer. Mijn suggestie om het artikel 1-topic te sluiten wordt nu door een enkeling gelijkgesteld aan dat ik van alles staf en alles in de gaten hou en tegen vrijheid van meningsuiting ben![]()
maandag 12 november 2018 om 21:38
Wel bijzonder, als ik dat topic aanklik zie ik vooral lege pagina's. Want ik heb dat hele enge kliekje allemaal onder de negeer. Zouden jullie ook moeten doen, is beter voor je bloeddruk. En dan valt het pas echt goed op hoe eng geobsedeerd ze zijn.
Am Yisrael Chai!
maandag 12 november 2018 om 21:57
Doodgriezelig inderdaad.fashionvictim schreef: ↑12-11-2018 21:38Wel bijzonder, als ik dat topic aanklik zie ik vooral lege pagina's. Want ik heb dat hele enge kliekje allemaal onder de negeer. Zouden jullie ook moeten doen, is beter voor je bloeddruk. En dan valt het pas echt goed op hoe eng geobsedeerd ze zijn.
maandag 12 november 2018 om 22:05
Ja maar de blokkeerfriezen zijn helden, en waar waren die notabene voor veroordeeldbethweeter schreef: ↑12-11-2018 18:37Volgens mij was dat het-groepje. En ze zei sukkelige trut.
Over dat Bij1-topic zeg ik maar niets meer. Mijn suggestie om het artikel 1-topic te sluiten wordt nu door een enkeling gelijkgesteld aan dat ik van alles staf en alles in de gaten hou en tegen vrijheid van meningsuiting ben![]()