Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
fashionvictim schreef:
18-11-2018 15:43
Serieus? Ben ik voor trashen over The Voice geband?

:rofl:
Nee dat niet! Maar het bansysteem loopt niet zo goed dus mocht je eraf liggen neem dan vrijdag even een andere nick. Voor de gezellig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
REDHOTHEAD schreef:
Ach kom, zo dom zijn ze heus niet.
Overduidelijk wel. Ze begrijpen heel veel niet, ook niet over communicatie, satire, sarcasme, ironie en humor.

Er wordt alleen geband voor:
1. Schelden
2. Op de man
3. Provoceren

Waarvan 2 en 3 sowieso al dubieus zijn, want interpretatie.
fashionvictim schreef:
Serieus? Ben ik voor trashen over The Voice geband?

:rofl:
In het WIllie Dille-topic hebben ze ook weer even wat oude posts van je naar boven gehaald
Ik snap eerlijk gezegd niet eens waarom die quote gewist is. Het is niet op de man maar juist heel algemeen gesteld en er staat geen onvertogen woord in.

Mods, kunnen jullie dat uitleggen?
Am Yisrael Chai!
bethweeter schreef:
18-11-2018 15:46
In het WIllie Dille-topic hebben ze ook weer even wat oude posts van je naar boven gehaald
. Valt niet op.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 19:22
9.63% gewijzigd
bethweeter schreef:
18-11-2018 15:46
Niet? Daar heb ik serieus al maanden niet geschreven, alleen op de eerste pagina volgens mij. Ik lees dat topic zelfs niet eens.
Am Yisrael Chai!
Nemaìn’ schreef:
18-11-2018 15:45
Overduidelijk wel. Ze begrijpen heel veel niet, ook niet over communicatie, satire, sarcasme, ironie en humor.

Er wordt alleen geband voor:
1. Schelden
2. Op de man
3. Provoceren

Waarvan 2 en 3 sowieso al dubieus zijn, want interpretatie.
Wat het ook is, een zootje is het nog steeds. Allang toch.
fashionvictim schreef:
18-11-2018 15:47
Niet? Daar heb ik serieus al maanden niet geschreven, alleen op de eerste pagina volgens mij. Ik lees dat topic zelfs niet eens.

Drie keer raden wie :bonk:
Star² schreef:
18-11-2018 15:48
Drie keer raden wie :bonk:
Geen idee? Missie M of Fleurtje 5 misschien? Die heb ik allebei onder de negeer dus dat zie ik dan ook niet, als die iets posten.
Am Yisrael Chai!
Fleurtje heeft oude posts naar boven zitten halen
TanteBedelia schreef:
18-11-2018 15:51
Fleurtje heeft oude posts naar boven zitten halen
Echt 🤦‍♀️
fashionvictim schreef:
18-11-2018 15:49
Geen idee? Missie M of Fleurtje 5 misschien? Die heb ik allebei onder de negeer dus dat zie ik dan ook niet, als die iets posten.

Fleurtje5 dus.
Jezus, ik snap niet dat de mods daar niks aan doen. Posts van 9 augustus worden naar boven gehaald (en geheid ook gestaft natuurlijk!) en prompt heb ik een ban. Als de mods nu nog niet zien wie hier het forum verziekt dan weet ik het ook niet meer. Echt bizar.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-11-2018 15:54
Jezus, ik snap niet dat de mods daar niks aan doen. Posts van 9 augustus worden naar boven gehaald (en geheid ook gestaft natuurlijk!) en prompt heb ik een ban. Als de mods nu nog niet zien wie hier het forum verziekt dan weet ik het ook niet meer. Echt bizar.
Ja dat. Daar moeten regels voor komen.
Maar hoe geschoffeld zijn forummers die dat doen? Griezelig gewoon.
Star² schreef:
18-11-2018 15:53
Fleurtje5 dus.
Een tijd terug had die zelfs posts uit 2014 van mij naar boven gehaald. Ik vroeg me toen nog af hoe ze dat überhaupt gevonden had want ik kan dergelijke posts zelf niet eens terug vinden. Niet met het loepje in ieder geval.

Ik snap echt niet dat Viva dat niet aanpakt. Ik heb er al zo vaak over gemaild en geklaagd maar kennelijk mag dat gewoon hier.
Am Yisrael Chai!
Dat topic kwam op eens naar boven in mijn lijstje.
Nou, ik hoop dat de mods hier meelezen want ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik absoluut forum met de rem erop en heel goed oplet om niet tegen de regels in te gaan. Bovendien heb ik iedereen die me provoceert onder de negeer zodat ze me ook niet kunnen uitlokken. Dus ik snap die ban ook echt niet en hoop dat ie niet in werking zal worden gesteld.
Am Yisrael Chai!
Daarom begon ik al vanochtend de mods treden niet meer op op actueel.
Fleurtje achterdeurtje ..
TanteBedelia schreef:
18-11-2018 15:59
Daarom begon ik al vanochtend de mods treden niet meer op op actueel.

Dat doen ze dus wel, zie bantopic.
Star² schreef:
18-11-2018 15:59
Dat doen ze dus wel, zie bantopic.
Ja dat had ik gezien als ze de rest ook nog eens mee lezen..
TanteBedelia schreef:
18-11-2018 15:57
Dat topic kwam op eens naar boven in mijn lijstje.
Ja, ik zag hem ook opeens weer in mijn lijstje staan maar ik lees dat topic eigenlijk al sinds de dag dat het gebeurd was niet meer. Ik zag welke kant het topic op ging en ben hem direct gesmeerd. 9 augustus is de enige dag dat ik in dat topic gepost heb volgens mij en dat is de dag nadat ze zelfmoord had gepleegd, dus de dag dat het nieuws naar buiten kwam. Daarna heb ik nooit meer in dat topic gepost.
Am Yisrael Chai!
Ik neem aan dat alles wat je post tijdens een ban de volledige verantwoordelijkheid is van het mod-team.
shifty schreef:
18-11-2018 16:01
Ik neem aan dat alles wat je post tijdens een ban de volledige verantwoordelijkheid is van het mod-team.
Wat bedoel je daarmee?
Am Yisrael Chai!
Maar ik snap niet waar ik dan gescholden zou hebben of op de man gespeeld zou hebben. Ik weet zeker dat ik dat niet heb gedaan. En ik snap ook niet wat er provoceren zou zijn. Tenzij je de mening dat Zwarte Piet racisme is sowieso provocerend vind.

(Heb net het bantopic pas gelezen).
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven