Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star :O
Nu staat er dat het bericht van 18:01 door de moderator gewijzigd is..
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
18-11-2018 18:39
nee, je krijg gemiddeld om de twee weken een maandban
Die bans vind ik oprecht niet zo erg. Ik heb een van de bans die ik gehad heb zelfs niet eens gemerkt dat ik die had omdat ik pas weer op het forum kwam toen ie al weer opgeheven was. Ik snap dat het voor mensen die enorm op mij gefixeerd zijn anders overkomt maar ik kom hier echt niet zo vaak meer.

Ik vind het veel erger dat ik een soort aangeschoten wild ben en dat een heel groepje me zo kan achtervolgen en van alles over me kan schrijven en me kan staffen en daar nooit iets tegen ondernomen wordt.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-11-2018 18:14
Nee, ik heb voor 3 posts een ban gekregen. De 2 die Star al gepost heeft en die die ik zelf postte. In geen van de 3 posts heb ik gescholden of op de man gespeeld of geprovoceerd, maar ze zullen wel met iets absurds komen als dat "stupide" een scheldwoord is of "reet". Vorige keer werd ik geband voor "wijf", dat was toen ook ineens een scheldwoord.
Goh. En dan eens kijken wat jij voor scheldwoorden over je heen kreeg. Ik weet niet wat ik lees.
Maar dat weet ik al een tijdje niet.
|Courage| schreef:
18-11-2018 18:45
Star :O
Nu staat er dat het bericht van 18:01 door de moderator gewijzigd is..

Ja nu wel, gelukkig had ik even geknipt.
MarindaH schreef:
18-11-2018 18:25
Degene aan de knoppen vandaag heeft ergens last van denk ik.

*kuch* ongesteld *kuch*
RikM schreef:
18-11-2018 18:46
*kuch* ongesteld *kuch*
Ghehehe, heel seksistisch van me maar dat dacht ik ook!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Die bans vind ik oprecht niet zo erg. Ik heb een van de bans die ik gehad heb zelfs niet eens gemerkt dat ik die had omdat ik pas weer op het forum kwam toen ie al weer opgeheven was. Ik snap dat het voor mensen die enorm op mij gefixeerd zijn anders overkomt maar ik kom hier echt niet zo vaak meer.

Ik vind het veel erger dat ik een soort aangeschoten wild ben en dat een heel groepje me zo kan achtervolgen en van alles over me kan schrijven en me kan staffen en daar nooit iets tegen ondernomen wordt.
ja belachelijk. Ik ervaar dat ook zo maar bij jou is het nog veel en veel erger.
Ik heb de CM gemaild over dit verhaal. Maar de CM weet dit wel omdat ik het vaker heb gemeld.
Ze zouden ook eens een ip check moeten doen.
RikM schreef:
*kuch* ongesteld *kuch*

Ja, ik dacht ook al dat die St Janskruid duidelijk invloed had gehad op de anti-depressiva. @(
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
18-11-2018 18:48
ja belachelijk. Ik ervaar dat ook zo maar bij jou is het nog veel en veel erger.
Ik heb de CM gemaild over dit verhaal. Maar de CM weet dit wel omdat ik het vaker heb gemeld.
Ze zouden ook eens een ip check moeten doen.
ik heb het ook al heel vaak gemeld maar krijg daar niet eens antwoord op. Er zijn inderdaad nog een aantal forummers die dit meemaken. En volgens mij allemaal door dezelfde forummer of hetzelfde groepje forummers.

Zo vind ik het ook raar dat een bepaalde forummer onder 2 nicks hetzelfde negatieve gedrag mag vertonen en dat dat niet onder dubbelnicken valt.
Am Yisrael Chai!
|Courage| schreef:
18-11-2018 18:49
Ja, ik dacht ook al dat die St Janskruid duidelijk invloed had gehad op de anti-depressiva. @(
:rofl:

Thee op mijn scherm!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:

Ze moeten inderdaad eens gaan opletten er zijn ook een hoop “ nieuwe” bezig op lintje voor de friezen.
Wat een triest niveau.
Avondeten Chili
S-Meds schreef:
18-11-2018 18:39
nee, je krijg gemiddeld om de twee weken een maandban

Maar die wordt ook de helft van de tijd weer teruggedraaid :rofl: .
Ik krijg de indruk dat er überhaupt niet gelezen wordt door de mods.
the_Wicked_Witch schreef:
18-11-2018 18:55
Maar die wordt ook de helft van de tijd weer teruggedraaid :rofl: .
Ik krijg de indruk dat er überhaupt niet gelezen wordt door de mods.
Ik vind dat helemaal niet om te lachen. Het lijkt er echt heel erg op dat de mods er alles aan gelegen is om FV te wieberen.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2018 18:58
Ik vind dat helemaal niet om te lachen. Het lijkt er echt heel erg op dat de mods er alles aan gelegen is om FV te wieberen.
Welnee, dan zouden ze de ban niet steeds terugdraaien en allang een perma hebben gegeven. Het is gewoon intense domheid.
Lady*Voldemort schreef:

Het was niet op FV gericht. Ik vind het lachwekkend dat ze te pas en te onpas met bannen gooien die ze dan zonder opgaaf van redenen weer terugdraaien.
En alhoewel FV niet mijn favoriete forummer is vind ik de gang van zaken ook belachelijk en nergens op slaan.
Ik denk alleen dat het niet het modteam is dat er op uit is FV te wieberen, ik denk dat ze structureel gestaft wordt en er een aantal mods zijn die zonder ook maar ergens naar te kijken op de wis en ban knop drukken.
Lady*Voldemort schreef:
ik weet het niet, het kan ook een overijverige mod zijn die alle stafjes braaf uitvoert. Maar dan blijft wel de vraag waarom FV dan geband wordt en bijv. een Pientje niet, die m.i. veel ergere dingen zegt.
Nemaìn’ schreef:
18-11-2018 19:01
Welnee, dan zouden ze de ban niet steeds terugdraaien en allang een perma hebben gegeven. Het is gewoon intense domheid.
Ook goed.

Intense domheid is trouwens ook niet om te lachen.
the_Wicked_Witch schreef:
18-11-2018 19:02
Het was niet op FV gericht. Ik vind het lachwekkend dat ze te pas en te onpas met bannen gooien die ze dan zonder opgaaf van redenen weer terugdraaien.
En alhoewel FV niet mijn favoriete forummer is vind ik de gang van zaken ook belachelijk en nergens op slaan.
Ik denk alleen dat het niet het modteam is dat er op uit is FV te wieberen, ik denk dat ze structureel gestaft wordt en er een aantal mods zijn die zonder ook maar ergens naar te kijken op de wis en ban knop drukken.
ik heb daar inmiddels mijn twijfels over. alle onbenulligheden vallen bijna altijd negatief uit voor bepaalde forummers en positief voor anderen, zoals het inconsequent toepassen van het bansysteem. Sommigen krijgen alleen maar 24 uurtjes.
MarindaH schreef:
18-11-2018 18:25
Degene aan de knoppen vandaag heeft ergens last van denk ik. Het regent bannen in het bantopic.

Ook een ban voor Pindakaasjes in het BZV-topic, om een post die echt niet banwaardig was.

Waanzin.

Ja en jij gegumd daar. Terwijl je ook niks raars schreef over Pumps.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 19:07
0.29% gewijzigd
fashionvictim schreef:
18-11-2018 18:52
ik heb het ook al heel vaak gemeld maar krijg daar niet eens antwoord op. Er zijn inderdaad nog een aantal forummers die dit meemaken. En volgens mij allemaal door dezelfde forummer of hetzelfde groepje forummers.

Zo vind ik het ook raar dat een bepaalde forummer onder 2 nicks hetzelfde negatieve gedrag mag vertonen en dat dat niet onder dubbelnicken valt.
Ja. ik heb in mijn mail wederom naam en rugnummers genoemd. Voor zover mogelijk want ze hebben meerdere nicks, sinds deze week weer een aantal nieuwe namen met oud gedrag
fashionvictim schreef:
18-11-2018 18:52
Wie is (zijn) dat dan?
chocolol schreef:
18-11-2018 19:10
Wie is (zijn) dat dan?

Missie en Fleurtje zegt men. Geen idee of dat echt zo is.
S-Meds schreef:
18-11-2018 19:02
ik weet het niet, het kan ook een overijverige mod zijn die alle stafjes braaf uitvoert. Maar dan blijft wel de vraag waarom FV dan geband wordt en bijv. een Pientje niet, die m.i. veel ergere dingen zegt.
Omdat het clubje dat het hardst krijst over dat ze 'niks' mogen zeggen omdat 'hullie' dan weer grachtengordelachtig gaan staffen, zelf het hardste staft want hun vrijheid van meningsuiting is belangrijker dan die van een ander.
Daarnaast is de loepfunctie heel handig denk ik.
chocolol schreef:
18-11-2018 19:10
Wie is (zijn) dat dan?
Fleur5 en missie m.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven