Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
18-11-2018 20:22
Nee natuurlijk ga je niet weg! Je laat je toch niet wegjagen door een stel idioten. Jij hoort op het vf, klaar, zij niet.
Ik wil niemand blij maken met een dooie mus maar het duurt niet lang meer denk ik.
Am Yisrael Chai!
Head* schreef:
18-11-2018 21:00
Dat heb ik bij pijlers die ik heb laten blokkeren.
Ik kon net wel gewoon op actueel. Nu nog op mijn handen gaan zitten, want ik heb geen topics uit die pijler meer op mijn lijstje.
S-Meds schreef:
18-11-2018 21:03
ah hebbes
Ik niet.
Ik heb echt lang gedacht dat ik op actueel moest reageren, maar ik krijg niet betaald voor mijn reacties hier. Dus blijf ik lekker waar ik het leuk heb.
yasmijn schreef:
18-11-2018 21:05
Ik niet.
fatsoenlijke, nette dame maar omhooggeklommen uit de arremoei van de turfstekers
fashionvictim schreef:
Ik wil niemand blij maken met een dooie mus maar het duurt niet lang meer denk ik.
Hoe irritant ik je soms ook vind, ik hoop dat je blijft. Altijd leuk om te zien en lezen dat andere mensen volstrekt anders in het leven staan en geheel andere levenservaringen hebben opgedaan.
fashionvictim schreef:
18-11-2018 21:01
Ha, zo denk ik er ook over. Samen?
Ja hypothetisch zeg ik: akkoord ;-)

(lijkt me vreselijk om nog te moeten moderaten naast een baan lol)
yasmijn schreef:
18-11-2018 21:05
Ik niet.
Volgens mij is het onze knuffeltokkie.
Betty_Slocombe schreef:
18-11-2018 21:06
Ik heb echt lang gedacht dat ik op actueel moest reageren, maar ik krijg niet betaald voor mijn reacties hier. Dus blijf ik lekker waar ik het leuk heb.
komt wel weer
strikjemetstippels schreef:
18-11-2018 21:07
Ja hypothetisch zeg ik: akkoord ;-)

(lijkt me vreselijk om nog te moeten moderaten naast een baan lol)
Mij ook. Heb ook helemaal geen zin om elke dag te moeten forummen. Hou op schei uit. Maar het zou kunnen. En met jou sowieso.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
komt wel weer
Ik probeer echt standvastig te blijven.
Het-groepje schreef:
? Ik weet het niet. Loepen doet ook geen belletje rinkelen.
yasmijn schreef:
18-11-2018 21:10
? Ik weet het niet. Loepen doet ook geen belletje rinkelen.
Ach ik weet het ineens 😂
fashionvictim schreef:
Je moet echt blijven hoor met wie moet ik anders dan mijn ergernis over bonestaak Wendy delen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het-groepje schreef:
Iemand die ooit eens armeluistrifle heeft gegeten?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemain ook een ban. Voor opmerking in mod topic aan die paarse draak over begrijpend lezen. :facepalm:
charlottew88 schreef:
18-11-2018 21:13
Je moet echt blijven hoor met wie moet ik anders dan mijn ergernis over bonestaak Wendy delen.
Ha maar het grote verschil tussen jou en mij is dat jij bonenstaak kunt tikken en dat ik direct een staf om mijn oren krijg. Kills all the fun. Ik had serieus een waarschuwing laatst toen ik ergens zat te trashen.
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
18-11-2018 21:20
Nemain ook een ban. Voor opmerking in mod topic aan die paarse draak over begrijpend lezen. :facepalm:
Die heus niet expres topics van 7 jaar oud omhoog haalt, dat gebeurde helemaal per ongeluk.
Star² schreef:
Wat zei ze dan?
Am Yisrael Chai!
Wanneer je de actueelpijler geblokt hebt mis je echt een hoop zeg.
Star² schreef:

Het houdt niet op. Niet vanzelf :O
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
fashionvictim schreef:
18-11-2018 21:27
Wat zei ze dan?
Als je niet begrijpend kunt lezen, hoor je misschien niet op een forum thuis
Dat zei ze dus.
Amaqanda schreef:
18-11-2018 21:28
Als je niet begrijpend kunt lezen, hoor je misschien niet op een forum thuis
En dat is banwaardig?

Ik zal ook wel niet begrijpend kunnen lezen dan want ik snap niet wat hier banwaardig aan is.
Am Yisrael Chai!
Star, wat is dat met die prulllenbak...?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven