Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 21 november 2018 om 09:59
allemaal om 22.30 te bedde
woensdag 21 november 2018 om 10:10
Ik weet niet wat ik lees. Maar ja, 18 jarigen hebben slaap nodig.
Dus er kan savonds laat en snachts van alles gepost worden, NAW en dergelijke en dat blijft dan gewoon uren en uren staan zonder dat dat gemeld kan worden en het verwijderd wordt. Wat een incompetentie wordt er tentoongespreid.
En duchess, stop aub met die infantiele gifjes. Daar wordt het nog kleuterige van. Het voegt niets toe.
Dus er kan savonds laat en snachts van alles gepost worden, NAW en dergelijke en dat blijft dan gewoon uren en uren staan zonder dat dat gemeld kan worden en het verwijderd wordt. Wat een incompetentie wordt er tentoongespreid.
En duchess, stop aub met die infantiele gifjes. Daar wordt het nog kleuterige van. Het voegt niets toe.
Geen bijzonderheden
woensdag 21 november 2018 om 10:10
Jaja en dan over negen maanden zeker een babyboom.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 21 november 2018 om 10:21
Eens. Vooral met het laatste.yasmijn schreef: ↑21-11-2018 10:10Ik weet niet wat ik lees. Maar ja, 18 jarigen hebben slaap nodig.
Maar ik vraag me af, melden kan dan toch alsnog via een stafje? Ik neem aan dat ze daar wel op reageren ook al is het modtopic op slot?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 21 november 2018 om 10:21
Asjeblief niet zeg

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

woensdag 21 november 2018 om 10:25
Als het een meisje is dan noemen we haar Viva.

woensdag 21 november 2018 om 10:30
woensdag 21 november 2018 om 10:30
Ze reageren nu al amper op stafjes, of ze worden gewoon verwijderd.Calamitycat schreef: ↑21-11-2018 10:21Eens. Vooral met het laatste.
Maar ik vraag me af, melden kan dan toch alsnog via een stafje? Ik neem aan dat ze daar wel op reageren ook al is het modtopic op slot?
Op het oude forum kon een bericht meerdere keren gestaft worden, nu maar één keer. Blijf dat bijzonder vinden.

¡Apagando las luces!
woensdag 21 november 2018 om 10:38
Dan moeten ze erbij vermelden dat er wel een mod/stagiaire online is die daar direct en adequaat op handelt. Dat is niet gebeurd, gewoonweg: op slot.Calamitycat schreef: ↑21-11-2018 10:21Eens. Vooral met het laatste.
Geen bijzonderheden
woensdag 21 november 2018 om 10:39
Dat ook.SombraOnline schreef: ↑21-11-2018 10:30Ze reageren nu al amper op stafjes, of ze worden gewoon verwijderd.
Op het oude forum kon een bericht meerdere keren gestaft worden, nu maar één keer. Blijf dat bijzonder vinden.![]()
Geen bijzonderheden

woensdag 21 november 2018 om 10:40
is ook weer waaryasmijn schreef: ↑21-11-2018 10:10Ik weet niet wat ik lees. Maar ja, 18 jarigen hebben slaap nodig.

woensdag 21 november 2018 om 10:45
woensdag 21 november 2018 om 10:46
Ja, dat is ook zo.SombraOnline schreef: ↑21-11-2018 10:30Ze reageren nu al amper op stafjes, of ze worden gewoon verwijderd.
Op het oude forum kon een bericht meerdere keren gestaft worden, nu maar één keer. Blijf dat bijzonder vinden.![]()

woensdag 21 november 2018 om 10:46
Natuurlijk is dat belachelijk, dat ben ik met je eens.
woensdag 21 november 2018 om 10:47
Ik heb inderdaad ook nergens gelezen dat dat voortaan elke nacht zal zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 21 november 2018 om 10:47