Nieuwe poging
zaterdag 24 november 2018 om 12:05
zaterdag 24 november 2018 om 12:08
Jezus, snap out of it.
Als jij zegt dat je een aantal dagen weg wil, maar je kunt niet auto rijden. Wat is dan de logische opmerking die een ander zal maken? OV.
dat jij dat op vat als een aanval of een beschuldiging ligt 100% bij jou.
Niemand heeft ook maar iets gemeens gezegd of iets gebagatelliseerd. Wacht, dat lieg ik. Jij bent de enige in dit topic die rotte dingen zegt en anderen bagatelliseert.
Ziek zijn is geen excuus voor je gedrag. Je zit inderdaad in een slachtofferrol. Niet wegens je ziekte want dat overkomt je idd, maar ten opzichte van hoe anderen op je reageren wel degelijk.
En je hebt het alleenrecht op je kut voelen ook al niet. Je weet niet wat anderen hier mee maken of hebben meegemaakt, maar dat kan jou natuurlijk geen kut schelen want jij bent het allerzieligst. Je doet exact waar je anderen van beschuldigt en denkt dat je daar recht op hebt.
pro-tip; als je iets wil van vreemden, gedraag je dan normaal of niet als een hysterische bitch.
Als jij zegt dat je een aantal dagen weg wil, maar je kunt niet auto rijden. Wat is dan de logische opmerking die een ander zal maken? OV.
dat jij dat op vat als een aanval of een beschuldiging ligt 100% bij jou.
Niemand heeft ook maar iets gemeens gezegd of iets gebagatelliseerd. Wacht, dat lieg ik. Jij bent de enige in dit topic die rotte dingen zegt en anderen bagatelliseert.
Ziek zijn is geen excuus voor je gedrag. Je zit inderdaad in een slachtofferrol. Niet wegens je ziekte want dat overkomt je idd, maar ten opzichte van hoe anderen op je reageren wel degelijk.
En je hebt het alleenrecht op je kut voelen ook al niet. Je weet niet wat anderen hier mee maken of hebben meegemaakt, maar dat kan jou natuurlijk geen kut schelen want jij bent het allerzieligst. Je doet exact waar je anderen van beschuldigt en denkt dat je daar recht op hebt.
pro-tip; als je iets wil van vreemden, gedraag je dan normaal of niet als een hysterische bitch.
Anoniem17062022182122 wijzigde dit bericht op 24-11-2018 12:10
0.10% gewijzigd
zaterdag 24 november 2018 om 12:09
zaterdag 24 november 2018 om 12:22
Of je kiest er gewoon voor om te reageren op de dingen waar je wel iets mee kunt.Bubblesoak schreef: ↑24-11-2018 12:01Nee, degenen met een lekkere instelling zijn jullie. Ik zou mijn man tot seks dwingen, ik denk in problemen, niet in oplossingen. Ik vecht godver al drie jaar voor mn leven en dan zulke reacties? Bedankt!
Doe wat aan je instelling... [...] Dus doe wat aan je denkwijze en je leven zal een stuk aangenamer worden.
Zolang jij jezelf als arm slachtoffer blijft zien zal er niks veranderen. De situatie is kut, maar hoe je het nu doet werkt niet hé. Dus je kunt ervoor kiezen om je zo te blijven gedragen of kiezen voor een gelukkiger leven.
Dus ga naar een therapeut, ook al wil je man niet mee.
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-11-2018 05:46
Reden: Praivasie enseau
Reden: Praivasie enseau
16.13% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 24 november 2018 om 12:32
Dit inderdaad.
Zowel in je vorige topic als in dit topic lees ik voornamelijk reacties van mensen die begrip willen tonen of mee willen denken. Ik begrijp oprecht je heftige reacties niet.
zaterdag 24 november 2018 om 12:33
Jij hebt veel verzorging en steun van je man nodig ivm je ziekte (kun je niks aan doen, heb je niet om gevraagd, maar je hebt het wel nodig).
Jij hebt begrip nodig van je man.
Jij hebt seks van je man nodig om je vrouw te voelen..
Heb je je man ook wel eens gevraagd want hij nodig heeft van jou?
Jullie hele relatie draait om jou. Misschien helpt het jullie relatie als het ook eens wat meer om hem draait. Probeer eens wat meer tot elkaar te komen. Wellicht met de hulp van een relatietherapeut.
Jij hebt begrip nodig van je man.
Jij hebt seks van je man nodig om je vrouw te voelen..
Heb je je man ook wel eens gevraagd want hij nodig heeft van jou?
Jullie hele relatie draait om jou. Misschien helpt het jullie relatie als het ook eens wat meer om hem draait. Probeer eens wat meer tot elkaar te komen. Wellicht met de hulp van een relatietherapeut.
zaterdag 24 november 2018 om 12:46
Bubblesoak schreef: ↑24-11-2018 12:01Nee, degenen met een lekkere instelling zijn jullie. Ik zou mijn man tot seks dwingen, ik denk in problemen, niet in oplossingen. Ik vecht godver al drie jaar voor mn leven en dan zulke reacties? Bedankt!
En ook daar ben je niet de enige in.
Ik denk dat je man geen seks meer met je wil door je houding en gedrag, niet door je beperking.