Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Lijstjes van meeschrijvers :

KAPARA

- Leeftijd? As zondag wordt ik 32

- Hoe lang al single? Tja dat is niet zo makkelijk... ik zou zeggen 3 jaar sinds ik bij mijn ex weg ging. Tussendoor heb ik wel een lange afstandsrelatie gehad waarvan we elkaar 3 maanden IRL hebben mogen mee maken... En is het net over van weer een 3 maanden "relatie"... ik ben er niet zo goed in geloof ik.

- Langste relatie ? 6.5 jaar

- Kortste relatie? tja wanneer heet iets een relatie? 1 nacht? hehehe

- Regio? NH

- Aan het daten? Op dit moment ff rustig, wel een aantal dates op de planning maar weet niet of ze potentie hebben. Behalve binkie collega die wel heel erg leuk is en ik echt wil hebben, maar dat is ook geen relatie materiaal. (wel lekker en jong)

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 4

- Sterrenbeeld ? RRRRRRRRAM

- Kinderen of kinderwens ? Later als ik groot ben

- Hobby's ? Stappen, winkelen, borrelen of lekker eten met vrienden en vriendinnen, internet, muziek enzenzenz... Ik HOU van hobbys hehehe

VLEERMUIS
ja vond hem daarstraks ook nie terug, dacht da ik weer iets verkeerd deed met men laptop

Vleer leuk he babyspulletjes kijken! Ist voor je zus (had al door dat je broer had maar van zus nog niks gelezen)

Ik heb enkele vriendinnen die binnenkort moeten bevallen en men liefste neefje wordt ook vader dus shoppen maar :-)
he?? heb ik het feestje gemist?

En nu kan ik niet meer bijlezen...
Neeheeeee lé-zen! Gesloten! Niet verwijderd

Dus onderin de topiclijst kunnen jullie gewoon alles bijlezen.
Hai allemaal!

Wat een schok zeg! topic weg en nu helemaal opnieuw beginnen!

Vleer, kun je het openingstopic wat leuker aankleden? we moeten nog wel open staan voor nieuwelingen. Van mij hoeft t lijstje niet hoor (maar missschien denken daar mensen anders over), maar gewoon iets gezelligs zeg maar :-)

Raar trouwens dat het divas topic ook dik over de 5000 is en er nog gewoon staat..
quote:Xenia66 schreef op 18 maart 2009 @ 18:04:

Raar trouwens dat het divas topic ook dik over de 5000 is en er nog gewoon staat..

Hah! Bedankt voor de tip. Nu is die dus ook dicht

*vliegt weer weg*
thanks Angel, niet dat t mij wat uitmaakt hoor, maar viel me gewoon op!
Hi,

Oh we gaan hier weer verder, als het de snelheid van de site eventueel bevorderd maakt het mij niets uit!

Ik ben net thuis....pfffff ik heb drukke week. Alleen zondag heb ik nog niets gepland, alle dagen zitten vol. Dus die zondag ga ik echt relaxen. Er komt zo een vriendin eten bij me...gezellig!

Morgen nog dagje werken en dan alweer weekend!

Xen hoe gaat het met jou?

Vleer...hoe gaat met de zenuwen voor je date?

Reiz...vriendin van mij is ook zwanger! Echt leuk en bijzonder om dat van dichtbij mee te maken he?
Heeeeey LM! hoe is t met je?

En voor de rest:
Huh, das raar, ons topic weg!

Hoewel ik het wel kan begrijpen. Xen, idd, Vleer, je mag de openingspost wel een beetje gezellig aankleden!
Hai spooky sis :-)

met mij alles ok, gelukkig vandaag wat frisser en fruitiger ipv hondsmoe. Straks weer zingen en daarna met de groep borrel drinken (doen ze altijd na de repetitie, maar wilde 1e x niet mee omdat ik toen nog wist of ik mij bij hen aansloot).

en ik had zon leuk kadootje op mn deurmat, cd van Veldhuis&Kemper waar ik volgende week naar toe ga, in bus gegooid door vriend ter voorbereiding. Zooooo leuk en lief!

En met jou? nog iets laten horen aan Badman of zullen we hem maar ctrl-alt-deleten?
Ja effe wennen he, weer bij voor af aan beginnen

Hi Xen! Alles goed met je?

Met mij gaat het goed, erg drukke week dat wel.

Hoe is het hier verder?

Liefs voor iedereen!!
Xen .. natuurlijk kan dat .. verzin maar leuke openingspost ik heb dit er ff snel neer gezet met idd de bedoeling om jullie te vragen welke openingspost er moet staan ..

Dus flans wat leuks in elkaar dan knal ik het er wel neer ...

(moest ff snel weg naar de winkel boodschappen doen , maar nu ben ik alsnog de helft vergeten , GRP heeft morgen keuze uit , rose of rode wijn , heb geen fris in huis *lol*)
dacht dat je strenger deurbeleid had Vleer :-)

Ik vind dat LM de eer moet hebben om een leuke opening te bedenken, de vorige was ook van haar!
Nah jullie roepen maar , heb er nu ff wat korts neer geknald dat iets beter is dan de vorige..

Maarrrrrr kom maar op met leuke teksten

Heb mijzelf verwend met een nieuwe horloge , welliswaar een goedkoop ding , was de vorige ook en heb ik ook netjes 2jaar mee gedaan. Over 2 jaar maar weer een nieuwe
haha...nee hoor Xen, maakt mij helemaal niet uit. Destijds was ik ook degene die een vervolgtopic opende. En daarbij zit Vleer hier al langer dan ik, dus vind het eigenlijk wel gepast

Maar lief dat je aan me denkt!

Hoe is het met je koren? Heb je al een leuke koor gevonden?

Hoe is het met de rest?
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Zoiets?
Ik heb gekozen voor het close harmony koor ( a capella). De sfeer was er beter en het is toch uitdagender qua zingen. Vanavond ga ik voor de 2e x als echt lid dus, zin in!
Hey Hola!

Mag ik nu ook mee doen??

In iedergeval ga ik nu wel vanaf het begin meelezen.... De vorige had zoveel pagina's dat ik het niet bijgelezen kreeg en dus geen zin had om me er in te mengen..

Hier dus ook single (ja anders zou ik hier niet zijn natuurlijk) ik wil het ook ff zo houden, genoeg aan mijn hoofd op het moment. Verkoop van huis samen met ex enzenz....

Jullie allemaal druk aan het daten? Of vinden jullie het vrije leven ook wel lekker?

Als deze ellende allemaal achter de rug is ga ik me denk ik eens inschrijven op een datingsite. Wel eens eerder gedaan en beviel me eigenlijk wel.

Groetjes Kapara
Welkom Kapara .. leuk dat je nu mee gaat schrijven

Ik heb morgen weer een date met GRP (groningse relatieplanet man)
Welkom Kapara! leuk dat je mee komt doen/schrijven!

Dus nog midden in de laatste afwikkelingen en dan een nieuwe start?

Er zitten paar mensen hier op datingsites en paar mensen in onze 'sekte' dwz een periode bewust niet actief op zoek zijn naar een man (dus niet internetdaten, maar ervaring leert dat je even helemaal niet met het mnl. geslacht bezig bent, grote schoonmaak in je hoofd zeg maar :-)
volgens Van Dale:

2sin·gle [singĝel] bn, bw zonder partner; alleenstaand

Nog een leuke toevoeging Vleer? Na de eerste zin dacht ik
hey xen, leuke tekst hoor!

En leuk van je koor!! spanned, 2e keer dus vanavond?! veel plezier!

Welkom nieuweling!!
zo macaroni in elkaar geflanst..

Wierookje aan , huisje schoon , verheug mij op morgen om mijn nieuwe shirtje aan te doen ..g a zo ff passen of het ook op een rokje staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven