The Voice Of Holland seizoen 9
vrijdag 7 december 2018 om 21:40
Ik denk dat hij heel erg moet poepen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 7 december 2018 om 21:42
Ja, precies.Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2018 21:41Ja!
Deze meneer is denk ik wat entitled betekent. Echt gewoon geergerd dat niet iedereen zijn gave erkent.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 7 december 2018 om 21:42
Ja dat.Betty_Slocombe schreef: ↑07-12-2018 21:41Ja!
Deze meneer is denk ik wat entitled betekent. Echt gewoon geergerd dat niet iedereen zijn gave erkent.
Gétver
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 december 2018 om 21:43
vrijdag 7 december 2018 om 21:45
charlottew88 schreef: ↑07-12-2018 21:43Wendy houd je mond aanstelster. Je bent niet leuk en stop iets eetbaars in jouw mond je bent veels te mager. Windkracht 10 en je waait zo weg. Of wacht eet maar niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 december 2018 om 21:47
Geldt ook voor die Stacey Rookhuizen die net nog even in beeld kwam. Wat doet die vandaag de dag?
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 07-12-2018 21:49
0.67% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

vrijdag 7 december 2018 om 21:49
Ik vind Martijn ook echt een hele goede en lieve presentator. Houdt ook altijd gepaste afstand terwijl Wendy altijd iedereen moet omhelzen, knuffelen en aanraken. Het valt me nog mee dat er geen #wendyvandijkmetoo groep is.
vrijdag 7 december 2018 om 21:51

FWB wedden?
Goed voor de neuk maar ze moet niet denken dat hij haár wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 december 2018 om 21:52
Geen flauw idee. Uit beeld, uit het hartSweetFirefly schreef: ↑07-12-2018 21:47Geldt ook voor die Stacey Rookhuizen die net nog even in beeld kwam. Wat doet die vandaag de dag?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

vrijdag 7 december 2018 om 21:54
Zeker nooit Idols gezien met hem als jurylid. Daar was hij nog viezer dan Marco B.
vrijdag 7 december 2018 om 21:54

https://degladiool.nl/stacey-rookhuizen/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 7 december 2018 om 21:55
bedrijf Bombilate. Bombilate is een bedrijf in ‘buzzing’ videocontent en creatieve concepten voor merken. Hiermee richt Stacey dus meer op online formats en videocontent.
https://grazia.nl/showbizz/wat-is-er-ei ... rookhuizen