Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2018

09-12-2018 13:51 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?

Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht :)

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Man had ook een of andere bon, jammer.
Ik heb een dichte doos op het bureau naast mij staan nu. Ben heel benieuwd wat erin zit, maar mag van de (volwassen!) kinderen niet kijken. Dat doen we samen. Het uitwonende kind is toevallig vanavond ook thuis. Heb wel eea gehoord van collega's (die 'm gisteren al kregen, maar toen was ik vrij) en ben benieuwd naar de vormgeving. Mijn man z'n pakket komt als het goed is ook vandaag.

Ik zie hier mensen blij zijn met ritualspakketten, die liever geen eten willen in hun pakket. Bij mij is het andersom. Ik ben nogal allergisch voor vanalles, ja ook Rituals, dus liever geen smeerspul met of zonder geur.

En ik ben ook blij dat wij geen 'markt' hebben, aangezien ik op een verweglocatie zit en daar waarschijnlijk dus niet heen zou kunnen. Hoe wordt dat dan opgelost, vraag ik me af.

In het verleden kon je bij ons kiezen tussen een wijkpakket, een kerstpakket of een donatie aan een goed doel. Tegenwoordig kun je (een deel van) je pakket doneren aan de voedselbank. Daarvoor zit een speciaal doosje bij je pakket in. Ik gaf vaak veel weg aan een vriendin met kinderen, die afhankelijk was van een bijstandsuitkering.
Later is nu
Oh en Jolly, ik had jouw pakket ook leuk gevonden! Ook al hebben we al een grill ;-D
Later is nu
guppekop schreef:
10-12-2018 11:44
wij geven personeel een bol.com cadeau bon voor 100,- en een kerstpakket twv +/- 25,- erbij voor de leuk ;-) want enkel ene bon geven vind ik stom..

het kerstpakket is altijd met enkel eten en geen nonfood.
nou de zaken gaan beter dan gedacht hahaha. Kreeg van de baas de instructie om cadeaubonnen van 150,- te bestellen en een kerstpakket twv 50,-
Wij gaan op wintersport ipv een kerstpakket.
Vriend werkt bij een bank en daar kan al jaren geen kerstpakket vanaf.
AnAppleADay schreef:
13-12-2018 11:30
SNS? ;)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
13-12-2018 11:31
SNS? ;)
Nope, die er (bijna) naast zit.
Prachtig pakket Jolly! Ik zou daar als werknemer heel blij van worden.

Ik zit in de ziektewet dus ik krijg geen kerstpakket. Afgelopen jaar nog wel een gehad toen ik nog wel in dienst was. Dat was een mini braadslee voor op de barbecue. Nu heb ik een hekel aan barbecuen, maar het gaat om het gebaar toch?

Bij man doen ze niet meer aan kerstpakketten, maar die gaan met het hele bedrijf uit eten.
Dreamer schreef:
13-12-2018 10:46

En ik ben ook blij dat wij geen 'markt' hebben, aangezien ik op een verweglocatie zit en daar waarschijnlijk dus niet heen zou kunnen. Hoe wordt dat dan opgelost, vraag ik me af.
Bij ons: degenen die niet naar de markt kunnen of willen komen, kunnen of een collega machtigen voor hen uit te zoeken, of een standaardpakket krijgen. Super geregeld vind ik.
AnAppleADay schreef:
13-12-2018 11:30

Ik vat deze niet helemaal, geloof ik. Er is geen geld voor een kerstpakket, maar wel voor een wintersportvakantie? @(

Dat is wel fijn, Fluithaas, toch een standaardpakket, voor wie niet kan. Alsnog is ons bedrijf te groot en te verspreid, denk ik, om iedereen naar een markt te laten komen. En dan ga je het weer voor elke afdeling apart regelen, terwijl het net samengevoegd is.

Bij ons in de wijk is trouwens voor het 5e (?) opeenvolgende jaar een succesvolle inzamelingsactie gehouden voor kerstpakketten voor minima. Eerst mogen mensen ergens iemand anders aanmelden voor zo'n pakket, dan wordt er ingezameld bij de winkels. Mensen die winkelen kunnen extra's doneren. Dat loopt dus erg goed. Er zijn ook vele vrijwilligers mee bezig. Mooi vind ik dat.
Later is nu
Dreamer schreef:
13-12-2018 12:23
Ik vat deze niet helemaal, geloof ik. Er is geen geld voor een kerstpakket, maar wel voor een wintersportvakantie? @(

.
ik denk dat zij met haar werk op wintersport gaat, man krijgt van werk (andere werkgever) niks want: geen geld voor pakket
guppekop schreef:
13-12-2018 12:25
ik denk dat zij met haar werk op wintersport gaat, man krijgt van werk (andere werkgever) niks want: geen geld voor pakket

Ah, op die manier. Ik vroeg het mij ook al af.
oh zo!

Heb ik toch liever een pakket. Brr.. wintersport, niets voor mij ;-)
Later is nu
Ik heb een Rituals adventskalender gekregen (ik heb geen 'echte' baan, maar ik help schoonzusje met haar bedrijf en kreeg deze als dank). Man krijgt altijd een code voor een website waar hij dan iets uit mag zoeken, maar die heeft hij nu nog niet gehad. Vorig jaar mocht ik daar van hem iets uitzoeken en ik heb toen gekozen voor een kookboek.
guppekop schreef:
13-12-2018 12:25
Yes inderdaad.

Ik vind wintersport heel leuk maar bij ons op het werk is het heel normaal dat mensen ook vrienden zijn buiten werk. Het is dus een groot feest op wintersport.
Super leuk pakket! Zou er blij mee zijn.

Ik ben freelancer dus geen pakket voor mij, sowieso in het land waar ik zit is dat niet gebruikelijk. Toch heb ik elk jaar weer de neiging een pakket voor mezelf te bestelen, gewoon omdat het uitpakken zo leuk is.
Mijn werk doet niet aan kerstpakketten, ook niet aan bonussen. Wel krijgen we echt de goedkoopste chocoladeletter en dat wordt dan gepresenteerd als een groot iets...
pennenbak schreef:
13-12-2018 13:58
Mijn werk doet niet aan kerstpakketten, ook niet aan bonussen. Wel krijgen we echt de goedkoopste chocoladeletter en dat wordt dan gepresenteerd als een groot iets...

Nou ja, beter dan niets - toch?
Leuk pakket TO! Zou ik blij mee zijn. Al zal ik wel veel weggeven. niet omdat ik het zelf niet leuk vind, maar omdat er echt mooi spul bij zit om anderen blij te maken. Dat vind ik het leukste aan een kerstpakket.

Wij krijgen elk jaar een soort Tinteling. Veel leuke spullen waar je uit kunt kiezen, maar allemaal dingen die ik zou bestellen om de bon maar op te maken. Dus ook die geef ik weg of ik bestel een verrassingskerstpakket voor iemand.
Wij krijgen de laatste jaren ook steeds een leuk pakket. Elke keer heel anders, maar welk steeds met een 'duurzaam' of 'maatschappelijk verantwoord' thema - dat past ook bij onze organisatie.

Dit jaar een duurzaam voedelpakket, met soep van kromme komkommers, jam van geredde scheve pruimen, bier van overtollig brood, en nog wat meer van dat soort 'buitenbeentjes'. Daarbij een set om zelf paddenstoelen te kweken (leuk!) en een zonne-oplader voor de telefoon.

Ik vind m hartstikke leuk, vooral de paddenstoelenkweekset, hopelijk gaat het lukken!
We kunnen online iets uitkiezen op zo’n speciale site (t.w.v. 25,-). Wordt meestal een kadobon aangezien er niet zoveel keuze is.
Wij kregen met sinterklaas een echt lekkere chocoladeletter van de plaatselijke banketbakker en een thermobeker met kruidnoten, koffiesticks en ludiek gedicht. Van de week uit eten geweest en komende week nog een borrel. Vorig jaar kregen we een bon van Bol twv €30. Wat het dit jaar is weet ik nog niet. Wij worden altijd goed bedeeld. En ook nog een 13e maand!
Gisteren op de kerstmarkt bij ons op het werk mijn kerstpakket uitgezocht. Ik heb een cadeaubon genomen van een hele leuke winkel bij ons in de plaats die van alles op woongebied, kleding, leuke tassen ect verkoopt. Kan ik een x wat leuks uitzoeken. Ben er blij mee.
Luxe, Jolly!
Al mag ik niet klagen, want ik had een ontzettend leuk pakket. Ik had een mooie mand met daarin een zwarte houten serveerplank, een zwarte saladekom, een plaid, serveerbakjes en wat lekkernijen (nootjes, stokbrood etc.) erbij.
Man heeft inmiddels 2 pakketten opgehaald. 1 (voor hem) vól met verschillende soorten snoep,chocolade, koekjes, chips, toastjes + smeerseltjes, bier, chocomel en cola. En ook nog pasta en sausen. Bijna alles lusten we wel en komt waarschijnlijk tijdens kerst en/of oud en nieuw op tafel. En pakket 2 was van zijn baas voor mij ( ik denk door zijn vrouw), een geschenkdoos met rituals-dingetjes. Echt superlief!
Op díé fiets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven