Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wás al kotsmisselijk, maar jullie plaatjes maken het er niet beter op! Heb officieel het stokje gevangen. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
Je weet ondertussen toch wel beter dan dat stokje te vangen????
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb net de priori verkocht, money is in the pocket!!

Nu nog een leuke baan, jaja het is weer zo ver.
Je moet wegduiken voor stokjes, Kesselienemien beterschap

Dat hondje is ook smerig zoet, iew bah

Goed zo Vish, en duim voor snel goede baan. Oude niet leuk meer? Ben je al gestopt?

Haai Eow
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Krijgen waarschijnlijk een werktijdenwijziging en dan is het geen kwestie van willen maar dan kan ik er niet eens meer werken.
Klote zeg. Ik neem aan dat werktijden dan niet meer aansluiten op kdv-tijden?

Ik ga na jaren trouwe dienst mijn bugaboo Frog verkopen. Ben zeer aan het beestje gehecht, maar ga en een Bee voor terugkopen. Das een buggy die wél de goede kant op gaat als je een bocht neemt en die je wél met 1 hand kunt besturen. Straks als Tony naar school gaat, ben ik een uur per dag aan het lopen, dus wil dan wel een kek wagentje!
Loretta is De Mol. Punt.
Wegduiken voor stokjes heeft geen zin. Volgens mij is het een boomerang!
Loretta is De Mol. Punt.
Nope, kdv is niet open tot 21.00...........

Magoe we gaan lekker naar buiten, doei doei!!
Oja, ik moet een kinderwagen/buggy kopen, over een tijdje. Heb oude na Chica weggedaan, was een krijger en hij liep zo kut. Die moest je optillen om een bocht om te gaan. Wat is een lekkere soepele niet dure wagen? Ik ga voor 2e hands denk ik, vind die nieuwprijzen echt belachelijk.

Nee, duiken is dus enige dat helpt. Je moet wel blijven duiken, anders krijg je em na boomerangeffect alsnog tegen je achterhoofd
Wat naar Vish. Belachelijk van werk. Ze weten dat je een kind hebt toch? Kunnen ze je niet gewoon op oude tijd laten blijven werken of gaat echt hele bedrijf over naar die nieuwe tijden??
Even snel vanaf werk; ik doe niet definitieverig hoor, gewoon even laten weten dat ik er (wat) minder ben en waarom. Wel fijn om te weten dat het niet erg is als ik eens kom binnenvallen met een verhaal zonder bij te lezen.

Balen Vish van je werktijden, ik loop met solliciteren ook erg vaak tegen hetzelfde probleem aan. Alsof het maar zo vanzelfsprekend is dat er thuis een partner zit die alles op kan vangen...
Jemig Vish, wat een idioterie van je werk... Balen!!

Beterschap Kess, hopelijk voel je je gauw beter! (f)

En waar vinden jullie toch die vreselijke bling-bling plaatjes? Ze zijn echt té erg

Hmm, weten jullie trouwens wat je tegen krijsende scharnieren kunt doen? Normaal gebruik ik daar siliconenspray voor (werkt perfect) maar de balkondeur denkt daar anders over. Tot vanochtend piepte 'ie gewoon irritant. Dus hup, siliconenspray erop. Maar als ik de deur nu open doe, maakt 'ie een geluid alsof 'ie vermoord wordt! Ik durf 'm nu echt niet meer met goed fatsoen te openen...iemand een idee hoe ik 'm weer tot bedaren kan brengen???

Oh ja, dat zat ik me nou ook nog af te vragen: Star, heb je nog kaartjes voor U2 kunnen krijgen?? Ben benieuwd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haai Pepsel!
Peppa

(dit soort enthousiaste reacties blijf ik eindeloos geven hoor )

Olijf, misschien gewoon (smeer)olie tegenaan gooien? OF olijfolie?

Ik eet appels en wil naar huis
Oja, heb Chica vandaag opgegeven voor Peuterdansles. Zo leuk. Heel vrijblijvend en voor de leuk, dus geen tutu's en dat soort smerige ellende Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Dit is trouwens Peppa big (tekenfilmpje).

Chica is er gek op en heeft er een huis en poppetjes van (voor 3 euro via MP en in Nederland niet te krijgen )

Ier en ik vinden het ook erg grappig. Peppa rules
Wat leuk, Inad! Ik ga het met Vito ook doen. Is hier op de woensdagochtend en Tony is dan naar psz. Komt dus precies goed uit, zo! Ben er ook heel benieuwd naar. Vito is dol op dansen, dus die zal het sowieso wel heel leuk vinden, denk ik. Wanneer gaan jullie beginnen?

Boter op de scharnieren? Niet boos worden als het juist averechts effect heeft, maar ach... het klínkt in ieder geval als best een werkbare oplossing, toch?

Ik ken Peppa Big helemaal niet!

Kotseritus neemt wat af. Ben nu gewoon zo slap als een vaatdoek. Vanavond vroeg naar bed en dan ben ik er denk ik wel weer.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 18 maart 2009 @ 16:30:

Olijf, misschien gewoon (smeer)olie tegenaan gooien? OF olijfolie?

Ja zeg, ik ga een beetje mijn eigenste sappen er op smeren! Ik probeer het eerst wel met zonnebloemolie. Het zijn nogal maffe scharnieren ontdekte Olief net, er zit kunststof in ofzo (?). Net nog maar een keer siliconenspree erop gedaan en dan zien we wel. Ik wist niet dat deuren zo'n stem op kunnen zeg

Fijn Kesske dat kotssnokkerij weer minder is.

En wat schattig, peuterdansles!

Haaai allemaal!
Peas on earth!
Gutenmorgen!
Goedemorgen allemaal,

Is het misschien een idee om vast een nieuw Theehuis te openen? Topics met meer dan 5000 berichten gaan dicht en we zitten al op 4620 of zo.

Wie doet the honors?

quote:Kess schreef op 18 maart 2009 @ 16:50:

Wat leuk, Inad! Ik ga het met Vito ook doen. Is hier op de woensdagochtend en Tony is dan naar psz. Komt dus precies goed uit, zo! Ben er ook heel benieuwd naar. Vito is dol op dansen, dus die zal het sowieso wel heel leuk vinden, denk ik. Wanneer gaan jullie beginnen?

We beginnen volgende week vrijdag al. Het is trouwens maar 80 euro voor 10 lessen, dus echt goed te doen. Het is hier voor kinderen vanaf drie trouwens. Na de zomer gaat ze dan door naar de kleuterdans, die is in het weekend. De balletschool hier heeft al een klasje voor kinderen vanaf twee, maar heb daar ooit gewerkt en vond het maar tutuserieuserig

quote:Kess schreef op 18 maart 2009 @ 16:50:

Kotseritus neemt wat af. Ben nu gewoon zo slap als een vaatdoek. Vanavond vroeg naar bed en dan ben ik er denk ik wel weer.

Hoe gaat het vandaag?
Dames,

Om het forum snel te houden mogen topics voortaan niet meer groter worden dan 5000 berichten. Jullie zitten hier nog een paar honderd vanaf, maar houden jullie het zelf even in de gaten?

Dan kunnen jullie op tijd een nieuw topic openen en de OP kopieeren.

Groetjes,

4
quote:Inad schreef op 19 maart 2009 @ 09:35:

Goedemorgen allemaal,

Is het misschien een idee om vast een nieuw Theehuis te openen? Topics met meer dan 5000 berichten gaan dicht en we zitten al op 4620 of zo.

Wie doet the honors?Ah, mosterd.
Bedankt voor het melden Angel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven