Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kon het volgens mij ook wel redelijk met haar vinden. Toen ik op het forum kwam sprong zij er ook al uit samen met Fleurtje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:04
Jij was toch wel forumfriends met degene die ik bedoel? Ze was zelf niet gelovig, maar kwam wel uit een gelovig nest.

Klopt. Maar geloof wel belangrijk en dat zorgde op een gegeven moment voor mot in toenmalige kletsgroepje (met o.a. Inad, ken je die nog) omdat ze zo naar aan het oordelen was over de drie alleenstaande moeders in onze groep. Want 'wijblablabla'.
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:07
ja, hallo, wel zo netjes om mij dan ook weer terug te PB-en over die nicks, chickies.

Je hebt pb :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
15-12-2018 22:08
Klopt. Maar geloof wel belangrijk en dat zorgde op een gegeven moment voor mot in toenmalige kletsgroepje (met o.a. Inad, ken je die nog) omdat ze zo naar aan het oordelen was over de drie alleenstaande moeders in onze groep. Want 'wijblablabla'.
Ja, Inad! Dat vond ik altijd een ontzettend leuke vrouw!

Oh, van die mot heb ik nooit wat meegekregen, ik lees nooit in kletstopics. Maar we hebben het inderdaad duidelijk over dezelfde, jong getrouwd, jong kids gekregen, altijd nogal smug married en later ging ze ineens swingen en was ze vrijgevochten en van de vrije seks en de minnaars.
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
15-12-2018 22:08
Ohhh Inad, die was leuk!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:10
Ja, Inad! Dat vond ik altijd een ontzettend leuke vrouw!

Oh, van die mot heb ik nooit wat meegekregen, ik lees nooit in kletstopics. Maar we hebben het inderdaad duidelijk over dezelfde, jong getrouwd, jong kids gekregen, altijd nogal smug married en later ging ze ineens swingen en was ze vrijgevochten en van de vrije seks en de minnaars.
Juist.

Wat Ikigai nog allemaal te wachten staat dus :rofl:
Wauw, de achterkamertjes staan roodgloeiend gok ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dat is toch niet dezelfde forummer als Ikigai. Echt niet.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 22:18
Nee, eens.
Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
Am Yisrael Chai!
Nouschi schreef:
15-12-2018 22:20
Nee, eens.
Ook eens.

David Dunning
Nou als het gaat over de forummer die een vrije relatie had en eerst riep nooit te zullen scheiden omdat ze voor elkaar hadden gekozen en later een topic had dat ze ging scheiden. En dat topic liet sluiten omdat ze herkend was dan geloof ik geen seconde dat dat Ikigai is hoor. Echt zo totaal ander persoon.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 22:18
Nee, maar snap de link wel. Die ene die nu genoemd wordt in de achterkamers was zeker aan het begin van haar forumcarrière net zo.
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:21
Het maakt mij niet uit of het wel of niet dezelfde is. Ik heb geen hekel aan Ikigai en ik had ook geen hekel aan degene die ik denk dat ze eerst was. Ik vond het alleen opvallend dat Ikigai zoveel irritatie oproept terwijl ze volgens mij dus onder een eerdere nick juist best popi was.
Ik weet van Ikigai twee eerdere nicks en daarmee was ze ook net zo vervelend als met deze.

David Dunning
Solomio schreef:
Ik weet van Ikigai twee eerdere nicks en daarmee was ze ook net zo vervelend als met deze.
Ja, ik weet ook een eerdere nick, Star heeft hem net nog genoemd. En toen dacht ik ook al dat zij degene was die ik nog steeds denk.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Waarom denk jij dat het dezelfde is?
Er is echt geen enkele overeenkomst.
fashionvictim schreef:
Maar dat is dus niet zo.
Solomio schreef:

Ik kom op drie eerdere nicks.
doornroosje9 schreef:
15-12-2018 22:26
Maar dat is dus niet zo.
Was degene die nu in achterkamertjes genoemd wordt niet populair? Daar heb ik dan niks van gemerkt, dat kan.
Am Yisrael Chai!
Nemaìn’ schreef:
15-12-2018 22:25
Waarom denk jij dat het dezelfde is?
Er is echt geen enkele overeenkomst.
Ik heb juist best veel overeenkomsten gezien.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:27
Noem eens op dan.
Nemaìn’ schreef:
15-12-2018 22:28
Noem eens op dan.
Nee, hoezo? Ze zal niet voor niks een andere nick hebben nu.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Was degene die nu in achterkamertjes genoemd wordt niet populair? Daar heb ik dan niks van gemerkt, dat kan.
Maar dat is Ikigai niet.

Waarom mag de naam eigenlijk niet genoemd worden? Mag je niet over oud forummers praten? Die forummer was idd wel populair.
fashionvictim schreef:
15-12-2018 22:28
Nee, hoezo? Ze zal niet voor niks een andere nick hebben nu.
Maar er wel hier over beginnen.
Staat je netjes dan.
fashionvictim schreef:

Maar denk je dan dat ze de leeftijd van haar kinderen bijvoorbeeld bewust heeft aangepast om herkenning te voorkomen? Die van pbforumster zijn veel ouder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven