Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 december 2018 om 12:11
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat er een negatieve gedachte achter zat, dat denk ik ook niet. Ik had gewoon geen zin in discussie, dat had ik nota bene net tegen Nemain gezegd dat ze daarom ook haar agressie voor zich mocht houden. Uiteraard ga ik dan niet met een ander wel de discussie alsnog toch doen.
Am Yisrael Chai!

zondag 16 december 2018 om 12:11
Als je met 1 iemand wil praten moet je dat via Lb doen en niet openbaar op een topic.fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 12:02Ja, ik vind dat een behoorlijke agressieve manier van formuleren. lk was niet met jou in gesprek he? Jij blert ineens terwijl ik met heel iemand anders aan het praten ben "Noem eens op dan!" Dat is geen vraag, hoor.
Als je dat irl zou doen zouden mensen zich kapot schrikken.
Jij hangt een toon aan een paar worden die ik in het geheel niet gebezigd heb of ook maar de intentie mee had als dat jij denkt.
Maar laten we er maar over ophouden. Jij blijft vasthouden aan jouw waarheid.

zondag 16 december 2018 om 12:13
daar gaat het me niet om. het gaat mij erom dat ik niks mag zeggen van een racistische post omdat
1. fv blijkbaar een belachelijke opmerking had gemaakt
2. er tijd overheen was gegaan
3. je sowieso niet op belachelijke posts mag reageren
Dat mag, uiteraard. Ik had gister gewoon geen zin in discussies, dus daarom vroeg ik haar gewoon lekker haar agressie voor zich te houden. Natuurlijk heb ik dan dus ook geen zin in oeverloze agressieve discussies met anderen, anders had ik net zo goed op Nemain in kunnen gaan.
Djiezus, als je al niet gewoon mag aangeven dat je ergens geen zin in hebt..
Am Yisrael Chai!
Uit een groepje geflikkerd worden, kan dat überhaupt?
Je zit toch in een groepje omdat anderen, die niet in dat groepje zitten, vinden dat je in een groepje zit?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 12:15
De enige post die ik daarin agressief vond was jouw reactie op Nemain. Die was niet 'gewoon vragen of ze haar agressie voor zich kon houden'.fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 12:13Dat mag, uiteraard. Ik had gister gewoon geen zin in discussies, dus daarom vroeg ik haar gewoon lekker haar agressie voor zich te houden. Natuurlijk heb ik dan dus ook geen zin in oeverloze agressieve discussies met anderen, anders had ik net zo goed op Nemain in kunnen gaan.
Djiezus, als je al niet gewoon mag aangeven dat je ergens geen zin in hebt..
David Dunning
David Dunning
ik heb al gezegd, ik vind je over het algemeen altijd agressief en onbeschoft formuleren en daarom had ik gister dus geen zin in een gesprek of discussie met jou. Dat mag toch? Of moet je dan voor straf alsnog een vervelende discussie met jou en al je matties?Nemaìn’ schreef: ↑16-12-2018 12:11Als je met 1 iemand wil praten moet je dat via Lb doen en niet openbaar op een topic.
Jij hangt een toon aan een paar worden die ik in het geheel niet gebezigd heb of ook maar de intentie mee had als dat jij denkt.
Maar laten we er maar over ophouden. Jij blijft vasthouden aan jouw waarheid.
Am Yisrael Chai!
zondag 16 december 2018 om 12:16
Even de post van Alkemade,stond er op de plaats van *wis* eerst iets anders?
Ik zie namelijk niet waar dit over huidskleur gaat?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 16 december 2018 om 12:17
wat zou ze bedoelen denk je?Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 12:16Even de post van Alkemade,stond er op de plaats van *wis* eerst iets anders?
Weet ik het

Ik ga lekker even brunchen in bed en zo wandelen in de sneeuw

kia・ora wijzigde dit bericht op 16-12-2018 12:18
6.69% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het woord 'medelander' ook niet?Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 12:16Even de post van Alkemade,stond er op de plaats van *wis* eerst iets anders?
David Dunning
David Dunning
zondag 16 december 2018 om 12:18
Haar " noem eens op dan!" schoot mij in het verkeerde keelgat. Dat kan toch? En daar achteraan kwam gelijk dat ruziezoekerige "staat je netjes", ze was duidelijk op discussie uit want zij denkt niet dat Ikigai degene is die ik denk. Daar bovenop vind ik haar altijd agressief posten en gisteren had ik daar gewoon de energie niet voor.
Am Yisrael Chai!

zondag 16 december 2018 om 12:19

zondag 16 december 2018 om 12:19
Nee want een medelander hoeft niet donker van kleur te zijn en kan ook dus ook gewoon blank zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 12:20
En dat zou dus zomaar je mening over die post gekleurd kunnen hebben.fashionvictim schreef: ↑16-12-2018 12:18Haar " noem eens op dan!" schoot mij in het verkeerde keelgat. Dat kan toch? En daar achteraan kwam gelijk dat ruziezoekerige "staat je netjes", ze was duidelijk op discussie uit want zij denkt niet dat Ikigai degene is die ik denk. Daar bovenop vind ik haar altijd agressief posten en gisteren had ik daar gewoon de energie niet voor.
Zeker als anderen die post niet als agressief hebben opgevat.
David Dunning
David Dunning
Ja, gaat nergens over.Coconuts12 schreef: ↑16-12-2018 12:16FV vond dat Nemain agressief reageerde. Dat was niet hoe anderen het lazen en nu hebben we weer een ellenlange discussie.
Ik ontkracht alleen graag dat ik dat begonnen zou zijn, want ik ben gewoon naar bed gegaan gister en heb juist heel bewust elke poging tot discussie met een vrij nietszeggende oneliner afgekapt.
Am Yisrael Chai!
zondag 16 december 2018 om 12:21
Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 12:19Nee want een medelander hoeft niet donker van kleur te zijn en kan ook dus ook gewoon blank zijn.

Gewoon blank...................... ik blijf het een rare combinatie vinden.
En het woord medelander wordt nooit gebruikt voor een blank iemand, al zou dat theoretisch best kunnen.
David Dunning
David Dunning

zondag 16 december 2018 om 12:21
ik lees je wel eens op actueel, ik verbaas me best over deze naïviteit.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 12:19Nee want een medelander hoeft niet donker van kleur te zijn en kan ook dus ook gewoon blank zijn.