Uitgerekend eind mei begin juni 2019

12-10-2018 08:12 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
tiramisuusje33/383e24 meijongen :heart:
Appelstroop29/312e26 meimeisje :heart:
Slowjuicer29/251e30 mei :heart:
Latte_Macchiato201837/353e2 junimeisje :heart:
linda1012e5 junimeisje :heart:
Tippietop31/381e6 juni :heart:
HerfstZonnetje29/311e7 juni :heart:
Fiona201831/352e11 junimeisje :heart:
Feetje201832/312e13 junijongen :heart:
Door87, Globetrotter91, Maan12, Poppedotje, Winterland, wegens niet meeschrijven hebben we jullie uit de tabel gehaald. Maar jullie zijn uiteraard weer van harte welkom als jullie weer mee willen schrijven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
52.47% gewijzigd
Oh dat klinkt echt heel pijnlijk Prinsesconsuela.. Doe maar rustig aan vandaag. Is er nog een verhoogde kans op een miskraam door het prikken?

Tiramisuusje, misschien heb je deze keer wel gewoon mazzel met de misselijkheid. Ik ben ook veel minder misselijk dan vorige keer. Wie weet krijg ik nu een jongen, hoewel de echoscopie gokte op een meisje.

Latte, ik werk thuis en kan volledig mijn eigen uren indelen dus dat is mijn 'mazzel'. Als ik kapot ben kan ik gewoon rust pakken (hoewel mijn peuterdochter wel door het huis rent). Heb je al met je manager gesproken? Wel om jezelf denken hoor..

Ik heb vandaag weer een controle gehad bij de VK, alles was goed. Het duurde wel even voordat ze het hartje vond, dus dat was even spannend. Vandaag 13 weken, dus het genieten kan beginnen. We waren nog erg voorzichtig maar we zijn nu aan het brainstormen over namen en ik ga binnenkort ook het eerste rompertje kopen.
Spannende tijd Prinses, hoop dat je een beetje afleiding hebt.

Snap dat je het even spannend vind als opeens die misselijkheid weg is, Tiramisuusje. Maar als ik zo lees hoe erg het was lijkt het me echt fijn hoe het nu is. Wanneer heb je een afspraak bij VK?

Oh wat fijn dat je je tijd zelf kan indelen Fiona en je je rust kan pakken. Alhoewel een rondrennende peuterdochter ook een dagtaak is ;). Fijn dat alles bij controle goed is. En shop-ze!

Ik was toevallig ook vandaag bij VK en alles was goed. Omdat je nog zo weinig voelt vind ik de bevestiging van het hartje horen erg fijn. Ben nu in gesprek met manager voor een plan (bedankt voor de lieve woorden!). VK adviseert dat ik kortere dagen ga werken om volledig uitval te voorkomen. Hoop ergens dat ik na 20 weken weer meer energie krijg, zou het?
Heftig prinses,

Fijn dat lichamelijke deel het erop zit. En nu met z'n allen hard duimen voor een goede uitslag.
Wat is het rustig hier, hoe gaat het met jullie?
Prinses, nog twee dagen wachten. Ik denk aan jullie en duim voor een goede uitslag.

Ik denk dat ik gisteren de baby heb gevoeld. :love: Heel vroeg nog, want ik ben morgen pas 14 weken. Maar ik dacht het gevoel te herkennen en vorige keer voelde ik het ook al rond de 16 weken.
Hier een laatste update: vrijdag begon er eindelijk wat te komen en vandaag is het op een natuurlijke manier gebeurd. Blij dat alles achter de rug is. Het is een bizarre gewaarwording allemaal, gelukkig met niet al te veel pijn. Nu weer verder en het een plekje geven. Ik spiek af en toe mee hoe het met jullie is en hoe alles verloopt. Ik zal mijn berichtjes later weghalen.
Heel veel succes en plezier gewenst bij jullie zwangerschappen!
HI Dames, ik schrijf niet veel maar lees wel af en toe mee hoor!

Otis, wat naar, heel veel sterkte :cry: , en Princes, inderdaad ik duim mee!

Hier gaat het nog steeds goed, bij elke echo ben ik weer opgelucht om te zien dat hij/zij het nog steeds doet! De NIPT is binnen (heel snel!) en die was ook positief, dus langzaam begin ik te geloven dat het misschien wel lukt! :-P
oh, nog ff, ik ben 38 (mijn vriend 37), het is de eerste en 14 juni uitgerekend!
Hopelijk gaat het je lukken om het af te sluiten Otis. En princes, wat lijkt mij dat wachten spannend!

Hier gaat alles prima. Ik ben gelukkig de laatste dagen en stuk minder misselijk! Hebben jullie nog tips voor fijne zwangerschapsbroeken. Ik merk dat mijn eigen broeken strak beginnen te zitten maar de zwangerschapsbroeken zakken helaas af.
Sterkte met het een plek geven Otis. Fijn dat het nu achter de rug is.

We blijven voor je duimen Princes!

Wat mooi om te horen Fiona! Denk zelf ook dat ik de baby vh weekend voelde. Best vroeg maar heel bijzonder.

Super de goede uitslag vindhetmaarspannend.

Met mij gaat het verder zijn gangetje. Ik maak al iets kortere dagen op werk en zal met de bedrijfsarts in gesprek gaan.
Dank voor alle lieve woorden. Het wachten wordt met de dag moeilijker. Ben ondertussen al 14+3, ben zo toe aan zekerheid en rust.

Nog 2 nachtjes en dan woensdag weten we het eindelijk ❤️
Ik duim voor je prinses! Hoop dat het lukt om vannacht een beetje te slapen.
Dankjewel ❤️
Nog geen nieuws prinsesconsuela? Ik heb de hele dag aan je gedacht :hug:
Dankjewel Fiona.

Vanmiddag heeft de arts gebeld. Slecht nieuws. De baby heeft het gen. Ik heb een half uur lang geschreeuwd. Mijn hart is gebroken en ligt in 1000 stukken. Ben kapot en de weg kwijt.

Morgen belt het ziekenhuis om het gesprek en de opname voor de bevalling te plannen.

We zijn kapot van verdriet en lam geslagen.

Het is een meisje 💔❤️💔
Oh nee, wat vreselijk voor jullie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :cry:
Heel, heel veel sterkte :hug: :hug:
Wat verschrikkelijk prinses! Heb veel aan je gedacht vandaag. Pfff weet even geen woorden te vinden :-(. Heel veel sterkte!
Jeetje, wat vreselijk.
Heel erg veel sterkte
Oh nee, wat een enorm verdriet. Ik heb ook de hele dag aan jullie gedacht. Wat verschrikkelijk dat jullie daar zo midden in de zwangerschap achter moeten komen. Heel veel sterkte ♥️. Ik hoop dat er goed voor je gezorgd wordt.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jullie en alles dat komen gaat.
Dank voor al jullie lieve woorden en steun ❤️

Het enige wat ik kan doen is huilen.

Maar ik vind het lastig om zulke updates te geven in zo’n vrolijk topic, jullie moeten kunnen genieten van de zwangerschap en elkaars verhalen. Ik wil daar geen donkere wolk boven blijven hangen.

Ik wens jullie allemaal een zorgeloze zwangerschap toe en nogmaals dank voor alle steun ❤️
Ach lieve Prinsesconsuela, donkere wolken horen ook bij het leven. Dit topic is er echt niet alleen voor leuke dingen en roze wolken, maar ook om je hart uit te storten als er iets niet goed gaat. Of in jullie geval, je zulk verschrikkelijk nieuws krijgt. Heb alsjeblieft niet het gevoel dat je hier niet meer mag schrijven, daar is het een forum voor :hug:
Wat heftig princes! Heel veel sterkte!
Absoluut eens met fiona dat ook moeilijke verhalen gedeeld moeten kunnen worden. Verdriet en verlies is voor mij en veel anderen sowieso al onlosmakelijk verbonden met zwanger zijn. Dat maakt het, wanneer het wel goed gaat, een extra groot wonder.

Voel je je ajb vrij om je hart te luchten maar tegelijkertijd ook niet verplicht om dat hier te doen. Ik kan me voorstellen dat die confrontatie voor jou vooral zwaar is. Maar wat mij betreft dus absoluut niet.

Nogmaals ongelofelijk veel sterkte, een hele dikke knuffel en moed voor de toekomst. De weg is bij zoveel mensen pijnlijk en lang, en jij hebt al veel meer dan jouw fair share te verduren gehad, maar ik heb door de jaren heen om me heen ook heel vaak gezien dat de wens uiteindelijk meestal wél in vervulling gaat.
Prinsesconsuela, hoe gaat het nu met jullie? Wat zijn de vervolgstappen? Ik hoop dat jullie nog een beetje overeind staan, ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen nu :hug:

Hoe gaat het verder met iedereen, staan er binnenkort al 20-weken echo's op de planning?

Ik heb gisteren de baby heel duidelijk gevoeld. Ik dacht het al een paar dagen, maar gisteren was er geen twijfel meer mogelijk. En nog specialer, mijn man heeft het ook al kunnen voelen. Ze (ik denk dat het een meisje is) lag er precies goed voor denk ik en ik ben vrij slank, misschien komt het daardoor.
Ik sluit me aan bij wat al gezegd is. Je bent natuurlijk welkom om te blijven schrijven prinses. Lijkt me zo moeilijk wat je meemaakt. Ik wens je heel veel kracht toe!

Wat leuk om de baby zo goed gevoeld te hebben Fiona! En zelfs je man! Waarom denk je dat het een meisje is? Herken je dingen?Weet jij of de placenta achter ligt? Hier ligt hij wrs voor want voel wel soms iets en lijkt op tweede zwangerschap toen lag placenta ook voor. Hier ook een sterk gevoel voor geslacht. Niet ergens op gebaseerd gewoon een gevoel.

Mijn 20 weken echo is in januari gepland. Vind het toch best snel gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven