Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 januari 2019 om 23:42
En ik omdat ik met

vrijdag 4 januari 2019 om 23:43

vrijdag 4 januari 2019 om 23:43
Ik wacht rustig af

vrijdag 4 januari 2019 om 23:44
nou ik vind het helemaal idioot inderdaadlemoos2 schreef: ↑04-01-2019 23:40Vragen: ja, geven:mwah. Ik snap die TO sowieso niet, na wedstrijden 7 uur dubbel liggen van de pijn lijkt mij toch hèt signaal om uit te zien naar een meer recreatieve tak. Maar oké, ik ben dan ook geen echte topsporter (meer/nooit echt geweest) of ‘pijn is fijn’ adept.
kan er ook niet tegen dat TO de sport niet wil noemen maar 'het is wel zo dat er een constante verticale beweging plaatsvind afwisselend met een diagonaal roterende beweging'

vrijdag 4 januari 2019 om 23:48
Ik kan me er geen voorstelling van maken.Pinda-Kaas schreef: ↑04-01-2019 23:44nou ik vind het helemaal idioot inderdaad
kan er ook niet tegen dat TO de sport niet wil noemen maar 'het is wel zo dat er een constante verticale beweging plaatsvind afwisselend met een diagonaal roterende beweging'

vrijdag 4 januari 2019 om 23:54

zaterdag 5 januari 2019 om 00:01
Ik gok op roeienPinda-Kaas schreef: ↑04-01-2019 23:44nou ik vind het helemaal idioot inderdaad

zaterdag 5 januari 2019 om 00:06
Calamitycat schreef: ↑05-01-2019 00:04Nemain een weekban![]()
Heb het bericht dat gewist is niet gezien, was even een was in de machine doen.
Ze deelde een screenshot van een waarschuwing. In onnavolgbaar Nederlands geschreven.
zaterdag 5 januari 2019 om 00:09
Ach ja, dat is ook echt heel foeiwaardig natuurlijk het delen van zo'n screenshot.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-01-2019 00:06Ze deelde een screenshot van een waarschuwing. In onnavolgbaar Nederlands geschreven.
Dat onnavolgbaar Nederlands vind ik nou wel weer heel kwalijk.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 5 januari 2019 om 00:10
Bijzonder wel. In de huisregels staat:
Door plaatsing van [...] materiaal op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, [...]. Voor zover dat ingevolge de Auteurswet is toegestaan, doet de deelnemer afstand van zijn/haar persoonlijkheidsrechten met betrekking tot de content die hij/zij op Viva.nl plaatst, waaronder in ieder geval afstand van zijn/haar recht op naamsvermelding.
Waarom mag je dan ontvangen berichten niet herpubliceren, met naam en toenaam nog wel?
Door plaatsing van [...] materiaal op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, [...]. Voor zover dat ingevolge de Auteurswet is toegestaan, doet de deelnemer afstand van zijn/haar persoonlijkheidsrechten met betrekking tot de content die hij/zij op Viva.nl plaatst, waaronder in ieder geval afstand van zijn/haar recht op naamsvermelding.
Waarom mag je dan ontvangen berichten niet herpubliceren, met naam en toenaam nog wel?

zaterdag 5 januari 2019 om 00:14
Eenrichtingsverkeer?alkemade schreef: ↑05-01-2019 00:10Bijzonder wel. In de huisregels staat:
zaterdag 5 januari 2019 om 00:16
Net hoe hun pet staat tampon zit denk ik. Ze zijn zo inconsequent als de pest.alkemade schreef: ↑05-01-2019 00:10Bijzonder wel. In de huisregels staat:
Dierproeven.