Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen

12-12-2018 11:52 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die in of rond augustus is uitgerekend na één of meerdere miskramen. Wat is het super om weer een positieve test in handen te hebben. Maar ooooh die onzekerheid... Laten we elkaar er doorheen slepen, oppeppen, moed inspreken en verdriet en blijdschap delen. En dan hopelijk straks in de zomer van 2019 heeeeel veel blakende baby's! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

[/td] [table]
NaamUitgerekende datumGezinssituatieLeeftijd v/mBijzonderhedenEcho
Stippeltjesbehang13-82 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen37 en 43Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken7-1
Koekoekk17-8kindje van 2 jaar29/35Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken :heart: Kloppend hartje gezien
MargeSimpson18-81 zoontje33/352016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken :redrose:
Zot-837-8zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) 35/40 :heart: :heart: Twee kloppende hartjes / 3 miskramen (2015 en 2x zomer 2018)17-12
-Anna89-Augustus
Alfirin24 julinog geen kinderen35/30Miskraam oktober 2018:heart: kloppend hartje
Mijnnaamislaura8 Augustus1 zoon van 1 jaar32/32ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e :heart: klopt! 13-3 20 wk echo
Nijn-tje22/837/371 kind, eerste kind met vriendin 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) :heart: Kloppend hartje gezien
SantaMaria[29-07] 1 zoon van 6 jaar 38/32 Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho
*Frozen_Star*Nog geen kinderen33/30Miskraam september 20183-1 echo 4-1 intake
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
Biekkie, fijn dag de uitslagen goed waren! Hopelijk knap je snel op. En je vriend ook. Wanneer heb jij de volgende echo?

Alfirin, spannend ja die NIPT test!! Toch een week nagels bijten ja...
En idd hopen op een magische 2de trimester!

Stippel, morgen mag je!! Eindelijk. Hoe laat?

Sterrenkaars, hoe is het met jou? Nog zo misselijk?

En Kippetje en Marge, hoe is het met jullie? :hug:

En lief dat jullie alleml zo meeleven.
Gelukkig werkt de AB goed en is de koorts weg. Ze zijn vergeten een kweek vd urine te doen wat belangrijk is ivm mogelijke bacterie waarvoor je AB moet tijdens de bevalling. Morgen overleggen met de huisarts. En ik ben nog goed misselijk dus ik hoop dat de kleine nog goed zit!!
Nu een beetje aansterken. Lastig om genoeg binnen te krijgen. En ik heb al niet zoveel reserve.

Ga morgen m’n werk maar helemaal inlichten. Ga iig deze week niet werken. Wil eigenlijk met de bedrijfsarts overleggen voor daarna. Zolang ik zo misselijk ben minder uren maken ofzo. Heb ik tijdens m’n vorige zwangerschap ook gedaan.
Stippel, ik duim echt zo hard voor je voor morgen!

Nijn, fijn dat t beter gaat. Goed dat je zelf wel aan de kweek denkt!
Ik mag woensdag eind van de ochtend.

Oh weet niet meer wie t vroeg, maar er is maar 1 vruchtzakje te zien 😂. Had echt gedacht dat het er 2 waren dus was best verbaasd. Als er al 2/3 weken zwanger op je digitale test staat een paar dagen voor je nod... Nou ja, t leek me fantastisch, plus meer kans dat 1 blijft zitten. Lichamelijk wel beter. Lijkt me ontzettend zwaar.
@Nijn-tje Wat fijn dat de koorts weg is en antibiotica aanslaat! Kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Maar volgens mij dat je kleintje echt wel pakt wat hij nodig heeft. Hopelijk doet de rust deze week je goed!

@Biekkie Ik kan me dat heel goed voorstellen dat je dat leuk had gevonden. Lijkt mij zelf ook erg leuk! Zeker ook omdat ik niet weet of een tweede van ons samen er anders nog in gaat zitten gezien mijn leeftijd en praktische bezwaren. Maar inderdaad brengt het ook de nodige risico's met zich mee.

Hier is het nu dubbel spannend. Mijn schoonzus ligt op dit moment in het ziekenhuis te bevallen :applause:
Super leuk en ben zo benieuwd!! Maar ook heel erg dubbel... We liepen tegelijk met mijn eerste zwangerschap dus het is sowieso wel confronterend. Toen wij net hoorden dat het foute boel was, ontdekten zij dat ze zwanger waren. Dat was zo heftig voor ons, voor hen en voor onze ouders.
Nu we morgen de echo hebben is het dus extra spannend. Hoop zo ontzettend dat we dubbel geluk hebben!

Door de spanning icm de hormonen voel ik me ook niet echt top. Huilerig en moe. Net ook al een beetje ruzie met mijn vriend gehad. Hij begrijpt heel goed hoe ik me voel en doet echt zijn best. Maar zelf heeft hij ook last van de spanning natuurlijk.

Aan de ene kant kan ik niet wachten tot we morgen eindelijk de echo hebben. Aan de andere kant is deze onzekerheid altijd nog beter dan...
En dat moet ik mezelf dus niet toestaan die gedachten. Want het helpt niks en lost niks op. Kost alleen maar energie.
Hier van me afschrijven helpt wel!
Hey dames

Ik vind dit topic en wil graag meeschrijven.

Ik ben 37 jaar mama van 2 meiden van 11 en 3 en na 2 miskramen en 1 missed abortion nu 8 weken en 5 dagen zwanger.
Ik gebruik fraxiparine en aspirine omdat ik een stolling probleem heb dit zijn bloedverdunners.
Nadeel is dat ik steeds wat bruinverlies heb en dat was gisteren na de echo een behoorlijke hoeveelheid waarsoorje iedere keer weer van je roze wolk geschopt word.

Ik ben over het termijn van de missed abortion heen en voel me nu ook zo anders dan toen maar het blijft onzeker!

Ik ga jullie verhalen eens lezen...

Groetjes
Blijf jezelf ;-)
Oh stippel wat spannend voor jou zeg!
Ik ga een kaarsje voor je branden morgen voor goed nieuws. Hoe laat mag je?

Het bloedprikken was gewoon algemeen, doen ze standaard bij de intake.
Controle op schildklier afwijkingen etc.

Biekkie, blijkbaar maakt je lichaam het hcg goed aan. Fijn dat je woensdag alweer mag voor een controle.

Nijn voel je je alweer beter?

Hoe gaat het me de andere dames? Allemaal nog steeds last van de kwaaltjes?

Welkom Annejill. Jij hebt ook al genoeg meegemaakt lees ik. Hopelijk gaat nu alles voorspoedig
Welkom annejill, wat spannend zeg voor jullie. Hoe ben je erachter gekomen dat je een stollingsprobleem hebt?
En herken je het bruinverles van de andere keren?

En Frozen, Ze doen bij jou al vroeg een intake en bloedonderzoek. Hier bij 8 weken intake en bij 10 weken bloedonderzoek. Wanneer krijg je de uitslag?
En het is al bijna dinsdag, dan mag je weer!

Stippel, spannend van schoonzus! Hopelijk morgen 2x goed nieuws!!
En fijn dat je vriend zo begripvol is.
Om dezelfde reden lijkt mij een tweeling ook leuk;) Maar het is er 1!

Koekkoek, hoe is t me jou?
Stippel succes vandaag!
Ha dames, sorry dat ik er een tijdje niet was; bizar druk weekend hier met nauwelijks tijd. Stippel succes vandaag! Hopelijk twee keer mooi nieuws ja 😄

Nijn hoe gaat het inmiddels met jou? Schrikken zeg zo’n ontsteking!

En Biekkie is jouw virus al minder?

Annejill welkom, wat een heftige rit. Hopelijk dit keer een mooie plakker!

Ik ben zelf geregeld zo moe dat ik écht moet gaan slapen voordat ik verder ga met iets. Goede bevestiging in combi met zwaar gevoel en trekkerig in buik in mijn beleving, dus het gaat prima!

Hier inderdaad ook pas bloedprikken met 10,5 week. En weer een echo; de echte termijnecho. Hopelijk een mooie!
Lieve stippel, ik moet steeds aan je denken.
Ik denk vandaag aan jou, hoop zo ontzettend op goed nieuws! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Frozen, jouw echo is morgen. Hoe gaat het met jou? Wat hoop ik voor jou ook zo op goed bericht meisje. Hoe laat ben je morgen?
Jaaa Stippel, ik ben ook zo benieuwd!!
Stippel ik moet steeds aan je denken! Duim keihard voor je! Hoe laat mag je?
Wat een lieve berichten allemaal, dat doet me echt goed! Dank jullie wel :heart:

We zijn gisteren oom en tante geworden van een prachtig, mooi, lief nichtje. Ben helemaal verliefd! :flirting:
Was ook wel heel fijn dat dat gisteren was. En dan vandaag onze grote dag.

Heb wel onrustig geslapen, maar toch ook wel goed en lang. Want owwww ben zo moe. Vandaag nog vrij dus maar een beetje afleiding zoeken.
Mijn vriend drukte mij vanochtend een paar keer op het hart om niet te zenuwachtig te zijn. Volgens mij had hij het ook tegen zichzelf hahaha

Ja het is ook gewoon iets groots. Want of we krijgen fantastisch nieuws en zijn super blij. Of het tegenovergestelde... Probeer toch zoveel mogelijk van het positieve uit te gaan omdat het geen zin heeft om mij op iets negatiefs te richten.
Denk straks om 15:45 uur zwetende handjes in de wachtkamer.
Zodra ik wat weet hou ik jullie op de hoogte!

@Nijn-tje Knap je al wat meer op?

@Biekkie Jij ook weer op de been?

@Koekoekk Wat fijn dat het zo goed gaat!

@Annejill Welkom! Inderdaad wat een hoop verdriet is er al op jullie pad gekomen. Hoop dat het nu een prachtige zwangerschap mag zijn!

@Frozen Hoe gaat het met jouw zenuwen? Jij mag morgen toch?
Ooh dan moet je nog wel even wachten stippel, hopelijk is het snel zo ver! Zal idd best dat je vriend het ook tegen zichzelf had 😉 mooi dat jullie nichtje gister is geboren! Ik blijf duimen 😘
Wat lief Moos dat je zo met ons mee leeft.
Ik mag morgen om 16:30 uur.
Nu gaat het wel, maar weet nu al dat ik morgen echt ontzettend zenuwachtig ben. Ergens zie ik er ook wel een beetje tegen op.

Symptomen zijn nog wel aanwezig.
Ik heb echt mega last van Mn darmen.

Stippel; hopelijk heb je een beetje afleiding tot vanmiddag. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.
Waarschijnlijk is je vriend net zo zenuwachtig als dat jij bent.
Ik brand vanmiddag een kaarsje voor een mooie echo!
Gefeliciteerd met je nichtje Stippel! Mooi nieuws:)

Kan je vriend mee vanmiddag? Dat wist je nog niet toch?
Moe zijn is een goed teken!!

Met mij gaat het redelijk. Zolang ik lig! Ik wil alleen graag slapen maar dat lukt niet omdat ik zo kotsmisselijk ben.. pillen van de vorige keer geprobeerd maar die helpen weer niks helaas.
Wat een bijzonder idee dat mensen die ik eigenlijk alleen digitaal ken vandaag zo aan mij denken, kaarsjes branden, hopen, bidden en duimen. Dat voelt zo fijn en geeft echt steun! :heart:

@Frozen Jij morgen ook pas einde van de dag. Moet je morgen werken of heb je al een idee hoe je de dag doorkomt?
Herken dat hoor: dat er tegenop zien :hug:

@Nijn-tje Ja vriend kan gelukkig mee! Had wel een vriendin als back-up gevraagd. En mijn ouders en een andere vriendin boden ook nog aan om vrij te nemen. Ontzettend lief en een fijn idee dat ik sowieso niet alleen had hoeven gaan. Hopelijk kunnen we volgende keer weer 's avonds wat dat is toch wat makkelijker plannen.
Wat vervelend dat die pillen niet werken zeg! Kun je niet iets anders krijgen? Heb ook vaak de tip gelezen om waterijs te eten. Misschien is dat nog het proberen waard?
Duim duim duim! :hug: stippeltje!
Eelt op m'n duimen, succes voor Stippel!! :hug:
De kleine houdt ons nog wat langer in spanning... Vruchtzakje was goed gegroeid en er was mooie doorbloeding te zien en iets wat leek op een hartslag. Maar Frummel zelf liet zich dus mooi niet zien. 17 januari 's avonds weer een echo. We zullen dan zekerheid hebben. Pfffff ons geduld wordt wel op de proef gesteld :O
Oooooh stippel wat een gedoe zo zeg 😱 lag de kleine zo ver weg dat het niet goed zichtbaar was? Maaaaan wat een beproeving zo!
Eigenlijk geen slecht nieuws, zonder hartslag geen doorbloeding lijkt me! Alleen had je dat knipperen graag willen zien.
Blijf vertrouwen houden stippel!
Och man wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg! Lijkt er dus goed uit te zien maar frummel was niet helemaal goed zichtbaar? Inwendige echo gehad?
Hoe ben je er zelf onder, heb je er vertrouwen in? Oh ik had zo gehoopt dat jullie een heel mooi duidelijk beeld te zien kregen.
Maar houd goede hoop lieve Stippel!
Ik heb het afgelopen uur de pagina wel 30x ververst denk ik.

Jeetje wat een spanning stippel, maar dit is iig wel goed nieuws!
We gaan weer duimen voor een mooie echo volgende week waarin de kleine geen last heeft van toneelvrees ;)
Huh, @stippel hoe kan dat dan? Misschien domme maar wel serieuze vraag, zat frummel ergens achter? Dat was bij mij uitwendig ook zo maar inwendig kon 'ie zich niet verstoppen.. Hebben ze wel een idee hoe ver je nu bent?
Het was een inwendige echo.
De verloskundige zelf denkt dat ik gewoon een stuk minder ver ben dan ik dacht. De kleine leek ook heel erg in een hoekje te liggen. Tenminste daar zag je de meeste doorbloeding en gefriemel.
Het vruchtzakje zag er heel mooi uit en er was geen bloed te zien in mijn baarmoeder.
Ik ben er zelf wel rustig onder. Dit is in ieder geval geen slecht nieuws. Al hadden we graag meer zekerheid gehad. We houden goede hoop!
Dank jullie wel voor het duimen lieve meiden :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven