tja

20-03-2009 20:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend werkt op kantoor en nou had tie het laatst over een secretaresse dat ze nieuw bij hun is en dat ze heel erg irritant is en vervelend echt een muts...Nu is het een maand verder en zat in zijn telefoon zijn mail te lezen want die hoorde ik telkens piepen en zie ik er een berichtje tussen staan van je kan je aanmelden voor secretaresse van het jaar! Waar slaat dat op tegen mij zegt dat niet terwijl ik ook secretaresse ben ...Ik vind hem nu echt een eikel en echt vertrouwen doe ik het ook niet
Eigenlijk zouden telefoonmaatschappijen maar twee soorten abonnementen/prepaidkaarten moeten hebben, eentje voor mannen en eentje voor vrouwen en dat die elkaar dan niet kunnen bellen/smsen/whateveren. Zijn we hier vanaf, homo's en lesbo's heb ik er hier op het forum nog niet over gehoord, dus dat gaat kennelijk vanzelf goed.

Dat betekent dan weer wel dat ik mijn mans minares moet bellen om te vragen hoe laat ie komt eten.....
quote:Digitalis schreef op 20 maart 2009 @ 21:12:

Of onbedaarlijk gaan janken, zijn foto's verscheuren en een peleton Joego's op hem afsturen.Hé hé hé! Die zijn nog altijd bij mij in dienst, hoor. Ik heb ze allemaal opgegeven voor Joego van het jaar !
Tja.... Ik denk dat ie gewoon stiekem de cubaanse sigaar speelt met die secretaresse. Tegenover jou doet ie alsof ie haar een muts vindt, in de hoop dat je daar in trapt. Wat misschien niet zo heel dom van hem gedacht was. Maar..... Hij onderschat jou. Jij hebt het door. Jij bent niet voor een gat te vangen. Jij bent een De Cock, Dalziel, Wallander en Grijpstra in een. Jij doorziet dit. Ik zou maandag naar zijn werk gaan, met een gun.

En in een wipje

trok Cyntjuh een revolver uit dr slipje

(vrij naar Roald Dahl)

En dan.... Dan knal je die stoephoer (ja, dat is ze) neer. Het mooiste zou zijn als je dat op secretaressedag doet. Loop je wel je eigen bos bloemen mis, maar what the heck, jij hebt de dag van je leven. De collega's van je hubbie ook. Wat een dag wordt dat. Sjonge. Ik hou maandag wel nu.nl in de gaten hoor.

Cyntjuh, ik wens je heel veel succes as maandag. Mocht je het toch niet aandurven en liever op een paar Joego's vertrouwt... Je kunt me altijd bellen.

Liefs en kusjes

Fleur

quote:fleurtje schreef op 20 maart 2009 @ 21:52:

[...]

Hé hé hé! Die zijn nog altijd bij mij in dienst, hoor. Ik heb ze allemaal opgegeven voor Joego van het jaar !En als ze het worden he, wat krijgen ze dan? Speldje, bloemetje, nieuwe khalashnikov met glittertjes?
*tuurt in glazen bol....tuurt en tuurt....en ziet een slotje*
Ik vraag me trouwens in ene af of Cyntjuh dr vriend zelf geen secretaresse is. Want hij krijgt een mailtje dat hij zich kan aanmelden voor secretaresse van het jaar. Heeft hij zich al aangemeld trouwens?
Ze krijgen gouden kogels Vlinder.
Ik snap je punt niet.

Je vind de concurrentie vervelend?
quote:Vl43inder schreef op 20 maart 2009 @ 21:58:

[...]

En als ze het worden he, wat krijgen ze dan? Speldje, bloemetje, nieuwe khalashnikov met glittertjes?Een stukje land in Kosovo!
ik snap er geen zak van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 20 maart 2009 @ 23:46:

ik snap er geen zak vanIk ook niet, daarom vind ik het ook zo knap dat de rest dat wel doet . Ik durfde dat niet te zeggen, maar ik ben gelukkig niet de enige.
Hij zegt dat ie de secretaresse (ik noem haar hier even Joke) stom vindt

Cyntjuh checkt zijn mail en ziet een mail van hem naar Joke.

Cyntjuh denkt nu dat hij Joke toch niet zo stom vindt als ie doet voorkomen

Cyntjuh vertrouwt vriend nu niet meer

Cyntjuh is ook secretaresse, wat aan haar schrijfstijl niet te zien is, maar dat terzijde.

In de betreffende mail had vriend het er over om Joke op te geven voor secretaresse van het jaar.

Cyntjuh vraagt zich nu af: waarom zij wel en ik niet?

Cyntjuh zit in zak en as

Wij geven tips van dumpen tot niet aanstellen tot praat met hem tot knal hem of Joke overhoop.

Zo, dit was een korte samenvatting.
Cyntjuh, je hebt helemaal gelijk hoor! Is tie nu helemaal van de pot gerukt...jouw niet aanmelden als secretaresse van het jaar en die tiepmiep wel. Ik zou het uitmaken. Ik zou iemand die hier over mailt ook niet meer vertrouwen hoor.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goede secretaresse-oefening: zoek de tiepvaud in mijn vorige posting.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:fleurtje schreef op 21 maart 2009 @ 00:03:

Hij zegt dat ie de secretaresse (ik noem haar hier even Joke) stom vindt

Cyntjuh checkt zijn mail en ziet een mail van hem naar Joke.

Cyntjuh denkt nu dat hij Joke toch niet zo stom vindt als ie doet voorkomen

Cyntjuh vertrouwt vriend nu niet meer

Cyntjuh is ook secretaresse, wat aan haar schrijfstijl niet te zien is, maar dat terzijde.

In de betreffende mail had vriend het er over om Joke op te geven voor secretaresse van het jaar.

Cyntjuh vraagt zich nu af: waarom zij wel en ik niet?

Cyntjuh zit in zak en as

Wij geven tips van dumpen tot niet aanstellen tot praat met hem tot knal hem of Joke overhoop.

Zo, dit was een korte samenvatting.

aaaah oke

ik snap hem, dank je Fleurtje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha leuke samenvatting fleurtje..
quote:Olijfje_ schreef op 21 maart 2009 @ 00:06:

Cyntjuh, je hebt helemaal gelijk hoor! Is tie nu helemaal van de pot gerukt...jouw niet aanmelden als secretaresse van het jaar en die tiepmiep wel. Ik zou het uitmaken. Ik zou iemand die hier over mailt ook niet meer vertrouwen hoor.

Ik heb m ik heb m ik heb mm!!!!!!

Maar ik ben geen secretaresse, dus ik vertel het niet :P
quote:fleurtje schreef op 20 maart 2009 @ 22:59:

[...]

Een stukje land in Kosovo!Erg onvolwassen om andersmans ellende erbij te halen en totaal ontoepasselijk.
Leg maar es uit, Brown Eyes.
Of krijgt hij een sms dat hij aangemeld moet worden van haar?

En vind je het niet eerlijk dat zij jou overslaat?
Geen behoefte aan, ik denk dat je wel op de hoogte bent van de situatie daar, al is het oppervlakkig.

Maar je moet het zelf weten, verder.

Ik vind het gewoon erg respectloos.
Ik hoop dat jij nooit in zulke situaties terecht zult komen, dan zal het lachen je snel vergaan.
Is toch een geintje van Fleur, kom nou.
Ik ben meer dan op de hoogte van de situatie daar. Denk alleen dat jij er weer es lekker van uit gaat dat mijn Joego's van Servische afkomst zijn, en dat zegt natuurlijk meer over jou dan over mijn vermeende respectloosheid.
-
anoniem_6491bdc7537f8 wijzigde dit bericht op 21-03-2009 09:12
Reden: verspilde moeite
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven