Niet te beschrijven

14-01-2019 15:27 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.66% gewijzigd
Ga over een jaar uit huis, dan ben je er vanaf.
Weddingpresent schreef:
14-01-2019 15:28
Ga over een jaar uit huis, dan ben je er vanaf.
Daar heb ik het geld nog niet voor!
Dus jij woont in een alleenstaand huis, maar moet wel op de bank slapen?
Blijkbaar vind je het wel erg, waarom open je er anders een topic over?
Bij de meeste dingen denk ik: 'Maak je niet druk.'

Maar dat jij hen eigen kamer met hebt een geen eigen bed lijkt me vreselijk. Praat met je ouders, zij moeten dit voor jou oplossen.

Niet jij en niet je zus zijn verantwoordelijk voor hoe je ouders dingen regelen. Je eigen kamer opgeven voor de vriend van je zus, lijkt mij niet echt de bedoeling.
Wat heeft dat vrijstaande huis ermee te maken? Wat blijkbaar niet zo groot is dat je geen eigen slaapkamer kunt hebben.

En waarom laat jij jezelf naar de chillroom bonjouren?
Ik vind het niet normaal. Als ik je ouders was zou ik die logeerweek inkorten tot alleen het weekend. Alleen al voor mijn eigen privacy.
Neem ook een vriend
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Star² schreef:
14-01-2019 15:33
Dus jij woont in een alleenstaand huis, maar moet wel op de bank slapen?
Er zijn 3 slaapkamers waarvan 1 nu een strijkkamer is. Dus hadden mijn zus en ik besloten om een tweepersoonsbed aan te schaffen zodat we de grootste kamer konden delen. Voordat ze een vriend had. Kan moeilijk een kamer erbij bouwen toch?
drominique schreef:
14-01-2019 15:33
Blijkbaar vind je het wel erg, waarom open je er anders een topic over?
Erg is een groot woord. Het is namelijk een hele aardige jongen. Maar toch vind ik dit niet normaal. Maar zou de enige wel zijn
devrouwelijkehulk schreef:
14-01-2019 15:37
Er zijn 3 slaapkamers waarvan 1 nu een strijkkamer is. Dus hadden mijn zus en ik besloten om een tweepersoonsbed aan te schaffen zodat we de grootste kamer konden delen. Voordat ze een vriend had. Kan moeilijk een kamer erbij bouwen toch?
En ook nog een chillroom?
Waarom heb je je bed nog niet in de chillroom gezet?
Maak van die chillroom jouw eigen kamer.
Ik kan me voorstellen dat dit helemaal niet leuk voor je is.
Kan me ook niet voorstellen dat je ouders dit leuk vinden /tolereren.
lise1985 schreef:
14-01-2019 15:35
Wat heeft dat vrijstaande huis ermee te maken? Wat blijkbaar niet zo groot is dat je geen eigen slaapkamer kunt hebben.

En waarom laat jij jezelf naar de chillroom bonjouren?
Een vrijstaand huis is geen Vila he! Ik bedoel meer dat ons huis luxer is. En veel van mijn vrienden en kennissen zeggen dat hij een soort van golddigger is.
viva-amber schreef:
14-01-2019 15:36
Neem ook een vriend
en waar gaat die dan slapen???
samen met to in het ouderlijk bed?? en de ouders in een hotel?? :flag: :flag:
Andersom schreef:
14-01-2019 15:34
Bij de meeste dingen denk ik: 'Maak je niet druk.'

Maar dat jij hen eigen kamer met hebt een geen eigen bed lijkt me vreselijk. Praat met je ouders, zij moeten dit voor jou oplossen.

Niet jij en niet je zus zijn verantwoordelijk voor hoe je ouders dingen regelen. Je eigen kamer opgeven voor de vriend van je zus, lijkt mij niet echt de bedoeling.
Ik hou van mijn ouders en op het moment hebben ze veel stress door persoonlijke omstandigheden. Dus ik wil ze niet meer problemen geven... maar ik begrijp het wel als je niet weet hoe ik dat bedoel
leg eens wat meer uit over dat op de bank slapen
Lorem Ipsum
kindrebel schreef:
14-01-2019 15:35
Ik vind het niet normaal. Als ik je ouders was zou ik die logeerweek inkorten tot alleen het weekend. Alleen al voor mijn eigen privacy.
Dat was in het begin ook zo, maar op een gegeven moment kwam hij steeds vaker
viva-amber schreef:
14-01-2019 15:36
Neem ook een vriend
Was dat maar zo makkelijk hahaha
devrouwelijkehulk schreef:
14-01-2019 15:40
Een vrijstaand huis is geen Vila he! Ik bedoel meer dat ons huis luxer is. En veel van mijn vrienden en kennissen zeggen dat hij een soort van golddigger is.
Dat is echt kul. Zo rijk zijn jullie nou ook weer niet...
Wat je moeder allemaal doet is aan je moeder, maar dat jij iedere keer je bed uitmoet slaat nergens op. Tijd dus voor een goed gesprek en een andere slaapkamer verdeling.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
lise1985 schreef:
14-01-2019 15:38
En ook nog een chillroom?
Ja ook nog een chillroom, beneden!
Janny1965 schreef:
14-01-2019 15:39
Waarom heb je je bed nog niet in de chillroom gezet?
Maak van die chillroom jouw eigen kamer.
Ik kan me voorstellen dat dit helemaal niet leuk voor je is.
Kan me ook niet voorstellen dat je ouders dit leuk vinden /tolereren.
Mijn zus heeft een vorm van autisme waardoor ze altijd al meer aandacht nodig heeft. We passen ons allemaal aan aan haar zodat ze maar niet boos wordt. Ik vind het gewoon oneerlijk dat dat altijd moet... maarja ik moet het accepteren
Hallo lieve mensen,
[...]
Er gewoon een hele week erbij gaan liggen? Het is toch ook jou kamer? Gaat hij maar chillen op bank in de chillroom.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2019 15:49
Reden: OP gequote, maatregelen zijn genomen.
81.70% gewijzigd
1960to4 schreef:
14-01-2019 15:40
en waar gaat die dan slapen???
samen met to in het ouderlijk bed?? en de ouders in een hotel?? :flag: :flag:
HAHAH
Je bent uit je eigen kamer gejaagd door een vreemde, dat is toch niet normaal! Je ouders moeten jou beschermen hierin, ook als ze zelf wat problemen hebben.

De rest zou ik me niet druk om maken maar je eigen kamer uit gejaagd worden wel.

Dat jij je moeder niet wil lastig vallen hiermee, maar wel haar ontzettend veel stress bezorgd door je eigen rommel niet achter je kont op te ruimen, dat snap ik dan van jou weer totaal niet. Als je haar wil helpen geef dan het goede voorbeeld hoe het zou moeten.

Terzijde: Ik heb net 'paaz' en 'up' van schrijfster Myrthe van der Meer gelezen. Zij is ook zus van een probleemautist, en komt zelf in de psychologische knoop. Heel grappig en ontroerend geeschreven.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 14-01-2019 15:51
Reden: Boekentip
16.89% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven