Vriend wil dat ik twerk

15-01-2019 11:10 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lezers,

Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:40
Dus jij vind zo'n verwachting ook niet okee?
ik geloof dat er vrij weinig 'okee' is aan jouw verkering
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:38
Nee maar dat is ook niet iets wat allemaal mannen wel bij mij doen of sexy is
Het gaat er niet om of het sexy is, het gaat erom dat jij er geen zin in hebt terwijl je vriend het wèl leuk vindt.

Dus stel dat andere mannen wèl de foxtrot met je dansen, maar je vriend niet, zou jij dat dan van hem vragen? En zou hij dat dan doen ook al vindt hij het stom?
yette schreef:
15-01-2019 11:46
Het gaat er niet om of het sexy is, het gaat erom dat jij er geen zin in hebt terwijl je vriend het wèl leuk vindt.

Dus stel dat andere mannen wèl de foxtrot met je dansen, maar je vriend niet, zou jij dat dan van hem vragen? En zou hij dat dan doen ook al vindt hij het stom?
Ik zou het hem denk ik niet vragen omdat ik weet dat hij dat niet wil, en dat dus gewoon respecteren

En mijn vriend vraagt het gewoon omdat hij vind dat hij het moet kunnen vragen en als dat niet kan is het mijn onzekerheid volgens hem. Daarom weet ik niet goed of ik mij aanstel of dat hij onrespectvol dowt
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:48
Ik zou het hem denk ik niet vragen omdat ik weet dat hij dat niet wil, en dat dus gewoon respecteren

En mijn vriend vraagt het gewoon omdat hij vind dat hij het moet kunnen vragen en als dat niet kan is het mijn onzekerheid volgens hem. Daarom weet ik niet goed of ik mij aanstel of dat hij onrespectvol dowt
jawel, dat weet je wel.
Jij zou zijn mening respecteren. Hij respecteert jouw mening niet. HIJ is dus respectloos
Ik dacht dat er een fout in de titel stond en dat je vriend wou dat je ging werken :hihi:

Twerken dus...snap dat je daar geen zin in hebt. Ziet er vreselijk infantiel uit.
Zou het ook echt niet oké vinden als allerlei vrouwen dat bij mijn vriend zouden doen eigenlijk. Zou zwaar afkappen op zo'n gozer eerlijk gezegd. Haha ik zie het al helemaal voor me, zou me kapot schamen.

Zeg hem dat je line-dance super sexy vindt en dat je het als een gemis ervaart dat hij dat nou nooit eens voor je doet.
Mispoes!
Hij mag dat toch vragen. Als hij dat leuk vind. Wat wij daarvan vinden maakt toch niets uit. Als to daar geen zin in heeft doet ze het niet. Lekker andere voor je laten twerken! Ik zou ook niet mijn man twerken in een kroeg. Hahahhaa Thuis wil ik het best doen hoor als hij dat heel sexy zou vinden. Snap niet zo goed waarom hij jou onzeker maakt met iets wat hij leuk vind. Mijn man vind vissen leuk. Ik kan niet heel veel saaiers dan dat bedenken. Maar ik word er niet onzeker van ofzo. Ik ga zelfs weleens mee, het vissen is saai maar even tijd samen buiten vind ik wel lekker. Misschien samen kijken naar wat hij nog meer leuk zou vinden en waar jij wel zin in hebt?
SjakS schreef:
15-01-2019 11:54
Hij mag dat toch vragen. Als hij dat leuk vind. Wat wij daarvan vinden maakt toch niets uit. Als to daar geen zin in heeft doet ze het niet. Lekker andere voor je laten twerken! Ik zou ook niet mijn man twerken in een kroeg. Hahahhaa Thuis wil ik het best doen hoor als hij dat heel sexy zou vinden. Snap niet zo goed waarom hij jou onzeker maakt met iets wat hij leuk vind. Mijn man vind vissen leuk. Ik kan niet heel veel saaiers dan dat bedenken. Maar ik word er niet onzeker van ofzo. Ik ga zelfs weleens mee, het vissen is saai maar even tijd samen buiten vind ik wel lekker. Misschien samen kijken naar wat hij nog meer leuk zou vinden en waar jij wel zin in hebt?
Hij vraagt, zij zegt nee en dan gaat hij zeggen dat hij geen last hoeft te hebben van TO's onzekerheid.

Het is al een bijzonder vraag. En dan ook nog zo reageren. Ja hoor het is hetzelfde als vissen. :roll:
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:36
Dat hij niet hoeft te dealen met mijn onzekerheid

Wat een gezelligerd. o_o
Ik zou zeggen dat zoiets gewoon niet bij je past of dat ik er gewoon niets voor voel mij aan te stellen.
Kijk, als jij gewoon zegt dat je daar geen zin hebt en hij gaat erover lopen zeuren. Dan snap ik wel dat je je daar niet zo lekker bij voelt.
Als geen zin heeft om te dealen met jouw 'onzekerheid', dan hoef jij niet te dealen met zijn gezeur over zijn wensen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:36
Dat hij niet hoeft te dealen met mijn onzekerheid
Doe jezelf een plezier en dump je 'vriend'. Hij lijkt me absoluut niet leuk.
Life is short. Eat dessert first.
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 11:40
Dus jij vind zo'n verwachting ook niet okee?
Euhm, zie je het echt niet? Jouw vriend is echt een zak en zeker niet alleen omdat hij dat verwacht van jou.
Life is short. Eat dessert first.
Ben ik de enige die een bepaald beeld krijgt bij de vriend van TO?
Zo'n gozertje die zich tijdens het uitgaan graag omringt met twerkende vrouwen en daar zijn status uithaalt.
Alleen dat al zou voor mij genoeg zijn om er een punt achter te zetten.
TO serieus; toen jij je vriend zo zag terwijl er allerlei vrouwen om hem heen stonden te twerken dacht je toen; wauw wat een top kerel heb ik toch?
Ik zou het de meest grote afknapper ooit vinden.
dianaf schreef:
15-01-2019 11:58
Wat een gezelligerd. o_o
Ik zou zeggen dat zoiets gewoon niet bij je past of dat ik er gewoon niets voor voel mij aan te stellen.
Kijk, als jij gewoon zegt dat je daar geen zin hebt en hij gaat erover lopen zeuren. Dan snap ik wel dat je je daar niet zo lekker bij voelt.
Als geen zin heeft om te dealen met jouw 'onzekerheid', dan hoef jij niet te dealen met zijn gezeur over zijn wensen.
Ja hij accepteert wel als ik zeg dat ik het niet wil, maar ik vind de vraag al vervelend dat hij zo'n verwachting heeft
Suy schreef:
15-01-2019 12:06
Zo'n gozertje die zich tijdens het uitgaan graag omringt met twerkende vrouwen en daar zijn status uithaalt.
TO serieus; toen jij je vriend zo zag terwijl er allerlei vrouwen om hem heen stonden te twerken dacht je toen; wauw wat een top kerel heb ik toch?
Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
Lucifer2018 schreef:
15-01-2019 11:55
Hij vraagt, zij zegt nee en dan gaat hij zeggen dat hij geen last hoeft te hebben van TO's onzekerheid.

Het is al een bijzonder vraag. En dan ook nog zo reageren. Ja hoor het is hetzelfde als vissen. :roll:
Er zijn zoveel bijzondere vragen. Die stellen die aan S/M doen hebben elkaar toch ook ooit iets gevraagd. Ik vind het niet veel anders dan vissen nee. Hij vind dingen leuk. Zij vind ze niet leuk. Kan toch. Als zij het niet doet omdat ze het niet durft en veel dingen niet durft is dat toch ook wel iets om te bespreken? Niet omdat ze het dan toch moet doen. Maar het zou toch voor to ook fijner zijn als ze dingen laat die ze niet wil en niet omdat ze niet durft.
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 12:08
Ja hij accepteert wel als ik zeg dat ik het niet wil, maar ik vind de vraag al vervelend dat hij zo'n verwachting heeft
Dan zeg je dat tegen hem.

Je bent een volwassen vrouw van 21, je bent geen 12 meer!!!
Zeg dat hij een twerk voor zijn kanis kan krijgen.
Laat je niks wijsmaken meis. Dat die andere meiden graag voor lul staan moeten zij weten.
Ik begrijp helemaal dat je dat niet wil doen. En zijn reactie op jouw nee zegt mij dat hij een lul is.
Nou als er twerkende vrouwen bij mijn vriend staan dan hak ik zijn pik er af. Dus nee dat is niet normaal.
SjakS schreef:
15-01-2019 12:10
Er zijn zoveel bijzondere vragen. Die stellen die aan S/M doen hebben elkaar toch ook ooit iets gevraagd. Ik vind het niet veel anders dan vissen nee. Hij vind dingen leuk. Zij vind ze niet leuk. Kan toch. Als zij het niet doet omdat ze het niet durft en veel dingen niet durft is dat toch ook wel iets om te bespreken? Niet omdat ze het dan toch moet doen. Maar het zou toch voor to ook fijner zijn als ze dingen laat die ze niet wil en niet omdat ze niet durft.
En op zo'n vraag kan iemand nee zeggen. Dan is zo'n reactie gewoon raar. En dan maakt zo'n antwoord op die nee, geen reet uit of iemand gewoon geen zin heeft om met haar kont te schudden of zich te laten vastknopen of als ze dat niet durf.

Vind echt bijzonder dat jij dat wel oke vind blijkbaar.
Annewil1234 schreef:
Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
Hij is anders behoorlijk respectloos naar jou toe. Vind je dat een fijne en leuke eigenschap van hem?
Annewil1234 schreef:
Ik ken geen een man die zich laat twerken. Maar ik ben al wat ouder. Er zullen best meer mannen twerken leuk vinden. Daar hoef jij niets mee. Je moet alleen dingen doen die je leuk vind. Vind je het niet leuk. Niet doen!
Daar hoef je echt niet onzeker over te worden.
Annewil1234 schreef:
Nee, zat mannen die heel leuk zijn, en hun vrouw heel geil maar niet verwachten of willen dat hun vrouw gaat twerken.

En zat die het fantastisch vinden. Maar dan nog gaat het erom wat jij wil. Wil je dat niet zoek je een vent die beter bij je past.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 12:16
14.16% gewijzigd
Suy schreef:
15-01-2019 12:06
Inderdaad, ik zou me kapot schamen voor zo'n lulletje die dat helemaal geweldig vindt.
Annewil1234 schreef:
15-01-2019 12:08
Vandaar dat ik over de foxtrot begon. Het is gewoon een rare vraag. Manipulerend zelfs. En da's lullig van hem. Net zoals het lullig is dat hij jou èn de rest van de dansvloer op deze manier fijntjes laat weten dat hij die andere dames wel sexy vindt.
Ach mijn man had het liefst gehad dat ik mijn haar blondeer en de hele dag in jarretels rondloop. Maar dat is dan jammer voor hem.

Wees niet zo onzeker TO, je bent goed zoals je bent. Als je geen interesse hebt in twerken ook niet doen. Baalt je vriend daarvan dan is dat gewoon pech voor hem.
Annewil1234 schreef:
Oh ja mijn partner vindt billen en dan vooral mijn billen prachtig. Raakt ze ook graag aan. (Lees; mijn billen)
Maar ik denk dat hij in paniek zou raken als er in de kroeg ineens 5 twerkende vrouwen tegen hem aan zouden staan.
Hahahaa ik zie het voor me! Hilarisch. Nog hilarischer zou zijn als hij mij daarna zou verwijten dat ik dat nou nooit eens voor hem doe.
Nee TO, echt. Niet alle mannen houden van twerkende vrouwen. Het is een beetje....uhm hoe zeg ik dat.... infantiel, onvolwassen, kinderlijk? Zo van; mijn dochter van 9 kijkt Dylan Heagens en zelfs daar drijven ze spot met twerken...zoiets dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven