NIET-groepje

zaterdag 21 maart 2009 om 12:47
Ik heb net F. een sms gestuurd of ze zin heeft in een bakkie leut in de zon. Niks fijners nu dan even slenteren en het terras op.
Nu ik me weer wat lekkerder voel begin ik wel direct weer te denken dat die therapeut niet nodig is, weet nieteens waar ik het over moet hebben woensdag...Maar I know I know, het is nodig en ik ga ook braaf
Nu ik me weer wat lekkerder voel begin ik wel direct weer te denken dat die therapeut niet nodig is, weet nieteens waar ik het over moet hebben woensdag...Maar I know I know, het is nodig en ik ga ook braaf

zaterdag 21 maart 2009 om 15:54
Goed bezig Engie!
Ik heb de ramen voor en achter binnen en buiten gedaan, en dus al het houtwerk aan kozijnen en deuren enzo. (kozijnen doe ik altijd mee, zijpanelen en deuren niet)
Dan heb ik binnen opgeruimd, en ben ik nu toe aan beneden schoonmaken, maar ik weet niet of ik nog zin heb.
Ik heb de ramen voor en achter binnen en buiten gedaan, en dus al het houtwerk aan kozijnen en deuren enzo. (kozijnen doe ik altijd mee, zijpanelen en deuren niet)
Dan heb ik binnen opgeruimd, en ben ik nu toe aan beneden schoonmaken, maar ik weet niet of ik nog zin heb.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 21 maart 2009 om 16:07
zaterdag 21 maart 2009 om 16:21
Ik heb nu al zoveel begrafenissen meegemaakt, dat ik niet meer in snikken met gierende uithalen uitbarst. Gelukkig... maar een theatrale traan weet nog altijd wel te ontsnappen moet ik zeggen. Maar meer omdat ik dan kindertjes zie huilen om hun opa, het verdriet van mensen waar ik van hou. Dat doet me meer pijn zeg maar.