Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
vrijdag 20 maart 2009 om 15:04
Haai allemaal,
Hier ook lekker dagje, wel niet geboend, maar wel alles gestofzuigd, was gedraaid. En naar de stad geweest. Chica heeft weer wat mooie zomerdingen van Hema erbij. Net kwam de post en heb nu dus positiejurkje van H&M en 2 hemdjes.
Vanmorgen moesten we naar de tandarts. Chica voor t eerst, en ik voor het eerst sinds tig jaar Maar gelukkig geen gaatjes en alles goed. Zag er mooi uit zei de tandarts. Ook bij Chica. Hij zei dat hij zag dat ze niet geduimd had of een speen had gebruikt (nee, ik was wandelende speen, maar ben zachter, dus dat heeft geen effect op haar bite )
Wat betreft wagens, nog geen idee. Liep bij Chica vooral met draagdoek. Nu denk ik weer. Al wil ik er wel een wagen bij en dan met zo'n hoe heet het plank waar kleuters/peuters op kunnen staan. Ik hoef geen nieuwe wagen. Vind die dingen echt te duur. Dus ga voor een mooie tweede hands. Kleur maakt niet uit, als hij maar echt lekker rijdt.
Naar van al die rugklachten bij iedereen (hier gelukkig geen last van)..
Ik voel ook voornamelijk bewegingen als ik stil zit, dus vaak achter de compu, zoals precies nu na druk heen & weer lopen.
Hier ook lekker dagje, wel niet geboend, maar wel alles gestofzuigd, was gedraaid. En naar de stad geweest. Chica heeft weer wat mooie zomerdingen van Hema erbij. Net kwam de post en heb nu dus positiejurkje van H&M en 2 hemdjes.
Vanmorgen moesten we naar de tandarts. Chica voor t eerst, en ik voor het eerst sinds tig jaar Maar gelukkig geen gaatjes en alles goed. Zag er mooi uit zei de tandarts. Ook bij Chica. Hij zei dat hij zag dat ze niet geduimd had of een speen had gebruikt (nee, ik was wandelende speen, maar ben zachter, dus dat heeft geen effect op haar bite )
Wat betreft wagens, nog geen idee. Liep bij Chica vooral met draagdoek. Nu denk ik weer. Al wil ik er wel een wagen bij en dan met zo'n hoe heet het plank waar kleuters/peuters op kunnen staan. Ik hoef geen nieuwe wagen. Vind die dingen echt te duur. Dus ga voor een mooie tweede hands. Kleur maakt niet uit, als hij maar echt lekker rijdt.
Naar van al die rugklachten bij iedereen (hier gelukkig geen last van)..
Ik voel ook voornamelijk bewegingen als ik stil zit, dus vaak achter de compu, zoals precies nu na druk heen & weer lopen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 20 maart 2009 om 18:41
Aruba, ik was die eigenlijk nooit. (eet altijd de voorverpakte sla)
Las eigenlijk van de week pas dat je dat beter niet kan eten.
Maar kan alles wel laten staan hoor. Wat dat betreft ben ik iets makkelijker.
Tuurlijk let ik op met vlees en zo, maar doe niet panisch.
Dus ik was die voorverpakte sla niet. Vergeet zelfs soms mijn appeltje te wassen voordat ik em ga eten.
Das mooi Inad, dat alles goed was bij de tandarts.
Ik moet ook weer, maar wil niet.
Zag de wagen die we willen hebben nu net in een foldertje.
Voor ruim 100 euries goedkoper als die we gezien hadden!
Dus we gaan maandag ff naar die zaak.
En je krijgt er veeeel meer bij!
Kijk, das nou leuk. En een Quinny is een Quinny lijkt me.
Met mijn rug gaat het nog niet veel beter.
Ben zo bang dat het door de zwangerschap komt. Dan heb ik nog wat voor de boeg als ik zwaarder ga worden.
Ik ga zo lekker naar de kapper. Alleen een kleurtje erin, want het groeien gaat goed. (echt geweldig als je zwanger bent! )
Vanaaf nog ff naar de kroeg met een paar vrienden.
Las eigenlijk van de week pas dat je dat beter niet kan eten.
Maar kan alles wel laten staan hoor. Wat dat betreft ben ik iets makkelijker.
Tuurlijk let ik op met vlees en zo, maar doe niet panisch.
Dus ik was die voorverpakte sla niet. Vergeet zelfs soms mijn appeltje te wassen voordat ik em ga eten.
Das mooi Inad, dat alles goed was bij de tandarts.
Ik moet ook weer, maar wil niet.
Zag de wagen die we willen hebben nu net in een foldertje.
Voor ruim 100 euries goedkoper als die we gezien hadden!
Dus we gaan maandag ff naar die zaak.
En je krijgt er veeeel meer bij!
Kijk, das nou leuk. En een Quinny is een Quinny lijkt me.
Met mijn rug gaat het nog niet veel beter.
Ben zo bang dat het door de zwangerschap komt. Dan heb ik nog wat voor de boeg als ik zwaarder ga worden.
Ik ga zo lekker naar de kapper. Alleen een kleurtje erin, want het groeien gaat goed. (echt geweldig als je zwanger bent! )
Vanaaf nog ff naar de kroeg met een paar vrienden.
vrijdag 20 maart 2009 om 19:29
Oh meiden, ik lees elke dag met jullie mee en ik baal zo dat ik echt geen tijd om te reageren!!
Nog een ruime week, dan is mijn tentamen... dan kan ik eindelijk weer een beetje terug komen op aarde!
Oh ja en vanmorgen voelde ik een soort van plopje... leek alsof het mijn darmen waren... maar misschien was het wel de baby. En ik heb ook last van mijn rug...
En verder heb ik het helemaal gehad met in de flessen zeiken! Gelukkig nog maar een week!
En zo zijn er nog heel veel dingen die ik met jullie wil delen!
Meiden, veel plezier en houd vol met de kwalen! Tot volgende week!!
Nog een ruime week, dan is mijn tentamen... dan kan ik eindelijk weer een beetje terug komen op aarde!
Oh ja en vanmorgen voelde ik een soort van plopje... leek alsof het mijn darmen waren... maar misschien was het wel de baby. En ik heb ook last van mijn rug...
En verder heb ik het helemaal gehad met in de flessen zeiken! Gelukkig nog maar een week!
En zo zijn er nog heel veel dingen die ik met jullie wil delen!
Meiden, veel plezier en houd vol met de kwalen! Tot volgende week!!
zaterdag 21 maart 2009 om 09:00
Ben blij om te lezen dat jij er ook zo over denkt Nala.
Stond gisteren alle 'maaltijd dingetjes' de bacon en de kaas en ei enzo uit de maaltijdsalade te plukken toen ik me bedacht dat dit echt nergens over ging.
Aapje, wat leuk een eerste plopje. En dat het anders voelt is al een goed teken!
Star: ik voel het tot nu toe nog wel elke dag maar scheelt wel ontzettend in welke mate hoor. Eregisteren was het een echte bubbelparty en gisteren voelde maar af en toe heel lichtjes iets. Het zal wel liggen aan hoe het kindje die dag ligt.
Stond gisteren alle 'maaltijd dingetjes' de bacon en de kaas en ei enzo uit de maaltijdsalade te plukken toen ik me bedacht dat dit echt nergens over ging.
Aapje, wat leuk een eerste plopje. En dat het anders voelt is al een goed teken!
Star: ik voel het tot nu toe nog wel elke dag maar scheelt wel ontzettend in welke mate hoor. Eregisteren was het een echte bubbelparty en gisteren voelde maar af en toe heel lichtjes iets. Het zal wel liggen aan hoe het kindje die dag ligt.
zaterdag 21 maart 2009 om 10:42
Ik zal wel iets gemist hebben hoor..maar waarom zou je de bacon en de ei uit je salade prikken? Overigens scheelt het denk ik dat ik zwanger ben van de tweede, ben een stuk minder panisch over eten, ik zorg dat vlees goed gebakken is en groente gewassen. Maar gesneden sla uit een zakje was ik ook niet hoor, het enige waar je dan op kunt letten is dat je geen zakje pakt dat al 3 dagen open ligt ivm bacterien.
Nala, leuk een Quinny, mag ik je nog wel een tip geven? Wij hebben de Quinny freestyle en dat is me toch een enorm bakbeest als hij in de auto moet. Ik zou wel even kijken wat je ingeklapt over houd bij Quinny.
Schopjes voel ik ook niet elke dag hoor. Zo om de dag zo'n beetje.
Nala, leuk een Quinny, mag ik je nog wel een tip geven? Wij hebben de Quinny freestyle en dat is me toch een enorm bakbeest als hij in de auto moet. Ik zou wel even kijken wat je ingeklapt over houd bij Quinny.
Schopjes voel ik ook niet elke dag hoor. Zo om de dag zo'n beetje.
zaterdag 21 maart 2009 om 19:35
zaterdag 21 maart 2009 om 20:39
aapje die het zat is met de flessen. Ik snap, vorige week zijn ze bij mij opgehaald en ik had ze bijna uitgezwaaid. Duurt zo lang he! Leuk je eerste plopje waarschijnlijk. Zal nu wel wat vaker gebeuren denk ik.
Star ik heb wel iedere dag een plopje over het algemeen maar niet met regelmaat hoor. Volgens mij ligt het er ook erg aan hoe kindje ligt, placenta etc. Vriendin voelde van de 2de ook pas bij 20 weken weer het kindje, verschilt heel erg.
Inad succes met theorie! Spannend! Heb je al oefententamens gedaan, lukt dat?
Nala Aruba ik ben ook niet zo moeilijk hoor. Vlees let ik inderdaad erg op maar appel eet ik ook door alleen schoon te wrijven. Laatst zat ik met Nesta in zandbak besefte ik mij opeens ook dat ik op moest passen. Vergeet het soms ook, heb flink mijn handen gewassen en niet op nagels zitten kauwen .
Star ik heb wel iedere dag een plopje over het algemeen maar niet met regelmaat hoor. Volgens mij ligt het er ook erg aan hoe kindje ligt, placenta etc. Vriendin voelde van de 2de ook pas bij 20 weken weer het kindje, verschilt heel erg.
Inad succes met theorie! Spannend! Heb je al oefententamens gedaan, lukt dat?
Nala Aruba ik ben ook niet zo moeilijk hoor. Vlees let ik inderdaad erg op maar appel eet ik ook door alleen schoon te wrijven. Laatst zat ik met Nesta in zandbak besefte ik mij opeens ook dat ik op moest passen. Vergeet het soms ook, heb flink mijn handen gewassen en niet op nagels zitten kauwen .
zaterdag 21 maart 2009 om 22:08
Thx Lala, ik hou het in de gaten.
Maar als het goed is hebben we straks de Opel Zafira van mijn schoonouders en dan kan er ook een bakbeest in de achterbak.
Inad, suc6 dinsdag met je theorieexamen!
Ik ga zo mijn bed in. Ben de hele dag al grieperig. Voel me echt
Ook nog veel last van mijn rug en straalt nu uit naar mijn benen.
Ben zo bang dat het nu toch al mijn bekken is.
Meiden hier ervaring mee?
Maar als het goed is hebben we straks de Opel Zafira van mijn schoonouders en dan kan er ook een bakbeest in de achterbak.
Inad, suc6 dinsdag met je theorieexamen!
Ik ga zo mijn bed in. Ben de hele dag al grieperig. Voel me echt
Ook nog veel last van mijn rug en straalt nu uit naar mijn benen.
Ben zo bang dat het nu toch al mijn bekken is.
Meiden hier ervaring mee?
zondag 22 maart 2009 om 08:40
Nala, ik hoop dat het niet je bekken is, geen ervaring mee, maar dat schijnt een hele vervelenden pijn te zijn. Een opel Zafira heeft idd veel ruimte...maar...het bakbeest moet ook mee op vakantie of een weekendje weg (met alle andere babydingen). En erger nog, je moet het bakbeest zelf elke dag een keer of 3/4 optillen en in de auto zetten als je pech hebt. Koop vooral wat je zelf wilt hoor...maar ik zou willen dat iemand mij gewaarschuwd had toen wij zo'n ding gingen kopen, want ik til me een ongeluk.
zondag 22 maart 2009 om 17:42
maandag 23 maart 2009 om 08:48
maandag 23 maart 2009 om 11:52
Wij gaan juist huizen kijken, aanstaande zaterdag
Ons huis gaat komende week in de verkoop.
Hoe lang staat je huis te koop, Nala?
Star, echt? Jeez, das niet veel. Trek je het nog een beetje?
Ik heb over je gedroomd trouwens. Jij en sexistische rare collega van werk waren aan het vechten over een grote tuin. we zouden die met zijn allen opknappen, maar hij had niets gedaan
Ons huis gaat komende week in de verkoop.
Hoe lang staat je huis te koop, Nala?
Star, echt? Jeez, das niet veel. Trek je het nog een beetje?
Ik heb over je gedroomd trouwens. Jij en sexistische rare collega van werk waren aan het vechten over een grote tuin. we zouden die met zijn allen opknappen, maar hij had niets gedaan
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 23 maart 2009 om 15:06
Inad, ons huis staat vanaf aug '08 te koop.
Voor deze wijk heel erg lang, gemiddels staan ze hier 3 mnd te koop.
Maar das nu wel ff anders met de krediet crisis.
We hebben de kinderwagen gekocht en het kamertje!!!!!!!!!!!
Zal straks ff de foto's op Hyves zetten.
Ben daar zo blij mee. Wordt nu wel heel erg echt hoor.
De kinderwagen is dus de Quinny Buzz geworden, die ik al zei.
En het kamertje is creme met lichtbruin.
En Winnie the pooh beddengoed etc.
Zooooo cute!
Zijn nu niet naar Gouda gegaan. Deze zaak in Rotterdam is veel goedkoper, dus das super. (waren nu ruim 500 euro goedkoper als die in Roelofarendsveen!)
Veel kortingen en zo. Dingen er extra bij.
Kijk das nog eens leuk.
Vanaaf gaan we de kinderwagen ff in elkaar zetten en zo.
Oh ja, ook nog een maxi cosi erbij (ook met korting).
Dus helemaal happy de peppie.
Voor deze wijk heel erg lang, gemiddels staan ze hier 3 mnd te koop.
Maar das nu wel ff anders met de krediet crisis.
We hebben de kinderwagen gekocht en het kamertje!!!!!!!!!!!
Zal straks ff de foto's op Hyves zetten.
Ben daar zo blij mee. Wordt nu wel heel erg echt hoor.
De kinderwagen is dus de Quinny Buzz geworden, die ik al zei.
En het kamertje is creme met lichtbruin.
En Winnie the pooh beddengoed etc.
Zooooo cute!
Zijn nu niet naar Gouda gegaan. Deze zaak in Rotterdam is veel goedkoper, dus das super. (waren nu ruim 500 euro goedkoper als die in Roelofarendsveen!)
Veel kortingen en zo. Dingen er extra bij.
Kijk das nog eens leuk.
Vanaaf gaan we de kinderwagen ff in elkaar zetten en zo.
Oh ja, ook nog een maxi cosi erbij (ook met korting).
Dus helemaal happy de peppie.
maandag 23 maart 2009 om 18:42
Nala, leuk spulletjes gekocht. Welk zaak ben je geweest in R'dam?
Wij hebben trouwens een easy walker sky voor de halve prijs (met rentepunten van de postbank) gekocht (kwam ook als beste uit de test van consumentenbond). Vond het wel vroeg nu al,maar dacht anders is ie er misschien niet meer.
Qua commode twijfel ik ook nog over een ladekasje van ikea (hemnes). Weet alleen niet of hij diep genoeg is. Anders wordt het waarschijnlijk een commode die we van iemand kunnen krijgen die we dan een kleurtje geven. Kast hebben we al, dan hoeven we alleen nog een bedje.
Nog steeds geen plopjes (en heb de Aruba methode uitgeprobeerd). Ook zit ik nog 2 kilo onder gewicht van toen ik zwanger werd (maar is alweer 2 kilo meer dan het geweest is). Vraag me wel af of ik niet weinig aankom (nu 16 weken). Maar moet volgende week naar de vk, dus zal het dan wel horen.Heb wel een buikje. Met kleren valt het meestal niet zo op (beetje afhankelijk van wat ik aan heb).
Aruba, klonk wel heel leuk je sla was verhaal, had ik bij willen zij.
Aapje,ik ben vandaag uitgeplast. en ben er ook wel erg blij om. Eindelijk weer rustig en normaal op de plee zitten plassen.
Momo, beterschap voor zoon
Wij hebben trouwens een easy walker sky voor de halve prijs (met rentepunten van de postbank) gekocht (kwam ook als beste uit de test van consumentenbond). Vond het wel vroeg nu al,maar dacht anders is ie er misschien niet meer.
Qua commode twijfel ik ook nog over een ladekasje van ikea (hemnes). Weet alleen niet of hij diep genoeg is. Anders wordt het waarschijnlijk een commode die we van iemand kunnen krijgen die we dan een kleurtje geven. Kast hebben we al, dan hoeven we alleen nog een bedje.
Nog steeds geen plopjes (en heb de Aruba methode uitgeprobeerd). Ook zit ik nog 2 kilo onder gewicht van toen ik zwanger werd (maar is alweer 2 kilo meer dan het geweest is). Vraag me wel af of ik niet weinig aankom (nu 16 weken). Maar moet volgende week naar de vk, dus zal het dan wel horen.Heb wel een buikje. Met kleren valt het meestal niet zo op (beetje afhankelijk van wat ik aan heb).
Aruba, klonk wel heel leuk je sla was verhaal, had ik bij willen zij.
Aapje,ik ben vandaag uitgeplast. en ben er ook wel erg blij om. Eindelijk weer rustig en normaal op de plee zitten plassen.
Momo, beterschap voor zoon