Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 20 januari 2019 om 19:15
Eens. En dan over de verzekeringskant van diezelfde zorg.
Ik probeer meestal om het maar niet te lezen/reageren maar lukt niet altijd.
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Dat het me opvalt, dat ik me eraan erger, het betekent dat ik weer te veel tijd op Viva doorbreng.Pipistrello schreef: ↑20-01-2019 19:15Eens. En dan over de verzekeringskant van diezelfde zorg.
Ik probeer meestal om het maar niet te lezen/reageren maar lukt niet altijd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 januari 2019 om 19:19
Wat jij zegt, Mir!
Ook uit de gezondheidszorg en ook uit de arbeids/bedrijfsgezondheidszorg en nu is er natuurlijk best 1 en ander veranderd gedurende de laatste jaren maar dan nog...
Er worden echt hele foute dingen gepost!!
zondag 20 januari 2019 om 19:21
De gezondheidszorg is heel breed en veel. Er zijn verschillende mensen met verschillende problematieken en verschillende professionals met verschillende aanpak. Ik heb al tig psychologen gehad niet één was hetzelfde of gaf dezelfde advies. het probleem van het forum, is dat iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader en dat mag je juist of onjuist vinden.

zondag 20 januari 2019 om 19:22
Sommige dingen zijn ook gewoon onjuist. Heeft niks met een referetiekader te maken.

zondag 20 januari 2019 om 19:23
Sommige dingen zijn gewoon wel waar of niet waar. Iets met juiste kennis/wetenschap en bar weinig met refentiekader te maken.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-01-2019 19:21De gezondheidszorg is heel breed en veel. Er zijn verschillende mensen met verschillende problematieken en verschillende professionals met verschillende aanpak. Ik heb al tig psychologen gehad niet één was hetzelfde of gaf dezelfde advies. het probleem van het forum, is dat iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader en dat mag je juist of onjuist vinden.

zondag 20 januari 2019 om 19:25
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-01-2019 19:21De gezondheidszorg is heel breed en veel. Er zijn verschillende mensen met verschillende problematieken en verschillende professionals met verschillende aanpak. Ik heb al tig psychologen gehad niet één was hetzelfde of gaf dezelfde advies. het probleem van het forum, is dat iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader en dat mag je juist of onjuist vinden.
Juist of onjuist is nou niet iets dat je kan vinden.

zondag 20 januari 2019 om 19:26
Staaaaaaharrrr!
Solomio schreef: ↑20-01-2019 19:06Wat wordt er toch een hoop onzin verkondigd.
Niet een specifiek topic, meer algemeen.
Ik kom uit de gezondheidszorg en zie mensen regelmatig dingen schrijven die gewoon echt niet kunnen.
Verkeerd verstaan, verkeerd geïnterpreteerd, verkeerd begrepen, whatever.
Maar als je er dan wat van zegt zullen zij toch echt heus wel beter weten wat de dokter gezegd heeft.
En zo nog wat slechte lezers en interpreteerders hier.
Hoogste tijd dat ik weer aan de studie kan.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 januari 2019 om 19:26
Verschil tussen gezondheidszorg en geestelijke gezondheidszorg.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-01-2019 19:21De gezondheidszorg is heel breed en veel. Er zijn verschillende mensen met verschillende problematieken en verschillende professionals met verschillende aanpak. Ik heb al tig psychologen gehad niet één was hetzelfde of gaf dezelfde advies. het probleem van het forum, is dat iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader en dat mag je juist of onjuist vinden.
In die laatste is veel meer subjectiviteit, maar in de lichamelijke gezondheidszorg zijn veel meer zaken gewoon objectief vast te stellen.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 januari 2019 om 19:28
Of dit idd.

David Dunning
David Dunning
zondag 20 januari 2019 om 20:05
Ik geniet bescherming van oud forummers. Min of meer.
Ik wist het niet, jullie wel?
kinderen/zoon-van-19-en-niets-doen/list ... s/435782/5#
19.46 uur.
Een oudgediende, maar geen idee wie.
19.46 uur.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 januari 2019 om 20:10
Wat ontzettend leuk voor je! Wat houdt die bescherming in? Ze hacken het forum en halen alle stafjes weg? Ze infiltreren en worden mod? Spannend dit!Solomio schreef: ↑20-01-2019 20:05Ik geniet bescherming van oud forummers. Min of meer.
19.46 uur.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 20 januari 2019 om 20:11
Ze vinden alles briljant wat ik post.doornroosje9 schreef: ↑20-01-2019 20:10Wat ontzettend leuk voor je! Wat houdt die bescherming in? Ze hacken het forum en halen alle stafjes weg? Ze infiltreren en worden mod? Spannend dit!
En iedereen die dat niet vindt pesten ze weg.
Ik hartje ze.
David Dunning
David Dunning

zondag 20 januari 2019 om 20:23
Verdorie. Moet ik er ff heen rennen om te zeggen dat je die diagnose nog niet zo lang hebt? Of kan je dat zelf?Solomio schreef: ↑20-01-2019 20:05Ik geniet bescherming van oud forummers. Min of meer.
19.46 uur.
zondag 20 januari 2019 om 20:29
zondag 20 januari 2019 om 20:35
Lijkt me erg veel werk, zo'n fanclub tevreden houden. Ik heb het met je te doen Solo.Solomio schreef: ↑20-01-2019 20:05Ik geniet bescherming van oud forummers. Min of meer.
19.46 uur.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.