Abortuspil mislukt, volop zwanger
zaterdag 26 januari 2019 om 16:24
Ik ben door de pil heen zwanger geworden maar kwam er al gauw achter dat ik zwanger was en ben direct naar het ziekenhuis gegaan omdat ik geen kinderen meer wil.
Ik zou toen ongeveer 4 weken en 2 dagen zijn, mijn HCG was op dat moment 1300.
Op de echo was verdikt baarmoederslijmvlies van 18mm te zien dus zwanger.
Een abortuspil was de beste optie.
Eerste pil ingenomen, 48 uur later 4 tabletten ingebracht.
Na 5 uur begon het, krampen en 1x hevig bloedverlies, stolsels en heb daarna nog een aantal dagen licht gebloed als van een menstruatie.
Ik voelde me de volgende dag niet meer zwanger.
Een week later bloedprikken en de volgende dag belde de gyn: of ik mijn tabletten wel had ingenomen? Euh ja..?! Of ik had gebloed? Jazeker!
Mijn HCG was gestegen van 1300 naar 4500. Moest meteen de volgende dag komen voor een echo.
Op de echo vruchtzakje met embryo en 5.5 week zwanger.
Ik ben vreselijk in de war. Wie had ook een doorgaande zwangerschap en heeft de baby gehouden? Wie heeft ervaring met een mislukte abortuspil?
Een kloppend hartje wilde ik voor zijn maar daar is het nu te laat voor...
(
Ik zie enorm op tegen een curretage.
Graag ervaringen.
Ik zou toen ongeveer 4 weken en 2 dagen zijn, mijn HCG was op dat moment 1300.
Op de echo was verdikt baarmoederslijmvlies van 18mm te zien dus zwanger.
Een abortuspil was de beste optie.
Eerste pil ingenomen, 48 uur later 4 tabletten ingebracht.
Na 5 uur begon het, krampen en 1x hevig bloedverlies, stolsels en heb daarna nog een aantal dagen licht gebloed als van een menstruatie.
Ik voelde me de volgende dag niet meer zwanger.
Een week later bloedprikken en de volgende dag belde de gyn: of ik mijn tabletten wel had ingenomen? Euh ja..?! Of ik had gebloed? Jazeker!
Mijn HCG was gestegen van 1300 naar 4500. Moest meteen de volgende dag komen voor een echo.
Op de echo vruchtzakje met embryo en 5.5 week zwanger.
Ik ben vreselijk in de war. Wie had ook een doorgaande zwangerschap en heeft de baby gehouden? Wie heeft ervaring met een mislukte abortuspil?
Een kloppend hartje wilde ik voor zijn maar daar is het nu te laat voor...
Ik zie enorm op tegen een curretage.
Graag ervaringen.
anoniem_382004 wijzigde dit bericht op 26-01-2019 18:01
Reden: Verduidelijking
Reden: Verduidelijking
8.03% gewijzigd
zondag 27 januari 2019 om 20:10
Ik heb wél een idee.Juffiejuf schreef: ↑27-01-2019 12:40Sterkte! Als de redenen voor jou zwaar genoeg wegen om geen kindje in de wereld te brengen, dan moet je niet aarzelen.
Reactie Iones: je hebt echt geen idee wat je zegt. Ook uit een vreselijke thuissituatie kan een goed leven komen. En ja, ik heb ervaring daarmee.
Want jij praat vanuit jouw perspectief, maar iedereen ervaart z'n perspectief op een andere manier.
zondag 27 januari 2019 om 20:11
Je moet een kind pas het leven bieden als je er voor dat kind wil én kán zijn. En het niet overgeleverd laten aan de goedgunstigheid van het lot.Jwow schreef: ↑27-01-2019 13:03Niemand heeft een garantie op een perfect leven, er zijn genoeg kansloze babies geboren die het toch heel ver hebben geschopt, en genoeg mensen die alles voor de wind hadden die nu een waardeloos bestaan hebben. Je kan niet in de toekomst kijken helaas. Om op de voorhand al te bepalen dat iemand geen kans verdient vind ik persoonlijk voor God spelen. Kijk wil je het niet dan niet, maar TO stelde hier een open vraag.
Ik denk dat de beslissing om over te gaan tot curettage in dit geval het beste is. Blijft het natuurlijk niet leuk om te ondergaan. Veel sterkte!