Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 22 maart 2009 om 17:28
TD is klaar en ploft nu op de bank om daar niet meer vanaf te komen vandaag...
Ohhhhh ging t over t balkon Miran, tja dat was echt niet duidelijk hoor! zijn TM en GL trouwens helemaal uit de picture?
hai WM, klinkt als goed weekend! Maar eh..sorry dat ik t vraag, maar net nog goed gesprek gehad en je moet steeds denken aan gister..betekent dat wat?
Hoe staat t trouwens met vakantieplannen van jou en Indi?
Ohhhhh ging t over t balkon Miran, tja dat was echt niet duidelijk hoor! zijn TM en GL trouwens helemaal uit de picture?
hai WM, klinkt als goed weekend! Maar eh..sorry dat ik t vraag, maar net nog goed gesprek gehad en je moet steeds denken aan gister..betekent dat wat?
Hoe staat t trouwens met vakantieplannen van jou en Indi?
zondag 22 maart 2009 om 17:53
Goed gesprek gehad met die goede vriend van mij......niet veel bijzonders hoor. Maar gewoon over mij en die goede vriend gehad. Dat wij een fijne en speciale band hebben. Zonder iets meer. Dat wij dat best zeldzaam vinden als man en vrouw
Ik ben nu hard aan het werk voor mijn werk....verder een stressvolle week voor de boeg op mijn werk.
Dus dat ik maar veel aan gister moet denken bedoel ik mee, dat ik dan goed moet terug denken aan het ultieme relaxdagje van gister! Want dat vergeet je zo snel in de stress!
Ik ben nu hard aan het werk voor mijn werk....verder een stressvolle week voor de boeg op mijn werk.
Dus dat ik maar veel aan gister moet denken bedoel ik mee, dat ik dan goed moet terug denken aan het ultieme relaxdagje van gister! Want dat vergeet je zo snel in de stress!
zondag 22 maart 2009 om 18:15
Hoi allemaal..
@Xen: leuk he lekker shoppen bij Ikea??
@WM; heerlijk naar de sauna geweest! Klinkt als een goed weekend! Heb je sms gehad hoor..Lief! Heb alleen niets terug gestuurd..sorry
@Pop: Veel plezier bij het bandje..maar je bent er vast al
@Ingel: Groen klinkt goed!!! Wordt vast een heel knus huisje!
@Wuzz: Hoi! Druk bezig met dingen voorbereiden voor je reis?? Bedankt voor je lieve berichtje!
@Prik: Al klaar met werken?
Ik geloof dat ik nog nooit zo lui ben geweest...heeeeeerlijk! Nu even eten en straks komt er een vriendinnetje een wijntje drinken..
@Xen: leuk he lekker shoppen bij Ikea??
@WM; heerlijk naar de sauna geweest! Klinkt als een goed weekend! Heb je sms gehad hoor..Lief! Heb alleen niets terug gestuurd..sorry
@Pop: Veel plezier bij het bandje..maar je bent er vast al
@Ingel: Groen klinkt goed!!! Wordt vast een heel knus huisje!
@Wuzz: Hoi! Druk bezig met dingen voorbereiden voor je reis?? Bedankt voor je lieve berichtje!
@Prik: Al klaar met werken?
Ik geloof dat ik nog nooit zo lui ben geweest...heeeeeerlijk! Nu even eten en straks komt er een vriendinnetje een wijntje drinken..
zondag 22 maart 2009 om 18:52
zondag 22 maart 2009 om 18:53
Uiteraard!
Winterdepressie zullen we maar zeggen denk ik. Hard en veel gewerkt 's avonds niet eens ambitie om mijn laptop aan te zetten. Verder ben ik ook bezig geweest om eens wat meer tijd proberen door te brengen met mensen buiten de virtuele wereld. Schijnbaar zijn daar ook mensen hebben ze me verteld.
En aangezien het toch het Singles topic betreft, ik ben nog steeds Single. Wel een aantal dates gehad maar een 2de date zit er nooit in.
Winterdepressie zullen we maar zeggen denk ik. Hard en veel gewerkt 's avonds niet eens ambitie om mijn laptop aan te zetten. Verder ben ik ook bezig geweest om eens wat meer tijd proberen door te brengen met mensen buiten de virtuele wereld. Schijnbaar zijn daar ook mensen hebben ze me verteld.
En aangezien het toch het Singles topic betreft, ik ben nog steeds Single. Wel een aantal dates gehad maar een 2de date zit er nooit in.
zondag 22 maart 2009 om 18:58
Snap ik wel hoor BE, maar t zou wel aardig geweest zijn dat je ons gemeld had dat je even afstand wilde nemen. Het is gewoon raar dat mensen 'zomaar' verdwijnen, soms ben je dan echt ongerust over mensen, zoals ik nu voel met Mozz bijv.
Met jou dacht dat ik dat je vriendinnetje had, niet dus, jammer voor je!
Met jou dacht dat ik dat je vriendinnetje had, niet dus, jammer voor je!
zondag 22 maart 2009 om 19:01
Xen, was eigenlijk ook helemaal niet gepland dat ik niet meer langskwam hoor. Op een gegeven moment denk je he ik ben er al een week niet meer geweest en dat wordt dan langer en dan wordt de drempel steeds weer hoger om nog langs te gaan. Althans zo werkt het bij mij meestal.
Sorry!
Wat is er met Mozz dan?
Sorry!
Wat is er met Mozz dan?
zondag 22 maart 2009 om 19:07
Pff...zit in werkontwijkend gedrag modus.
Moet nog verslagje maken en strijken, valt wel mee. Maar toch, zit al uren te surfen...zonde...ach..
MP, hoestie met regenboogfoetje, hopelijk iets minder kleurrijk
Xen, het is nie egt vak. met de dinnetjes. Paar daagies weg. Heb eigenlijk nie zoveel puf om de praten als Brugman modus in te gaan. Als we samen in de stad een restaurant moeten kiezen is het al niet 1-2-3......Dus wrsch. blijft het originele plan van stand en Wuzz blijft tuuzz. Maar wel met 2 anderen naar onze Zuiderburen binnenkort. Yeah! En mijn eigen vak. is in t najaar (is de planning).
Moet nog verslagje maken en strijken, valt wel mee. Maar toch, zit al uren te surfen...zonde...ach..
MP, hoestie met regenboogfoetje, hopelijk iets minder kleurrijk
Xen, het is nie egt vak. met de dinnetjes. Paar daagies weg. Heb eigenlijk nie zoveel puf om de praten als Brugman modus in te gaan. Als we samen in de stad een restaurant moeten kiezen is het al niet 1-2-3......Dus wrsch. blijft het originele plan van stand en Wuzz blijft tuuzz. Maar wel met 2 anderen naar onze Zuiderburen binnenkort. Yeah! En mijn eigen vak. is in t najaar (is de planning).

zondag 22 maart 2009 om 19:44
Tsja...ik snap jullie bezorgdheid aan de ene kant...
Aan de andere kant denk ik het is virtueel en als iemand de virtuelen op de hoogte had willen stellen van iets wat irl speelt die persoon het had gedaan....
Dus ik concludeer dat desbetreffend persoon of niet wilt of niet in staat is om viva te informeren en daar kan ik niets aan doen/veranderen. Hoeveel ik jullie ook ben gaan waarderen....het is dan ff niet anders denk ik dan.
Als degene in kwestie zich virtueel weer meldt ben ik er virtueel voor hem/haar en of laat horen wat ik vond van de Missing In Action (MIA). Maar om gegeven deze situatie IRL gaan proberen uit te zoeken neuh...
Zo sta ik erin.
Was anders als ik had geweten dat het een single is zonder irl vrienden en fam. in NL die hier vr t werk zit en geen goed contact met collega's heeft....
Dan zou ik het als een sort of alertheid meldplicht zien maar nu...
Aan de andere kant denk ik het is virtueel en als iemand de virtuelen op de hoogte had willen stellen van iets wat irl speelt die persoon het had gedaan....
Dus ik concludeer dat desbetreffend persoon of niet wilt of niet in staat is om viva te informeren en daar kan ik niets aan doen/veranderen. Hoeveel ik jullie ook ben gaan waarderen....het is dan ff niet anders denk ik dan.
Als degene in kwestie zich virtueel weer meldt ben ik er virtueel voor hem/haar en of laat horen wat ik vond van de Missing In Action (MIA). Maar om gegeven deze situatie IRL gaan proberen uit te zoeken neuh...
Zo sta ik erin.
Was anders als ik had geweten dat het een single is zonder irl vrienden en fam. in NL die hier vr t werk zit en geen goed contact met collega's heeft....
Dan zou ik het als een sort of alertheid meldplicht zien maar nu...