Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:16
Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 21:08Het is geen volle maan. Missie heeft ook het Voice-topic gevonden. Daarin bespreken enkele forummers (waaronder ik) dit programma, terwijl het uitgezonden wordt. Zij post op dinsdag linkjes naar de optredens. Het is mij volstrekt onduidelijk waarom.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:20
Jij hebt geen kort rood haar toch?Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 21:17We zijn gewoon een stelletje onverdraagzame en zure napraters![]()
Dan pas je niet in dat hokje hoor.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:20
Dat sowieso. Vooral jullie.Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 21:17We zijn gewoon een stelletje onverdraagzame en zure napraters![]()

dinsdag 29 januari 2019 om 21:22
Betty_Slocombe schreef: ↑29-01-2019 20:44Dat lezen ze niet, ze zijn te druk bezig plaatjes van droge worsten te delen zodat ze een worstpakket kunnen winnen. "Oeh, dat zou echt goed van pas komen!"
Wanneer komt een worst precies van pas, vraag je je dan af. Maar de ideeën die ik daarover heb, zouden alleen in de balk aan de rechterzijde van deze pagina passen.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:39
Ja ik ga dan ook, hup de schaar er in.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:51
Niet. Alleen al die anderen wel.
En echt heel erg ook.

dinsdag 29 januari 2019 om 21:51
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze niet in een abortuskliniek werkt. Heerlijk denk ik, zo’n vrolijk iemand tussen je benen.Pipistrello schreef: ↑29-01-2019 21:49Laat Red Bull het niet lezen. Die is van de KOD *
* Kinderopruimingsdienst
dinsdag 29 januari 2019 om 21:52
Gelukkig dat jij niet klein bent.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 29 januari 2019 om 21:59

woensdag 30 januari 2019 om 07:55
Alleen als de klok stil staat. Als de kapotheid er voor zorgt dat de klok in 11:55 rond gaat i.p.v. in 12:00, dan veel minder vaak
Sorry
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

woensdag 30 januari 2019 om 08:52
Inderdaad. En je hoeft geen sorry te zeggen.JollyRider schreef: ↑30-01-2019 07:55Alleen als de klok stil staat. Als de kapotheid er voor zorgt dat de klok in 11:55 rond gaat i.p.v. in 12:00, dan veel minder vaak
Sorry
Voortaan zal ik het spreekwoord zo gebruiken als het hoort, maar dat is zo lelijk vanwege geen alliteratie.
Ik vind "wenen" een mal woord als je huilen bedoelt. Het doet me aan Kabouter Wesley denken, dus het zal wel Vlaams zijn.