*November 2009*

13-03-2009 20:24 851 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naamgeboorte/uigerekend Jongen/meisjeBroertje/ZusjeBijzonderheden PeggySue14 oktoberjongen en meisje Travelgirl335/11Merliena12/11meisjebroertje 3 jrMizenbegin novemberzusje 2,5Miriam197417/11meisjebroertje 1jr en zusje 3jrKloppend hartje!Cin7427/10meisjebroertje 1jr Dromer254/11 Pebbles5/11jongen2 broertjes 5+7 Queenie225/11Jongen 09/09/09!2 broertjes 5 en 7 Darceltje23/11jongenzusje bijna 1jr Kersje_7923/11 Elientje150224/11 Gliene27/10meisje1 zusje van 2 jr
Wat een hoop nieuwe deelnemers. Gefeliciteerd dames! Leuk ook dat er zo'n grote groep ervaren moeders is, daar kan ik vast nog wat van opsteken

Nog steeds niet misselijk, maar heb 2 dagen terug wel al mijn eerste hormonale uitbarsting gehad. Mijn vriend heeft het 's ochtends allemaal rustig geincasseerd en heeft me zelfs aan het einde van de dag van mijn werk opgehaald met een bos bloemen en een doosje bonbons :-) Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik erg weinig zwangerschapsverschijnselen heb, maar blijkbaar is er toch niets mis met mijn hormonen

@miriam, wat goed dat je vader zo positief heeft gereageerd. Wel een beetje rare opmerking van je stiefmoeder trouwens.

Ik vermoed overigens dat er binnen onze familie niemand verbaasd zal zijn. Eerlijk gezegd waren zij er al eerder aan toe dan wij. Alle broers en zussen van mijn vader zijn al opa en oma, dus mijn vader heeft al diverse keren niet al te subtiele hints laten vallen
Even snel hoor, want net terug van weekendje weg en best wel heel moe (2 uur en 12 uur naar bed).

Gefeliciteerd, alle 'nieuwe' zwangeren. En vooral Glory, wat fijn dat het na 6 jaar eindelijk gelukt is!

Queenie, jij dus ook al 2 zoons van 5 en 7?
Leuk zeg hier ook een tweeling

Dames allemaal gefeliciteerd
Spiddermouse: wat lief van je vriend!

Glory: heel bijzonder dat je eindelijk zwanger bent! En dat aan de vooravond van ivf! Je hebt niets gemist hoor, vond het erg zwaar en ben zo blij dat ik van dat spuiten etc. af ben.....

Pebbles: jee, dat je het trekt, ik lig om 21uur voor jaffa! Wel leuk weekendje gehad?
Welkom weer aan de nieuwen. Reeds bijgewerkt in de tabel.

Verder geen puf om te schrijven. Morgen en overmorgen werken.

Succes allemaal!
Allemaal een goed weekend gehad?

Pebbles: Ja inderdaad ook 2 kids al. Die van 7 is van juni en die van 5 van oktober. Ik kijk ernaar uit om het nog eens mee te maken!

Glory: Bijzonder he na 6 jaar. Hoe voel je je? Ik heb vrienden bij wie het nog niet is gelukt en denk nu echt dagelijks aan hun.

Miriam: Gelukkig een leuke reaktie van je vader, houd die maar vast.

Spidermouse: Erg leuk die bonbons en bloemen, ik zal mijn man ook weer wat hinds geven!

Succes en sterkte aan iedereen met vermoedheidsklachten en misselijkheid!
Voor mij is het vooral een rustig weekend geweest. Ik ben echt ontzettend snel moe de laatste tijd. Ik klamp me vast aan de boekjes die vertellen dat in het tweede trimester alles beter is.

Voor de tabel: 7 april eerste afspraak met verloskundige en 15 april eerste echo. Bedankt voor alle moeite Mereliena!
hallo allemaal, sinds dit weekend weet ik dat ik zwanger ben ! Wil me dus graag bij jullie aansluiten. Het is allemaal nog erg onwerkelijk, ondanks de vlagen van misselijkheid, gespannen buik, gevoelige borsten, sterker reukvermogen..... Was ook pas half februari gestopt met de pil dus verwachtte helemaal niet nu al zwanger te zijn! Ik denk dat ik 27 november ben uitgerekend. Maar volgens de clear blue test met 'conceptie-indicator' ben ik al langer dan 5 weken zwanger (maar ik kan het dus niet goed terug rekenen omdat ik helemaal niet meer ongesteld ben geweest na het stoppen met de pil)..... allemaal spannend en onwerkelijk dus! Het is overigens mn eerste zwangerschap/kindje.

groet, Kersje
Hallo,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb het vanochtend aan mijn collega verteld. Ze was helemaal enthousiast en heeft me gelijk wat leuke websites doorgestuurd waar je gratis pakketten kunt krijgen! :-)

Het is inderdaad erg leuk om het te vertellen! Mensen reageren allemaal zo leuk en verbaasd. En sommige zeggen, ik dacht het al! haha

ps. voor in het tabbelletje: Ik moet 30 maart voor de eerste keer naar de verloskundige. (kan niet wachten!)

Groetjes, Dromer
He meiden,

Pebbles, leuk weekend dus gehad. Ennuh 12 uur dat red ik ook niet hoor. Vóór negenen lig ik hier al voor pampus echt heel erg.

Spiddermouse, moet wel lachen om je verhaal. Maar wat lief van je vriend zeg! Dat zie ik die van mij nog niet zo snel doen hahah! Grappig dat het voor jullie omgeving geen verrassing zal zijn dat jullie een kindje krijgen. Hier was het met de eerste wel een enorme verrassing. Alleen mijn ouders wisten dat we bezig waren. Mijn vader was heel ziek en zou zijn kleinkind of zelfs mijn zwangerschap niet meemaken, dus heb ik mijn ouders wel verteld dat we bezig waren. Maar voor de rest, had niemand het verwacht!

Kersje, wat bizar joh! Gefeliciteerd, leuk hoor. Even afwachten dus hoe lang je precies zwanger bent.

Dromer leuk dat je het aan je collega hebt verteld. En die gratis paketten zijn inderdaad leuk. Moet alleen wel zeggen dat je dan op allerlei plekken geregistreerd staat. Ik word er nu nog steeds door lastig gevallen voor Evi-mannetje. Van de week nog, dat ze me dingen aan probeerden te smeren. Maar goed, dan zeg ik ook gewoon nee en is het ook weer klaar haha!

Miriam, wat ontzettend leuk dat je vader zo blij was. Beetje aparte opmerking wel inderdaad van je stiefmoeder, maar verstandig dat je je mond hebt gehouden. Ik ben daar dan weer minder goed in soms. Maar goed. Ja jouw jongste en die van mij schelen inderdaad niet veel leuk! Moet zeggen dat wij in eerste instantie ervan uit waren gegaan dat het langer zou duren. Met Evi-mannetje heeft het best een tijd geduurd voordat ik zwanger was. En daardoor hadden we er nu eigenlijk een jaar voor uitgetrokken. Vanaf zijn verjaardag zijn we ervoor gegaan en dan hoopten we eigenlijk dat er dan uiteindelijk zo'n 2,5 a 3 jaar tussen zou zitten. Maar het was dus meteen raak, dus wordt het uiteindelijk 21 maanden als alles goed gaat. Maar goed, dat wordt straks vast hartstikke leuk.

Peggysue, jullie het dubbelleuke nieuws nog met meer mensen gedeeld dit weekend?

Mereliena, niet lekker dus, balen hoor. Werk ze vandaag en morgen.

Hier een brak gevoel. Voel me beroerd. Begin weer zo misselijk te worden, dat ik bang ben voor wat gaat komen. Gisteren een heel leuke drukke dag gehad met familie. Daarna lekker vroeg naar bed, maar toen heeft Evi-mannetje weer heel de nacht gespookt. Uiteindelijk heeft hij wel wat geslapen op mijn buik. Maar goed, daardoor heb ik dus vrijwel niet geslapen. Ben net nog even een uurtje terug in bed gekropen, maar voel me niet lekker. Ga zo naar een vriendin dus da's gezellig, heb ik ook niet zoveel tijd om erover na te denken dat ik me niet lekker voel haha!

Nou fijne dag allemaal vandaag!
Hoi hoi,

Evi, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk heb je zo genoeg afleiding en denk je er niet meer zoveel aan.

Toen ik een paar weken geleden de verloskundige belde voor een afspraak. Vroeg ze me gelijk of ik na wilde denken over de combinatietest..

Heb me al een beetje ingelezen op het Internet.. maar blijf het toch moeilijk vinden..

Vooral omdat je toch nooit 100% zekerheid hebt.. Moeilijk moeilijk.. Hebben jullie tips/ervaringen?

Groetjes!
Hoi Dromer,

Bij ons zijn ze vorige week ook begonnen over de combinatietest, bloedafname kan bij mij al niet vanwege de tweelingzwangerschap. Dit maakt het ook wat moeilijker want stel, er is 1 kindje niet goed, en ik zou het weg willen laten halen dan is er kans dat de ander het ook niet redt. Ik ga dus niet voor deze test. Ik laat het zo!

Laat je goed informeren en vold dan je gevoel en verstand (in hoeverre dit mogelijk is)

Evi: jammer dat je zo misselijk bent, ik moet eigenlijk alleen 's morgens af en toe overgeven. Ik heb meer last van duizelingen, ga morgen ook mijn bloeddruk laten meten!

kersje: welkom en gefeliciteerd!
Hoi,van harte nieuwe zwangeren,

@ evi,ja die van ons schelen een paar dagen,mijn zoon is van 2-2

Helaas hij heeft me nu ook ff nodig.....misschien later nog ff...
He Cin, dan schelen ze echt haast niets, leuk! En nu dus ook een mannetje dat je nodig heeft. Succes!

Oh en Peggysue al overgegeven dus. Hier niet hoor, dus mag eigenlijk niet klagen. Maar vind heel de tijd dat misselijke zo irritant.

Dromer, lastig he die vragen. Wij doen het ook niet. Toen we bij onze eerste de intake hadden in het ziekenhuis zijn we goed voorgelicht vind ik. De arts zei toen dat we goed na moesten denken wat we met een uitslag wilden. Dat we goed moesten beseffen dat het kansen zijn waar ze mee zullen komen en geen zekerheden zeg maar. En wat wil je bijvoorbeeld als je een kans van 60% hebt dat je een kindje met Down hebt. Wij zouden het dan echt niet weten. Op grond van mijn leeftijd was de kans normaal gesproken niet hoog, dus hebben we gekozen het niet te doen. Maar goed het blijft natuurlijk allemaal erg lastig en heel persoonlijk. Maar denk dat het wel goed is om van te voren na te denken wat je met een uitslag wilt doen en bij welke uitslag je wellicht wilt kiezen om je zwangerschap af te breken of misschien wel door te gaan met onderzoeken.

Hier vanmiddag een leuke middag gehad en eigenlijk ook niet meer zo misselijk geweest gelukkig. Dus ik moet ook niet zeuren. Evi-mannetje ligt nu op bed en ik hoop echt dat hij vannacht lekker slaapt want ik ben wel erg moe. Maar goed, we zien het wel. Meiden fijne avond en tot later!
gefeliciteerd allemaal! wat een boel zwangeren erbij, leuk.

hier is het zwak ziek en misselijk, ik ben vooral enorm moe. ik kan me wel herinneren moe te zijn geweest tijdens de zwangerschap van mijn dochter, maar zo moe? het zal wel, maar goed.

verder ook behoorlijk misselijk en duizelig. ik loop behoorlijk brak rond. ik zal blij zijn als we woensdag wat meer weten (hopelijk een kloppend hartje), dan kan ik mijn baas inlichten dat ik niet vanwege een kater midden op de dag in slaap stort, maar dat ik zwanger ben.

hier dus geen geheimhouding. enkele mensen weten het inmiddels, mensen die ons erg gesteund hebben de afgelopen periode. als we woensdag meer weten bellen we ouders en daarna mag iedereen het weten. ik ben er inmiddels wel weer aan gewend, dat we nog niets vertellen, maar ik vind het wel prima. ik wil kunnen uitleggen waarom mijn ogen dichtvallen ondanks dat ik elke avond om 21u in bed lig :-)

wij testen overigens ook niet, de uitslagen van die testen zijn me te onzeker en onduidelijk om actie op te ondernemen. en dan zie ik het nut er niet van, op kansberekening komen we prima uit: geen afwijkingen in de familie en onder de 30.

we twijfelen nog over de 20-weken echo, maar die komt er misschien toch wel. bij onze dochter hebben we niet getest, wel de echo gehad. maar toen realiseerde ik me pas vlak van te voren wat het zou kunnen betekenen en voordat ik serieus begon te twijfelen werden we naar binnen geroepen. de hemel zij dank was alles in orde.

allemaal sterkte met de klachten, ik ga nog even lekker douchen en dan weer plat denk ik. mijn hoofd duizelt nogal

we zullen even zien hoeveel ik hier ben, de tijd ontbreekt me nogal, hahaha. ik wil namelijk heeel veeeeel slapen :-)
Mizen, spannend woensdag al je eerste echo. Moet zeggen dat ik er ook naar uit kijk hoor een kloppend hartje te zien. Maar ik moet nog twee weken wachten. Maar goed die weken kom ik ook wel door. En verder erg moe dus. Succes met slapen!

Over slapen gesproken, hier vannacht voor het eerst weer heerlijk geslapen. Mannetje werd alleen om kwart over twaalf even wakker en toen weer om zeven uur. Was bijna vergeten hoe het was als hij doorsliep. Erg hoor!
Hallo! Even snel vanaf mn werk een berichtje, ben vandaag weer aan de slag na een dagje thuis bijtanken gisteren, was zo moe, ook van alle emoties van het 'ontdekken'......

Heb alleen al 2 weken hele erge buikkramp, af en toe is het bijna niet uit te houden . En zo'n buikpijnaanval op mn werk is niet echt een lolletje, kan dan eigenlijk niet meer recht op mn stoel zitten , maar wil ook niets laten merken of vertellen voordat ik zeker weet dat het goed zit (na de 1e echo). Herkent iemand dit? Ben overigens wel al bij de huisarts geweest en die zei dat ik gewoon heftig reageer op de hormonen (heb tijdens mn menstruatie ook altijd veel last van buikpijn) en dat het verder niets iets is om me zorgen over te maken. Dat hoop ik dan maar.... Hoor graag jullie ervaringen! gr Kersje

PS: weet niet of het me lukt steeds op iedereen persoonlijk te reageren, er staan er l zoveel in het topic en al die namen onthouden gaat me vrees ik niet lukken ;)!
Zo, lekker aan het genieten van mijn mama-dag vandaag, vooral nu ze op bed ligt

Glory, wat bijzonder dt je na 6 jaar op de natuurlijke manier zwanger bent geworden! Zo zie je maar, er hoeft er maar één goed te kunnen zwemmen.

Spiddermouse, wat een lieve vriend heb jij. Hopelijk ga je z'n geduld niet al te veel op de proef stellen de komende maanden.

Als je nu al last hebt van zulke uitbarstingen, dan zal het er niet beter op worden als je je eigen schoenen niet meer aan kunt doen, je niet meer normaal kunt liggen/draaien op bed, je huid op knappen staat, de weegschaal steeds hogere getallen gaat aangeven..., nou ja, veel succes dus

Ik ben trouwens bij m'n vorige zwangerschap 9 maanden ontzettend moe geweest. Ik hoop voor je dat het bij jou na het eerste trimester overgaat.

Dromer25, ik heb tijdens m'n eerste zwangerschap alle pakketten aangevraagd die ik maar tegenkwam. Ik word idd ook nog steeds gebeld en gemaild (irritant), maar daartegenover staat dat ik nog nooit sudocrem heb hoeven kopen in de afgelopen 9 maanden.

Kersje, tijdens m'n eerste zwangerschap hen ik ook best veel last gehad van kramp in het begin (geen bloedverlies). Ik was erg bang dat dit duidde op een miskraam, maar volgens mijn verloskundige kwam het omdat mijn baarmoeder aan het oprekken was. Ik heb ook altijd veel last van krampen als ik ongesteld ben, dus misschien zijn onze baarmoeders gewoon erg gevoelig

Ik ben deze keer wel van plan om een combinatietest te doen. Vorige keer hebben we het niet gedaan, omdat ik een kindje met down niet 'weg zou laten halen', maar deze keer denk ik daar toch ietsje anders over.
dromer, het pakket van de c1000 is erg de moeite waard maar goed dan moet eerst de kleine er zijn. Voor de rest vul ik nooit mijn tel in en anders een oud nummer ;)

kersje, bij mijn eerste had ik ook zo'n pijn en dat was inderdaad het uitrekken van de baarmoeder. Bij mijn tweede had ik het in het begin ook en nu bij mijn derde heb ik ook al een avond krom gelegen. Het hoort er denk ik gewoon bij.

combi test, bij beide niet gedaan en bij deze derde ook niet. Ze kunnen alleen een kans zien op down. Ik vind het allemaal nog erg vaag. Een collega van mij had kans van 1 op 100 dat ze een down kindje kreeg. Het was bij haar hoe dan ook welkom en bij geboorte bleek het om een kerngezond meisje te gaan. Je moet er toch niet aan denken !! Nee hoor, hier gewoon lekker zo laten. Wel hecht ik waarde aan de 20 weken echo omdat ze daar veel meer op kunnen zien.

Hier gelukkig nog geen klachten bahalve moeheid. Ik hoop ook echt dat de misselijke onder ons er snel vanaf zijn. Zo erg dat overgeven...beterschap.

echo..zo spannend en ik moet ook nog zo lang wachten. Ik heb op 6 april mijn eerste 8 weken echo. Dan pas durf ik wat meer adem te halen ;) Altijd weer bijzonder zo kleine in je buik.

meiden ...ziek kindje hier dus ik ga weer.
Nou, ondanks dat ik in het weekend laat naar bed ging ben ik nu ook total-loss hoor! En het was echt een relax weekend met 6 (forum) vriendinnen dus laat naar bed maar ik 'moest' overdag niets.

Ik ben ook zo misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen. En sommig eten smaakt me ook helemnaal niet. En vreselijk moe, ik voelde me vandaag een wrak. Heb dat in eerdere zwangerschappen ook niet zo erg gehad als nu. Ik ga morgen dan ook niet werken maar een dagje rustig aan doen. Dat kan gelukkig makkelijk omdat we een eigen zaak hebben, Pebblo stuurt me gewoon naar huis!

Komt nu iedereen in aanmerking voor prenatale testen/onderzoeken? Ik dacht ik wel vanwege mijn leeftijd, maar wij doen het vooralsnog niet.

Ik heb 6 april eerste afspraak verloskundige, echo weet ik nog niet.

Nou, ik taai af. Trusten!
Hoi dames,

Ben ik ook weer eens.

Bedankt voor jullie warm welkom. Dat er al veel meiden zijn met kinderen vind ik ook geweldig. Jullie hebben het al eens meegemaakt en ik hoop dat jullie voor mij (als leek in het zwanger zijn) als vraagbaak kunnen dienen. Ik heb nergens last van. Alleen borrelende darmen na het avondeten. Ik drink nog evenveel koffie als van te voren en geen enkele geur brengt me aan het kokhalzen. ´k heb het idee dat ik alleen nog maar meer dingen lekker ga vinden. Mijn borsten tonen geen verandering en voelen niet anders aan. Verder ga ik wel vroeg naar bed maar dat doe ik wel vaker en het is niet van moeheid. Eigenlijk ben ik er helemaal niet gerust op omdat ik zo weinig voel. Ik ga nog elke keer met een kloppend hart naar het toilet en haal opgelucht adem als ik merk dat het nog is blijven zitten (als je begrijpt wat ik bedoel).

Maar genoeg geklaagd over het feit dat ik me zo goed voel....

Peggy-Sue, wat super dat je een tweeling krijgt. Als ik verder terug lees zie ik dat je 3,5 jaar bezig bent geweest. Sterk van jullie hoor. Ik weet niet of ik dat had gekund. Wij hebben sowieso al lang getwijfeld om voor IVF te gaan. En tussen elke 3 IUI behandelingen hebben we bijna een jaar pauze genomen en het op zijn beloop gelaten. Maar naarmate je ouder wordt (we zijn nu allebei in de 30) wordt het steeds meer een issue.

Evi, wat vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld. Maar wel weer fantastisch dat je zo snel weer zwanger bent geraakt nadat je er weer voor bent gegaan.

Bloemetje, je bent uitgerekend op 11-11. Goede datum want dan begint carnaval. Daar heb je misschien helemaal geen boodschap aan haha. Tja, dat aftellen is echt vreselijk. Succes.

Spiddermouse, Wat een ontzettend lieve vriend heb je. Echt een schat. Wanneer ga je het aan je familie vertellen? Ik herken je verhaal. Mijn ouders zijn er ook al jaren aan toe. Ik zou het voor hun zo erg vinden als het nooit mee zouden maken om opa en oma te worden.

Mizen, Heel veel succes morgen met de echo. Ben ontzettend benieuwd. Misschien knap je er wat van op. Ik heb ook al eens van mensen gehoord dat de misselijkheid en het ellendige gevoel halveerde na een positieve echo.

Miriam, ik ben ook huiverig tot de 1e echo. Jij met je 3e dus ook. Leuk dat jullie het hebben ´verteld´ met een tekening van jullie dochter. Ben benieuwd hoe je dochtertje op de zwangerschap gaat reageren.

Barbarella, hoe gaat het me je? Nog erg misselijk. Hoop dat je je toch snel beter gaat voelen.

Cin, opvallend dat je nu al misselijk bent terwijl je bij de vorige zwangerschap nergens last van had. Ik hoop dat het niet veel erger wordt.

Dromer, leuk om het te kunnen vertellen. Hoe is het met je enkels? Ik heb ook last van borrelende darmen. Nog een klein weekje wachten en dan mag je naar de VK. Ik weet hoe je je voelt om af te moeten tellen (net als de andere lotgenoten hier).

Pebbles, jij bent dus een doorgewinterde forumster. Wat leuk dat jullie al zo´n vriendschap hebt opgebouwd en een weekend weg gaan. Kan me voorstellen dat je nu helemaal voor pampus ligt. Lekker dat je een beetje je tijd kan indelen met jullie eigen zaak.

Queenie, ik lees dat jij ook een korte cyclus hebt. Die van mij schommelt tussen de 21 en 25 dagen.

Krokusje, wanneer mag jij voor de eerste echo? Echt geweldig dat je aan MvM meedoet. Helaas zit dat er voor mij niet in ivm met m´n baan. Ik werk fulltime en moet ook geregeld reis. Ik weet echter maar al te goed hoe onmisbaar jullie zijn. Petje af hoor.

Darceltje, wat leuk nu alweer in verwachting bent van nummer 2. Zo blijf je lekker in het ritme

toch?

Kersje, wat vervelend dat je zo´n erge buikkrampen hebt. Maar wel super dat het zo snel gelukt is. Heb je al een afspraak gepland bij de vk? Misschien dat ze je dan iets meer kunnen vertellen.

Sorry als ik iemand vergeten ben. De lijst is inmiddels zo gezellig lang dat ik het niet meer zo goed kan bijhouden.

Tot later.

-x-
Oei zoveel misselijkheidklachten... hier (nog) niet. Of zou dat komen omdat jullie net iets verder zijn? We wachten het wel af, sterkte meiden.

Voor de tabel: 16 april intake+echo.
Beste dames, helaas geen goed nieuws hier. Mijn eerdere intuitie over te weinig zwangerschapsklachten blijkt toch te kloppen. Ik heb gisteren een miskraam gehad. Gelukkig kon ik gisteren al voor een spoedafspraak terecht in het ziekenhuis. Ze hebben een echo gemaakt en daar was te zien dat ik zwanger was, maar dat het vruchtje niet ver is gekomen. Was die hormonale uitbarsting toch meer pms dan hcg. Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving behoorlijk wat vrouwen ken die na een miskraam gewoon gezonde kindjes hebben gekregen dus na een maandje rust laat ik de natuur waarschijnlijk weer zijn gang gaan. Bij deze meld ik me af bij de november 09 mama's. Veel succes meiden en ik zal zo af en toe zeker nog kijken hoe het met jullie gaat!
Nee Spiddermouse, wat ontzettend naar! Gewoon heel erg kut, als ik dat even zo bot hier neer mag zetten. Nou heel veel sterkte voor jou en hopen dat het snel weer zo mag zijn. Dikke knuffel meis
Nee Spiddermouse, wat ontzettend naar! Gewoon heel erg kut, als ik dat even zo bot hier neer mag zetten. Nou heel veel sterkte voor jou en hopen dat het snel weer zo mag zijn. Dikke knuffel meis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven