Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Miran wie is CM ?
Dan is het nu 100% zeker weten Q niet, dan zou je niet twijfelen bij de foto's toch? grapje! Als het leuk genoeg is om af te spreken....gaan met die banaan! ben wel weer toe aan een leuk dateverhaal!
ik heb ook niet op hem 'gewacht' Xen. Heb ook verschillende mannen in de tussentijd ontmoet zeg maar. Maar nu we elkaar irl gezien hebben...en buuf speelt geen rol meer.
Appel...snap wat je bedoelt, heel moeilijk om hier de juiste situatie te schetsen en exact je gevoel te verwoorden. Ik was er bij vrijdag en heb het gezien...Appel en McSteamy.

Vandaar Q dat ik dat zei dat je kort door de bocht reageerde...je hebt gelijk hoor ansich maar je hebt niet altijd alle info.

Wuzzie....ik herken helemaal wat je zegt en hoe ik het ook zie en wil met iemand!
ok, maar heeft hij je niet eerder verteld dat hij geen relatie wil?
Ach..time will tell en ik moet vooral mezelf in de gaten houden. Gaat wel lukken hoor...hoe de afloop ook zal zijn.
Of hij zo'n goddelijk lijf heeft als Q, ja dat weet ik natuurlijk nog niet hehe.........

Vleer, lees ff mijn 1e lange post van vanmorgen!

Sta jij ook in
Miran...wat leuk!! Ja foto hoeft niet altijd wat te zeggen en als het via de chat leuk is...ja je weet het toch pas als je elkaar ontmoet. Afspreken maar!!!!!
Foei! Appel, Waarom zou ik over je heen gaan joh...

Ik zie op dit forum (niet eens op dit topic) heel vaak dat mensen van alles roepen tegen een TO en dan denk ik iets genuanceerder zal niet misstaan sodejuuz...

Zeker omdat het 9 van 10 x gaat om een nieuw TO, bij onze topic schrijven mensen langer mee en dan heb je meer achtergrond info en nog....is het oppassen geblazen.

Zelfs bij mijn familie en vrienden ga ik niet zeggen wat ze moeten doen, ik geef mijn onderbouwde mening en help ze (door kritische vragen te stellen) mee denken. 4 de rest het is hun leven en je bent er niet (altijd) bij. Ik heb de emoties, chemie, klik, vibraties dat zegt allemaal meer dan woorden niet gevoeld.

Enige wat ik kan zeggen is pas goed op je hartje meid.
Vleer was vanmorgen dus niet zo wakker ..grmbl ff terug lezen
Erykah was idd vrijdag de toeschouwer...hahaha

Was gezelli
Is weer bij gelezen .. aaah ConsultantMeneer..

Leuk Miran,, gewoon lekker daten..wannttt Daten = Weten
thnx Wuzzie

Ik weet dat iedereen goede bedoelingen heeft en dat waardeer ik ook. En het is fijn het hier van je af te schrijven. Je gaat er toch over nadenken.
quote:Xenia66 schreef op 22 maart 2009 @ 21:45:

ok, maar heeft hij je niet eerder verteld dat hij geen relatie wil?Tegen mij niet nee tot vorige week zondag waarin hij zei er niet aan toe te zijn
ik sluit me aan bij Vleer...idd daten=weten
quote:Erykah schreef op 22 maart 2009 @ 21:45:

Appel...snap wat je bedoelt, heel moeilijk om hier de juiste situatie te schetsen en exact je gevoel te verwoorden. Ik was er bij vrijdag en heb het gezien...Appel en McSteamy.

Vandaar Q dat ik dat zei dat je kort door de bocht reageerde...je hebt gelijk hoor ansich maar je hebt niet altijd alle info.

Wuzzie....ik herken helemaal wat je zegt en hoe ik het ook zie en wil met iemand!Oké, point taken.
Volg je hart, maar bewaak het ook (lastige opgave, maar ik weet dat je dat kunt!).
Sorry Apppel dat ik ff niet meedoe aan jouw discussie :-)

Ik weet er te weinig van en je krijgt al genoeg raad hier van de anderen toch?
quote:Erykah schreef op 22 maart 2009 @ 21:45:

Wuzzie....ik herken helemaal wat je zegt en hoe ik het ook zie en wil met iemand!

Nou denkt iedereen dat we een trio date hadden

rirarollade
Miran,

Wat Vleer zegt, daten=weten. Ik ken zoveel mensen m/v dat de foto geen weerspiegeling is van hoe IK ze zie. Zowel in hun voor- als nadeel hihihi

Ik moet gaan vragen hoe ze dat bij mij beleven eigenlijk hm..
quote:appeltje72 schreef op 22 maart 2009 @ 21:52:

[...]

Tegen mij niet nee tot vorige week zondag waarin hij zei er niet aan toe te zijn

En knoop dat maar goed in je oren, voordat je een jaar verder bent en hij wil nog steeds geen relatie. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje wil zeggen

quote:appeltje72 schreef op 22 maart 2009 @ 21:56:

[...]

Nou denkt iedereen dat we een trio date hadden

rirarolladeTrio? Niks aan..veel te druk.
Heeft gisteren nog ergens gelezen ... als een man zegt er niet aan toe te zijn , is hij er niet aan toe..
quote:Q-Q schreef op 22 maart 2009 @ 21:58:

[...]

Trio? Niks aan..veel te druk.Je neus groeit Q
quote:appeltje72 schreef op 22 maart 2009 @ 21:52:

[...]

Tegen mij niet nee tot vorige week zondag waarin hij zei er niet aan toe te zijnOh......niet eerlijk van hem, sorry dat ik t zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven