Mijn angst
woensdag 6 februari 2019 om 13:45
Jaaaaa, gesprek gehad net met uzb en die grietje is wildenthousiast! Ze gaat datum voor eindgesprek met bedrijf regelen. Als een koning liep ik naar buiten!
1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)
Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.
Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)
Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)
Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.
Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)
Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
woensdag 6 februari 2019 om 16:40
Oh nee.....
Zal je zien dat die grietje je testen heeft vervalst!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
woensdag 6 februari 2019 om 16:40
woensdag 6 februari 2019 om 16:41
woensdag 6 februari 2019 om 16:46
woensdag 6 februari 2019 om 16:46
Zíeltje! T is ook wat he? Gelukkig komt de TTTOT to the rescue!
Droombaan uiteraard, daar bij de Nuon. Wat mag je doen, ontevreden klanten afpoeieren aan den telefoon? Gááf! Ik hoop echt dat je het word hoor! Heusch ende echt waar!
P.S. Grobs! Kom aan mijn hart mede-TTTOT!
Droombaan uiteraard, daar bij de Nuon. Wat mag je doen, ontevreden klanten afpoeieren aan den telefoon? Gááf! Ik hoop echt dat je het word hoor! Heusch ende echt waar!
P.S. Grobs! Kom aan mijn hart mede-TTTOT!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 6 februari 2019 om 16:51
Hoezo geen tijd?! Is dat zo moeilijk? Ze willen toch nieuwe vakmensen! Ze staan toch te springen om nieuw personeel?parbleumondieu schreef: ↑06-02-2019 16:46Ja, het is natuurlijk absoluut niet mogelijk dat iemand bij dat bedrijf vandaag geen tijd had om een antwoord te geven aan het uzb.
Het mag een godswonder heten als jij een baan krijgt. En ik ben niet eens gelovig.
Maar ik gun het je toch. En ons ook.
Nou ja, met nog 12 minuten te gaan, mag ik een tweede baan afschrijven.
Uzb + Kluun werkt voor geen meter. Even een paar dagen bijkomen van deze harde teleurstelling en maandag alle uzb's negeren en direct bij bedrijven solliciteren.
Thanx voor de steun en liefde allemaal grietjes.
p.s. Als ik baan heb kunnen we misschien afspreken? Ik wil namelijk ook binnen een jaar trouwen.
woensdag 6 februari 2019 om 16:53
Mijn grote TTTOT leider!Hasse88 schreef: ↑06-02-2019 16:46Zíeltje! T is ook wat he? Gelukkig komt de TTTOT to the rescue!
P.S. Grobs! Kom aan mijn hart mede-TTTOT!![]()
![]()
![]()
Nou, heb ik mijn best gedaan of wat? We zijn het nog niet verleerd hè!
Nog 7 minuten.....
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 6 februari 2019 om 16:55
Er is een verschil tussen een keer een geintopic openen en stoppen omdat het dodelijk vermoeiend en saai wordt.Kluun1985 schreef: ↑06-02-2019 16:51Hoezo geen tijd?! Is dat zo moeilijk? Ze willen toch nieuwe vakmensen! Ze staan toch te springen om nieuw personeel?
Uzb + Kluun werkt voor geen meter. Even een paar dagen bijkomen van deze harde teleurstelling en maandag alle uzb's negeren en direct bij bedrijven solliciteren.
p.s. Als ik baan heb kunnen we misschien afspreken? Ik wil namelijk ook binnen een jaar trouwen.
Maar blijkbaar weet jij het verschil niet
woensdag 6 februari 2019 om 16:55
Je bent een heldin! Ik heb er al vast een pilske op opengetrokken!Grobbekuiken_ schreef: ↑06-02-2019 16:53Mijn grote TTTOT leider!![]()
Nou, heb ik mijn best gedaan of wat? We zijn het nog niet verleerd hè!
Nog 7 minuten.....
En Kluun? Al wat gehoord? Nog vijf minuutjes jongen! (want morgen kunnen ze je uiteraard niet terug bellen, of maandag. Dat staat buiten kijf!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 6 februari 2019 om 17:05
Je overdrijft man, rustig an.Kluun1985 schreef: ↑06-02-2019 16:51Hoezo geen tijd?! Is dat zo moeilijk? Ze willen toch nieuwe vakmensen! Ze staan toch te springen om nieuw personeel?
Je moet echt beter leren trollen hoor.
Maar hé! Je hebt nu toch tijd over, succes!
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 6 februari 2019 om 17:12
+100