Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nav jullie commentaren hier dat topic ook 'ns opgezocht en er hier en daar wat in gelezen, maar ik denk dat het lachen die TO nog wel zal vergaan zodra die man helemaal overprikkeld raakt door die blaag en de drukte niet meer trekt.
Ik vind dat die TO met haar autistische man heel leuk schrijft.
Maar wat ik constant denk bij het lezen is dat ze over een paar jaar een topic heeft over een scheiding omdat er niet te leven is met deze man. En dat de viva dames dan gaan vragen waarom het in hemelsnaam een goed idee was om kinderen met hem te krijgen.
Oh en ik vond dat ik begin deze week vreselijk dure dekbedhoezen had gekocht, gelukkig waren ze 1+1 gratis maar jeetje de prijs valt in het niet bij die Duitse hoezen.

Ik heb dus eigenlijk nog heel zuinig aan gedaan. :puh:
_Inkie_ schreef:
08-02-2019 09:52
Ik vind dat die TO met haar autistische man heel leuk schrijft.
Maar wat ik constant denk bij het lezen is dat ze over een paar jaar een topic heeft over een scheiding omdat er niet te leven is met deze man. En dat de viva dames dan gaan vragen waarom het in hemelsnaam een goed idee was om kinderen met hem te krijgen.
Ik denk dat het uit de duim gezogen is/gegoogeld.
redbulletje schreef:
08-02-2019 09:37
Nav jullie commentaren hier dat topic ook 'ns opgezocht en er hier en daar wat in gelezen, maar ik denk dat het lachen die TO nog wel zal vergaan zodra die man helemaal overprikkeld raakt door die blaag en de drukte niet meer trekt.
Dat is heel goed mogelijk. De neiging om het positieve te zien in een moeilijke situatie, spat er vanaf. Een soort ontkenning. Dat zal een coping-mechanisme zijn dat op dit moment werkt, maar of het blijft werken, is de vraag.

Persoonlijk vind ik het topic trouwens niet het volgen waard. Ik heb er alleen even gelezen omdat het hier de gemoederen bezig hield.
Dat ja, en andersom. Dat het voor het kind later vreselijk zal zijn als je een vader hebt die zich zo gedraagt. Maar ik denk ook dat het niet waar is, of anders heeeeeel sterk overdreven. Geloof namelijk niet dat je dit zo zou laten gebeuren allemaal.

redbulletje schreef:
08-02-2019 09:37
Tessa- schreef:
08-02-2019 10:16
Dat ja, en andersom. Dat het voor het kind later vreselijk zal zijn als je een vader hebt die zich zo gedraagt. Maar ik denk ook dat het niet waar is, of anders heeeeeel sterk overdreven. Geloof namelijk niet dat je dit zo zou laten gebeuren allemaal.
Mwah, autisme is deels erfelijk. Wie weet wil de verse baby over een paar jaar alleen maar droog brood met een rolletje ham ernaast en bestaan zijn eerste tekeningen uit een turfschema waarin hij bijhoudt hoeveel hapjes hij over een boterham doet. Dan heeft hij in elk geval een moeder die hem voldoende spreadsheets aanlevert en hem niet meteen meesleept naar een psycholoog.
Dat die TO die zonder kind op vakantie ‘moet’ schrijft dat ze naar Noorwegen wil, is dat een hint?
;-D
Eze schreef:
08-02-2019 11:12
Dat die TO die zonder kind op vakantie ‘moet’ schrijft dat ze naar Noorwegen wil, is dat een hint?
Ah shit, ik dacht dat t echt was...
Een zebra is geen paard met strepen
Eze schreef:
Deze TO draait al even mee, ben bang dat het echt is
lilalinda schreef:
08-02-2019 11:40
Deze TO draait al even mee, ben bang dat het echt is
O, dat is echt hoor, ik herinner me die TO heel erg goed. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Eze schreef:
:rofl: helemaal niet bij stil gestaan!
In zo'n negatief topic moet je alles tegen een positief daglicht houden.
doornroosje9 schreef:
08-02-2019 12:33
O, dat is echt hoor, ik herinner me die TO heel erg goed. ;-D
Die heeft al jaren van die vage dingen idd
Hoe kun je ook alweer zien dat iemand je onder de negeer heeft?
Head* schreef:
08-02-2019 14:44

Dan kan je diegene niet loepen, dacht ik?
Life is short. Eat dessert first.
Head* schreef:
08-02-2019 14:44
Als ik ga naar mijn account en vervolgens naar het tabblad voorkeuren staat er: je hebt geen gebruikers geblokkeerd.
Ik neem aan dat er ook een lijstje namen zou kunnen staan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
08-02-2019 15:20
Als ik ga naar mijn account en vervolgens naar het tabblad voorkeuren staat er: je hebt geen gebruikers geblokkeerd.
Bij mij staat, u heeft alle trollen geblokkeerd. 8-.
feow schreef:
08-02-2019 15:20
Dat is niet wat Head bedoelt toch? Ze wil weten hoe je kan zien dat de ander jou geblokkeerd heeft.
doornroosje9 schreef:
08-02-2019 14:48
Dan kan je diegene niet loepen, dacht ik?
Oja dat was het!
Dus als je niet geloept wil worden, moet je gewoon iedereen onder de negeer zetten? Dat opent perspectieven voor forummers die er een hekel aan hebben als anderen ze loepen. Dat forumt ook wel lekker rustig :)
Ik heb de perfecte moeder met de perfecte relatie en de perfecte kindertjes en het perfecte netwerk en de perfecte verdeling van taken gespot.
#trots
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
08-02-2019 16:44
Ik heb de perfecte moeder met de perfecte relatie en de perfecte kindertjes en het perfecte netwerk en de perfecte verdeling van taken gespot.
#trots

PB graag.
O, gevonden. Jaargetijde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven