De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
woensdag 13 februari 2019 om 20:00
Nounou rascist dat vind ik wat overdreven. Volgens mij mag je zoiets best bespreken. Het gebeurde toch in de Luizenmoeder? Nou dan.
woensdag 13 februari 2019 om 20:01
Is toch ook vaak zo?pejeka schreef: ↑13-02-2019 19:23Ik vind De Luizenmoeder een geweldige serie, want in veel opzichten raken ze het doel om mensen een spiegel voor te houden. Ik vond alleen dat gebeuren rond die buitenlandse ouders van de laatste aflevering een misser en jammer dat er opeens een onderliggende agenda in de boodschap leek te zitten. Het was altijd nuchter en recht-to-the-point, en ik vond het jammer dat er in die aflevering opeens verweven moest zijn dat Nederlanders geen begrip hebben voor immigranten.
woensdag 13 februari 2019 om 20:09
Is ook weer zo
Nothing happens for a reason
woensdag 13 februari 2019 om 20:12
Hannah had in de vorige serie ook een min of meer ondersteunende rol. En was natuurlijk luizenmoeder.
Vind het trouwens nog te snel om te oordelen over hoe juf Ank nu wordt neergezet. Ben benieuwd. Sowieso gewoon erg leuk dat er weer een seizoen is.
Vind het trouwens nog te snel om te oordelen over hoe juf Ank nu wordt neergezet. Ben benieuwd. Sowieso gewoon erg leuk dat er weer een seizoen is.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
woensdag 13 februari 2019 om 20:14
Haha ja.
Maar de romance met Volkert was dan wel weer haar stukje.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
woensdag 13 februari 2019 om 20:20
Volgens mij wel ja. Ik heb het niet gezien, maar wel een artikel erover gelezen: https://www.demorgen.be/tvmedia/wanneer ... ty/shares/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 13 februari 2019 om 20:35
woensdag 13 februari 2019 om 20:37
woensdag 13 februari 2019 om 20:49
Maar ze is nu natuurlijk ook een doorgewinterde Klimop-moeder. Ik weet niet meer wat ze precies zei tegen die nieuwe met crimineel verleden
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 13 februari 2019 om 21:06
Ze zei dat het went.tonkje schreef: ↑13-02-2019 20:49Maar ze is nu natuurlijk ook een doorgewinterde Klimop-moeder. Ik weet niet meer wat ze precies zei tegen die nieuwe met crimineel verledenmoeder zei toen die heel verbouwereerd stond te kijken toen juf Ank begon te zingen en ze de klas uit bonjourde, maar het was zo'n 'ik ken deze juf' opmerking.
woensdag 13 februari 2019 om 22:44
Volgens mij omdat je het door de ogen van Hannah ziet. De luizenmoeder.
Vol verbazing over alles wat er op school gebeurd.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
donderdag 14 februari 2019 om 02:39
donderdag 14 februari 2019 om 12:03
herfstappeltaart schreef: ↑13-02-2019 20:00Nounou rascist dat vind ik wat overdreven. Volgens mij mag je zoiets best bespreken. Het gebeurde toch in de Luizenmoeder? Nou dan.
Eens.