Klussen vóór eisprong
donderdag 14 februari 2019 om 13:59
Hai Hai,
Ik begrijp eea niet helemaal goed. Uiteraard weet ik dat je vruchtbare periode zich uitstrekt tot een paar dagen voor je eisprong. Mijn eisprong was gisteren, afgelopen woensdag dus. Mijn partner en ik hebben afgelopen zondag voor het laatst geklust. Helaas daarna niet weer , aangezien mijn partner naar het buitenland moest.
Hoe lang blijft sperma leven, kan ik toch nog bevrucht zijn of is die tussentijd tot de ovulatie te lang geweest...?
Lees verschillende dingen hierover namelijk
Ik begrijp eea niet helemaal goed. Uiteraard weet ik dat je vruchtbare periode zich uitstrekt tot een paar dagen voor je eisprong. Mijn eisprong was gisteren, afgelopen woensdag dus. Mijn partner en ik hebben afgelopen zondag voor het laatst geklust. Helaas daarna niet weer , aangezien mijn partner naar het buitenland moest.
Hoe lang blijft sperma leven, kan ik toch nog bevrucht zijn of is die tussentijd tot de ovulatie te lang geweest...?
donderdag 14 februari 2019 om 15:37
Help mijn man is klusserKrabbeltje123 schreef: ↑14-02-2019 14:18Geeft het programma eigen huis en tuin een andere dimensie.![]()
donderdag 14 februari 2019 om 16:39
bestaan die echt? wow...*Kettricken* schreef: ↑14-02-2019 16:29Ik ken 1 vrouw die zo praat, "klussen voor een beeb en ongi"
Braak![]()
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 14 februari 2019 om 17:16
*Kettricken* schreef: ↑14-02-2019 16:29Ik ken 1 vrouw die zo praat, "klussen voor een beeb en ongi"
Braak![]()
Oh gut, de 'ongi' ook nog ja. Ongi
donderdag 14 februari 2019 om 17:24