Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 17 februari 2019 om 19:09
Ik weet nu wel wie ze voorheen was. Grappig dat zoiets uiteindelijk toch weer opvalt.Marana-- schreef: ↑17-02-2019 18:59Dat is wel te verklaren toch, ze is is geagiteerd, en dan gaat haar spelling altijd achteruit (zie ik wel vaker, ook bij anderen)
Fijn even bijgelezen hier, ben weer helemaal op de hoogte
Oh en natuurlijk braad je vlees eerst aan in vet, en doe je er daarna water bij om jus te maken. Water of wijn of bier, of gecombineerd, of bouillon, anders is de jus veel te vet.

zondag 17 februari 2019 om 19:11
Nu pas?Ana_Isabel** schreef: ↑17-02-2019 19:09Ik weet nu wel wie ze voorheen was. Grappig dat zoiets uiteindelijk toch weer opvalt.

zondag 17 februari 2019 om 19:12
Jah... Maaaar ik ben al heel lang niet geweest he en door reacties van derden ging ik pas de link leggen.
Vond het nog knap van mijzelf dat ik er ondertussen al 3 herkend heb..
zondag 17 februari 2019 om 19:16
geweldig he. ik moet het hier stiekem kijken want de andere helft van het huishouden krijgt er zelfmoordneigingen van
maar heerlijk, vooral die hysterische kostuums en haardrachten die compleet de plank misslaan..vrij geïnterpreteerd zullen we maar zeggen
zondag 17 februari 2019 om 19:22

zondag 17 februari 2019 om 19:25
shit bril niet op

zondag 17 februari 2019 om 19:30
Ik herken ook bijna nooit iemand, maar sommige nieuwe nicks liggen er wel heel duidelijk bovenopAna_Isabel** schreef: ↑17-02-2019 19:12Jah... Maaaar ik ben al heel lang niet geweest he en door reacties van derden ging ik pas de link leggen.
Vond het nog knap van mijzelf dat ik er ondertussen al 3 herkend heb..

zondag 17 februari 2019 om 21:19
Nou ja, wat een rare opmerking. Mijn Surinaamse moeder maakte ook gewoon boerenkool, hoor. En ik ook. Volgens mij bedoelde DMM gewoon te specificeren welke grootouders. Net zoals kinderen bijvoorbeeld opa en oma Amsterdam en opa en oma Lutjebroek kunnen zeggen. Als kind van ouders uit verschillende landen zeg je dan niet opa en oma Lutjebroek maar "mijn Duitse/Surinaamse/Franse/Chinese/Turkse opa en oma" vs "mijn Nederlandse opa en oma".Lady*Voldemort schreef: ↑17-02-2019 13:00Maar waarom moet je dat Nederlanderschap er dan zo nodig bij vermelden? Dat was zo toch ook wel duidelijk, met die boerenkool.
Am Yisrael Chai!
zondag 17 februari 2019 om 21:28
Dat waren geen onbekende mensen hoor, dat zijn 2 hele bekende acteurs. Dus ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom je zo uit je plaat ging, het topic ging toch over bekende mensen die er wel of niet goed uitzagen en naar hun leeftijd en of ze wel of niet verbouwd waren? Dus dat plaatje was volgens mij ontzettend ontopic.
Am Yisrael Chai!

zondag 17 februari 2019 om 21:32
Ik snap ook niet zo goed waarom dat van sommige forummers als overdreven, of afkomst erin gooien wordt gezien inderdaad.fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 21:19Nou ja, wat een rare opmerking. Mijn Surinaamse moeder maakte ook gewoon boerenkool, hoor. En ik ook. Volgens mij bedoelde DMM gewoon te specificeren welke grootouders. Net zoals kinderen bijvoorbeeld opa en oma Amsterdam en opa en oma Lutjebroek kunnen zeggen. Als kind van ouders uit verschillende landen zeg je dan niet opa en oma Lutjebroek maar "mijn Duitse/Surinaamse/Franse/Chinese/Turkse opa en oma" vs "mijn Nederlandse opa en oma".
zondag 17 februari 2019 om 21:34
Oh, het was al gezegd lees ik nu, maar ik herkende ze wel gewoon direct in dat topic, ik snapte ook de commotie niet. Het zijn Michael Ealy en Sanaa Lathan.
Am Yisrael Chai!
zondag 17 februari 2019 om 21:39
Ik zie DMM redelijk vaak haar afkomst benoemen, dus zo raar vond ik die link niet.Het-groepje schreef: ↑17-02-2019 21:32Ik snap ook niet zo goed waarom dat van sommige forummers als overdreven, of afkomst erin gooien wordt gezien inderdaad.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 17 februari 2019 om 21:43
zondag 17 februari 2019 om 22:16
maandag 18 februari 2019 om 10:12
Precies dit.fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 21:19Nou ja, wat een rare opmerking. Mijn Surinaamse moeder maakte ook gewoon boerenkool, hoor. En ik ook. Volgens mij bedoelde DMM gewoon te specificeren welke grootouders. Net zoals kinderen bijvoorbeeld opa en oma Amsterdam en opa en oma Lutjebroek kunnen zeggen. Als kind van ouders uit verschillende landen zeg je dan niet opa en oma Lutjebroek maar "mijn Duitse/Surinaamse/Franse/Chinese/Turkse opa en oma" vs "mijn Nederlandse opa en oma".
maandag 18 februari 2019 om 10:14
Ik deed inderdaad niets raar gewoon on-topic. Hele heisa ging nergens over.fashionvictim schreef: ↑17-02-2019 21:34Oh, het was al gezegd lees ik nu, maar ik herkende ze wel gewoon direct in dat topic, ik snapte ook de commotie niet. Het zijn Michael Ealy en Sanaa Lathan.
maandag 18 februari 2019 om 15:27
DuchessMeganMarkle schreef: ↑18-02-2019 10:14Ik deed inderdaad niets raar gewoon on-topic. Hele heisa ging nergens over.
Eens. Even gelezen, gaat nergens over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!