Napraattopic deel 108
zondag 13 januari 2019 om 22:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 februari 2019 om 11:22
Fok-it schreef: ↑20-02-2019 11:11Willen jullie tegen de Bugmoderator zeggen dat ik (misschien ik niet alleen) erg last heb van
- De lees ook knop zit op de tablet de hele tijd verstopt achter het pijltje om helemaal naar beneden te gaan. Alleen wanneer ik helemaal naar boven scrol krijg ik de lees ook weggeklikt. En vervolgens wanneer ik naar de volgende pagina ga is de lees ook er weer![]()
- Om de haverklap moet ik opnieuw inloggen
- Wanneer ik naar een topic ga waar ik eerder heb gereageerd, kom ik soms op pagina 1 terecht , soms op de pagina waar ik in dat topic als eerste gereageerd heb, en soms gewoon zoals ik zou willen bij de laatste reactie. Net op welk apparaat ik forum en via welke weg ik naar dat topic ga (via gereageerd, actieve topics, via de pijlers)
- De toon meer knop is ook mega irritant en zinloos. Ook hier blijf ik scrollen en klikken
Maw, ik klik/druk me de tandjes voordat ik ben waar ik wezen wil. Niet te doen
Ik snap dat je het opgeeft. Het was hier ook beter voor we deze functionaliteiten hadden.
Such fun!1

woensdag 20 februari 2019 om 12:31
het is straf, dat lees ikthe_Wicked_Witch schreef: ↑20-02-2019 12:28Ik heb al eens voorgesteld om ze dan een ander kleurtje te geven. Geen reactie.
straf voor die stoute napraters

woensdag 20 februari 2019 om 12:35
Dat was me al wel langer duidelijk inderdaad.
Maar als de CM dan zegt dat ze het ook heel vervelend vinden vind ik dat toch wat lastig te geloven.
Daarnaast, ijskoud beweren dat berichten niet verplaatst zijn vind ik helemaal gek, naar mijn weten kunnen forummers helemaal geen berichten verplaatsen.

woensdag 20 februari 2019 om 17:09
Alleen bij echte perfectie lig je muzikaal aan de ketting.Ana_Isabel** schreef: ↑20-02-2019 17:07Je moet wat als je bloedjes op bed liggen, je huis glimt en je in afwachting bent van je perfecte huisband tot hij weer thuis komt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 20 februari 2019 om 17:10
Misschien inzamelen voor een Netflix of NPO account voor haar?Ana_Isabel** schreef: ↑20-02-2019 17:07Je moet wat als je bloedjes op bed liggen, je huis glimt en je in afwachting bent van je perfecte huisband tot hij weer thuis komt.

woensdag 20 februari 2019 om 17:16
Ik weet het.
Bij de volgende nick ben ik vast iedereen aan het knuffelen en aan het meehuilen.
woensdag 20 februari 2019 om 17:20
Wil je dat dan alsjeblieft op het netflixtopic doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 20 februari 2019 om 17:22
Ik heb geen account.
Maar als we allemaal meedoen kan ik dan straks wel meekijken met haar account.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning