Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Ik vond het weer leuk: een verliefde juf Ank :heart:

Anton die zegt: Ow ik dacht dat je moest drukken omdat je je handen wast

Of Anton die de foto van de sollicitant dan maar op zijn nachtkastje moet leggen
pamelacourson schreef:
17-02-2019 22:19
Ik vond het echt saai en flauw vandaag. Vorige week heb ik nog wel gelachen, maar nu zat ik me alleen maar te ergeren.
Hier hetzelfde. Ik vond Anton echt een vies en onnozel mannetje.
Alleen Juf Helma vind ik nog leuk. De rest echt over de top en onsmakelijk.
oorbel schreef:
18-02-2019 12:33
En Helma is niet over de top?
oorbel schreef:
18-02-2019 12:33

Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Ik vind het geweldig. Alles en iedereen wordt uitvergroot.
herfstappeltaart schreef:
18-02-2019 12:39
Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Ik vind het geweldig. Alles en iedereen wordt uitvergroot.
+1.
Ik vond 't ook weer leuk.
Inderdaad ieder karakter wordt uitvergroot.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
GinnyJones schreef:
18-02-2019 11:36
De kruidvat heeft een heuse Luizenmoeder collectie https://www.kruidvat.nl/search?q=luizen ... izenmoeder

Ik zag het ja.
Dat vind ík dan weer verschrikkelijk.

Precies.
Het is zo gênant dat het hilarisch wordt.
Ik hou ervan.
Toen juf Ank haar handen waste en hij dat associeerde met gedrukt hebben jugh !
je zou ze inderdaad de kost moeten geven die hun handen niet wassen na het plassen, en toen hij tegen die Belgische docent zei en doe de groeten aan
Lambik, naaah je kon me opvegen.
Maar ik blijf erbij dat juf Ank een hele mooie rustgevende stem heeft .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Alles en iedereen wordt uitvergroot.
Dit inderdaad. En dat vind je dus leuk of niet.
Lotte35 schreef:
18-02-2019 13:08
Ik zag het ja.
Dat vind ík dan weer verschrikkelijk.
Nou, zeg dat. Zo tenenkrommend niet-grappig :facepalm:
Nothing happens for a reason
Ja, maar dat uitvergroten (waarvan ik ook wel snap dat dat de kracht van de serie is) gebeurde vorig seizoen veel subtieler, heb ik het idee.
Het ligt er nu zo dik bovenop. Beetje lach of ik schiet humor. Vind ik. Maar goed, ik ga mezelf herhalen.
bumbly schreef:
17-02-2019 22:51
Ik vond deze week ook niet zo sterk.

Gedoe over wc's hoor je heel vaak op basisscholen. Vieze of verstopte wc's omdat kinderen er halve wc-rollen ingooien.. Niet zoals het hier nu gepresenteerd word. Voor het personeel zijn er vaak gewoon aparte wc's. En waarom die Anton nou opeens een smeerlap moet worden neergezet vind ik ook maar raar. Wat is nou de grap achter het luisteren naar vrouwenplasjes?
Hier waren er ook aparte wc's voor het personeel, maar Anton had eerst de herenwc's verstopt en ging toen naar de jongenswc's van de leerlingen.
https://youtu.be/OHJ-ha48e1o
Of de Belgische sollicitant zijn VOG bij zich had als hij op het schoolplein tussen de kinderen liep. Want dat moet als je je met kinderen bezig houdt. En zeker voor een Belg

Kostelijk!
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik loop zoals gewoonlijk weer eens achter de feiten aan, ik heb vanmiddag beide afleveringen gekeken op Gemist. De eerste aflevering vond ik hilarisch, vooral toen Kim begon over de djellaba van Amir, dat dat zo bedreigend over kwam en zo, terwijl ze zelf een bijna identiek kledingstuk droeg :rofl: . En Karel, met zijn 'heftige bommelding' :rofl:

De tweede aflevering vond ik vooral tenenkrommend, maar juist daarom ook wel weer heel leuk. Ik wist alleen soms niet of ik nou moest lachen of huilen :proud:
Ik vond hem weer briljant.
Soms zeggen ze niet eens wat, maar die blikken!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
juliet64 schreef:
18-02-2019 17:52
Ja, maar dat uitvergroten (waarvan ik ook wel snap dat dat de kracht van de serie is) gebeurde vorig seizoen veel subtieler, heb ik het idee.
Het ligt er nu zo dik bovenop. Beetje lach of ik schiet humor. Vind ik. Maar goed, ik ga mezelf herhalen.
Ben ik wel met je eens. Ook in het vorige seizoen was al duidelijk dat de directeur een open oog had voor aantrekkelijke vrouwen, maar in deze aflevering werd het wel een beetje érg in het onwaarschijnlijke getrokken. Ik bedoel, écht, een schooldirecteur die openlijk aan de deur staat te luisteren als er een vrouwelijke collega zit te plassen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vond het wel erg grappig "je krop sla goed uitschudden en je lap goed uitwringen....." :HA:
jumper1 schreef:
18-02-2019 20:01
Ik vond het wel erg grappig "je krop sla goed uitschudden en je lap goed uitwringen....." :HA:
Ik vond die uitspraken op zich in de context wel grappig, maar wees eerlijk, een directeur die een de deur staat te luisteren naar het wc-gedrag van vrouwelijke leerkrachten zou toch direct geschorst worden tegenwoordig?
pejeka schreef:
18-02-2019 19:07
Ben ik wel met je eens. Ook in het vorige seizoen was al duidelijk dat de directeur een open oog had voor aantrekkelijke vrouwen, maar in deze aflevering werd het wel een beetje érg in het onwaarschijnlijke getrokken. Ik bedoel, écht, een schooldirecteur die openlijk aan de deur staat te luisteren als er een vrouwelijke collega zit te plassen?
Ja maar dat ging dus om dat handen wassen volgens mij - niet na het plassen, wel na ‘drukken’ (volgens Anton).
SallySpectra* schreef:
18-02-2019 20:33
Ja maar dat ging dus om dat handen wassen volgens mij - niet na het plassen, wel na ‘drukken’ (volgens Anton).
Welnee, die man stond gewoon aan de deur te luisteren terwijl vrouwen zaten te plassen...
pejeka schreef:
18-02-2019 20:41
Welnee, die man stond gewoon aan de deur te luisteren terwijl vrouwen zaten te plassen...
Ja dat klopt.
Maar hij wilde graag weten of het echt zo was dat je je handen niet hoeft te wassen als je enkel plast (zoals Anton dacht) of dat je ook na het plassen de handen behoort te wassen (zoals juf ank). Dus luisterde hij of de dame enkel plaste of drukte en of ze dan daarna al dan niet de handjes zou wassen.
SallySpectra* schreef:
18-02-2019 20:48
Ja dat klopt.
Maar hij wilde graag weten of het echt zo was dat je je handen niet hoeft te wassen als je enkel plast (zoals Anton dacht) of dat je ook na het plassen de handen behoort te wassen (zoals juf ank). Dus luisterde hij of de dame enkel plaste of drukte en of ze dan daarna al dan niet de handjes zou wassen.
Ik denk dat die man in het werkelijke leven binnen de kortste keren een schorsing aan zijn broek zou hebben, en dat hij dan thuis kon gaan luisteren of mensen hun handjes wasten na toiletbezoek...
pejeka schreef:
18-02-2019 20:41
Inderdaad. En daar werd ie ook nogal opgewonden van :P
pejeka schreef:
18-02-2019 20:52
Ik denk dat die man in het werkelijke leven binnen de kortste keren een schorsing aan zijn broek zou hebben, en dat hij dan thuis kon gaan luisteren of mensen hun handjes wasten na toiletbezoek...
Ja misschien, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor juf helma, die zit te roken in de klas en juf ank met die idiote acties. En die conciërge die de ex van Hannah voor zijn harses slaat. Enz enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven