Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Zwemmen zelf lukt niet echt meer, maar ik vind het wel fijn om in het water te bewegen.
Er zijn ook fysiotherapeuten met een zwembad volgens mij.
Kwebbeltje91 schreef:
28-02-2019 19:25
Oh... Ik hoop het voor je! Hebben ze meerdere baden?
Ja er zijn sowieso 2 baden (ik lees nu dat eentje 32 graden is door de sportactiviteiten door te nemen.. wat is normaal voor een zwembad?). En twee whirlpools en een glijbaan. :angel:
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is duizeligheid (en flauwvallen) een teken van erge overbelasting. Dan geeft m’n lichaam aan dat het echt genoeg is. Ik heb het nu ook wel wat erger dus misschien dat een virusje daar ook nog wat mee te maken heeft.

En brrr zwemmen. Ik weet dat het goed is voor je lichaam, maar ik heb er echt een hekel aan. Vroeger tijdens zwemles wou ik altijd al niet omdat ik m’n hoofd niet onderwater wou hebben :-D. Dat is nu wel anders maar nog steeds vind ik zwemmen niet zo leuk en heel vermoeiend. Dobberen in het water daarentegen ;-)
YellowLemon schreef:
28-02-2019 19:30
Ja er zijn sowieso 2 baden (ik lees nu dat eentje 32 graden is door de sportactiviteiten door te nemen.. wat is normaal voor een zwembad?). En twee whirlpools en een glijbaan. :angel:
Oh dit klinkt echt heerlijk.
Ik word ook rustig van baantjes trekken. Heerlijk, op mijn eigen tempo.
21 graden is normaal voor een zwembad. Ik ben bij een revalidatiefysio geweest en daar hebben ze een speciaal bad voor 32 graden. Doen ze ook voor gehandicaptenzwemmen in sommige baden.

Ik vind zwemmen echt heerlijk, maar.. m'n huid. Het is wat he :nope:

Hoofd is weer redelijk rechtgetrokken. Ik ga maar optijd naar bed, om morgen weer naar het werk te kunnen.
Later is nu
lise1985 schreef:
28-02-2019 19:14
:hug: voor iedereen.

Ik moet zo bij mijn broertje op verjaardag :(

Die met die fijne schoonzus? :-? Nou, veel plezier dan :biggrin:
Doro75 schreef:
28-02-2019 21:09
Die met die fijne schoonzus? :-? Nou, veel plezier dan :biggrin:
Die ja.

En ze had weer wat nieuws bedacht om aandacht te trekken. Tenenkrommend.
lise1985 schreef:
28-02-2019 23:07
Die ja.

En ze had weer wat nieuws bedacht om aandacht te trekken. Tenenkrommend.
Oh jee..
Kwebbeltje91 schreef:
28-02-2019 23:08
Oh jee..
Ze moet en zal meer aandacht krijgen dan ik.
Hopelijk ben je na een half uur kreunend en steunend opgestaan, heb je een dramatische zucht geslaakt, terwijl je je, vastpakkend aan alles wat je tegenkomt omdat je bijna valt zei: ik trek het écht niet meer hoor, heb zó veel pijn!
Ik ga !
Dat zal haar leren. Gelijk haar portie aandacht kwijt.
( en jij kan lekker snel naar huis)
Of heb je man mooi alleen laten gaan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lise: wat een vervelend mens is het toch, die schoonzus van je.
lientje69 schreef:
01-03-2019 06:42
Hopelijk ben je na een half uur kreunend en steunend opgestaan, heb je een dramatische zucht geslaakt, terwijl je je, vastpakkend aan alles wat je tegenkomt omdat je bijna valt zei: ik trek het écht niet meer hoor, heb zó veel pijn!
Ik ga !
Dat zal haar leren. Gelijk haar portie aandacht kwijt.
( en jij kan lekker snel naar huis)
Of heb je man mooi alleen laten gaan.
:HA:

Maar helaas. En helaas ben ik wel mee geweest.
Altijd fijn om te horen dat je CV op orde is, maar dan moet je er wel wat mee kunnen.
Zojuist bedrijf twee teruggebeld en de situatie uitgelegd. Ook deze keer een hele begripvolle reactie, maar het blijft vervelend.
Ja, vervelend voor die bedrijven ook, lijkt me. En frustrerend. Je ligt dus qua werk en cv goed in de markt, maar je kunt er niets mee :(

Goedemorgen allen! :sun:
De zon is weer weg, hier tenminste.
Ik ben druk aan het werk. Ff ontspannen.
Later is nu
lise1985 schreef:
01-03-2019 10:22
Altijd fijn om te horen dat je CV op orde is, maar dan moet je er wel wat mee kunnen.
Zojuist bedrijf twee teruggebeld en de situatie uitgelegd. Ook deze keer een hele begripvolle reactie, maar het blijft vervelend.
Uit de dingen die je schrijft krijg ik de indruk dat je cv in een richting wijst die mij niet volledig vreemd is. Zou je geholpen zijn als ik in mijn netwerk eens rondvraag? Of is het gezien je pijn gewoon volstrekt kansloos?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
01-03-2019 11:56
Uit de dingen die je schrijft krijg ik de indruk dat je cv in een richting wijst die mij niet volledig vreemd is. Zou je geholpen zijn als ik in mijn netwerk eens rondvraag? Of is het gezien je pijn gewoon volstrekt kansloos?
Die indruk heb ik ook.

Dank je wel voor je aanbod, maar als ik had kunnen werken, had ik met één telefoontje morgen aan de slag gekund.
lise1985 schreef:
01-03-2019 12:03
Die indruk heb ik ook.

Dank je wel voor je aanbod, maar als ik had kunnen werken, had ik met één telefoontje morgen aan de slag gekund.
Ja, dat vermoeden had ik al, en ik wilde ook echt op geen enkele manier iets vervelends communiceren, maar aan de andere kant zou ik het mezelf ook kwalijk nemen als ik het niet had gezegd. Ben een man he, ik wil graag helpen door iets te doen :)

Overigens, mocht je mijn inmiddels forse nieuwsgierigheid willen stillen: ik ben intussen wel heel benieuwd wat je deed :proud:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
01-03-2019 12:25
Ja, dat vermoeden had ik al, en ik wilde ook echt op geen enkele manier iets vervelends communiceren, maar aan de andere kant zou ik het mezelf ook kwalijk nemen als ik het niet had gezegd. Ben een man he, ik wil graag helpen door iets te doen :)

Overigens, mocht je mijn inmiddels forse nieuwsgierigheid willen stillen: ik ben intussen wel heel benieuwd wat je deed :proud:
Ik waardeer het enorm.
Je hebt een pm Jolly.
lise1985 schreef:
01-03-2019 12:38
Je hebt een pm Jolly.
En terug :)
(Dead Kennedys)
En terug
Ik blijf nog even kontbuddies met Regenboog... :@@:

Ik ben vandaag op “laatste” controle geweest. Er zit nu een mini fistelgangetje en daarachter zit de holte nog. Ze zei dat als ik er last van bleef houden ze het helemaal open moeten leggen met een grotere wond... Maar dat het verstandig was om het even aan te kijken.

Mja ik heb er iedere dag nog prut, en ik kan nog steeds niet comfortabel op mijn rug liggen dus het was wel heel waarschijnlijk dat het nodig is..

De chirurg is gelukkig wel een hele aardige vrouw.
Yellow waarschijnlijk heb ik het even vanaf het begin gemist, maar hoe kom je aan die wond dan? Ontsteking?
Kwebbeltje91 schreef:
01-03-2019 16:17
Yellow waarschijnlijk heb ik het even vanaf het begin gemist, maar hoe kom je aan die wond dan? Ontsteking?
Ik had een abces. Hoe die ontstaan was is niet helemaal duidelijk. Vaak krijg je die op die plek door een ingegroeide haar. Maar bij mij zit hij echt helemaal boven aan m’n bilspleet op mijn stuitje.

De eerste keer meteen na de operatie kreeg ik het advies dat ik voortaan chemisch moest gaan ontharen en daar ben ik hier toen best over aan het mopperen geweest.. Want ik ben best een harig aapje maar daar niet meer.

Je zou bijna denken dat ze op Viva leest, want de keer erop zei ze uit zichzelf dat het niet door mijn haargroei kon komen... En dat zei ze vandaag dus weer...

Mijn broertje heeft het ook 2x gehad en mijn vader schijnt ook vaak lelijke ontstekingen op zijn onderrug enzo te hebben.. Dus misschien ligt het ook wel aan onze huid...

Het begon als een onderhuidse gevoelige plek en uiteindelijk stak er een een halve Ping Ping bal uit. :-?
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:25
1.06% gewijzigd
Ze verwachten wel dat het volledig geneest yellow?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven